Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Çözüldü 0xb070 ve 0xb071 Paketlerinin ParseDamage() Structureleri

kovboi

KGuardEDGE
.
Developer
Katılım
12 Eki 2019
Mesajlar
253
Çözümler
2
Alınan Beğeni
587
Ödül Puanları
93
Konum
Antalya
Selam arkadaşlar.
Etrafta bir çok paylaşılmış structure mevcut ancak hiç biri tam olarak doğru değil.
0xb070 ve 0xb071 paketleri ortak bir ParseDamage() verisi içermekte. 0xb071 paketinden örnek vereceğim.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Ancak ne yazık ki şu paket ayrışamıyor.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

ParseDamage() için net structure gerekiyor.

Olması gereken okuma şöyle gözüküyor
C#:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
 
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
15
Alınan Beğeni
5
Ödül Puanları
3
Konum
İstanbul
Başımı ağrıtacakları kesin 😂

O halde başlayalım. 😝

Bazı karşılaştığım hataları buradan rapor edeyim:

• Unique olmayan mobslarda pencere çıkıp, tekrar kayboluyor.
• Unique ten uzaklaşınca pencere kapanmıyor.
• Teleport olunca pencere hemen kapanmıyor.
• Unique seçili olduğu halde pencere kapanıyor, tekrar tıklayınca geri açılıyor.
• GS içerisinde Unique saldırı yapıp teleport veya DC olan karakter listeden silinir. Aynı özelliği client içinde yapmanız gerekir. Unique ile bağlantısı kesilen karakter listeden silinmiyor. Önceki hasarlarını görebiliyoruz.
• Unique tek başına kesen karakter kendi hasarını Unique ölünceye kadar göremiyor. Tek kişide olsa kendi hasarını görebilmesi gerekir.

1WLSfab.jpg
 
Oyla 0

kovboi

KGuardEDGE
.
Developer
Katılım
12 Eki 2019
Mesajlar
253
Çözümler
2
Alınan Beğeni
587
Ödül Puanları
93
Konum
Antalya
@sarkolata bu arada partili olmadığı halde ikinci gözükenin kazandığı falan oluyormuş. Eski bir versiyonda mı yoksa halen var olan bir durum mu bu? Yani gsden alınca da hata olabiliyor mu son vuruş kaynaklı? Ya da nebileyim pet zehir falan mı ekli değil acaba.
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Unique olmayan mobslarda pencere çıkıp, tekrar kayboluyor.
Mob ne olursa olsun 1 den fazla saldıranı varsa sistem devreye giriyor.
Unique ten uzaklaşınca pencere kapanmıyor.
Evet bu bir problem. Client tarafından kapatmam gerek ama henüz reversingde kötüyüm. O CIFTargetWnd’nin OnClose fonksiyonunu yakalamam gerek.
Teleport olunca pencere hemen kapanmıyor.
Yine CIFTargetWnd > OnClose
Unique seçili olduğu halde pencere kapanıyor, tekrar tıklayınca geri açılıyor.
Bunu bilmiyordum. Buna bakayım.
GS içerisinde Unique saldırı yapıp teleport veya DC olan karakter listeden silinir. Aynı özelliği client içinde yapmanız gerekir. Unique ile bağlantısı kesilen karakter listeden silinmiyor. Önceki hasarlarını görebiliyoruz.
Evet bu kesinlikle çözülmesi gereken bir problem ama erteliyorum. Belki o sisteme GS üzerinden daha mantıklı bir şey geliştirebilirim diye daha fazla zaman ayırmamaya çalışıyorum “şimdilik”.
Unique tek başına kesen karakter kendi hasarını Unique ölünceye kadar göremiyor. Tek kişide olsa kendi hasarını görebilmesi gerekir.
Bu bir görüş. Benim fikrimce tek karakterin hasar görmesine gerek yok. Groupspawn parsellemek istemediğim için en az iki vuruş kontrolü ekledim. Çok daha kolay ve maliyetsiz.
 
Oyla 0
Katılım
19 Mar 2021
Mesajlar
15
Alınan Beğeni
5
Ödül Puanları
3
Konum
İstanbul
😷 ben Unique olup olmadığını kontrol edebiliyorsun diye sanıyordum...

Eh, tabiki senin algoritmanda performans ile alakalı birşey olmaz. Çünkü sadece local paketler üzerinden yazdırıyormuşşun. Spawn paketleri dışında sadece kullandığın paketlerin yine içinde gelen skillID leri ile Unique olup olmadığı anlaşılır. Başka bir çözümü yok...
 
Oyla 0

kovboi

KGuardEDGE
.
Developer
Katılım
12 Eki 2019
Mesajlar
253
Çözümler
2
Alınan Beğeni
587
Ödül Puanları
93
Konum
Antalya
😷 ben Unique olup olmadığını kontrol edebiliyorsun diye sanıyordum...

Eh, tabiki senin algoritmanda performans ile alakalı birşey olmaz. Çünkü sadece local paketler üzerinden yazdırıyormuşşun. Spawn paketleri dışında sadece kullandığın paketlerin yine içinde gelen skillID leri ile Unique olup olmadığı anlaşılır. Başka bir çözümü yok...
Doğru. Skillden ne olduğu bulunur da kesin de değil gerek de yok. İyi böyle, maliyetsiz. Performans sorunu riski yok.

Local paket değil, yine guardda o iş.
 
Oyla 0

sarkolata

.
Developer
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
491
Çözümler
7
Alınan Beğeni
790
Ödül Puanları
93
Konum
Los Angeles, CA
@kovboi hayır herhangi bir değişiklik yapmadım ilk yaptığımdan beri, ki sanmıyorum da. Zehir, pet vs. her şeyi ekliyor. Bu damage list'i 0x300C opcode'unu takip ederek bulmuştum. Unique kesen kişi duyurulmadan hemen önce referans alınıp burdan hesaplanıyor. Bu arada bu liste tüm objeler için var, normal moblar, player ve hatta structrurelar için bile var. Hatta FW DPS Meter için de bunu kullanacaktım ki sonradan fark ettim. Karakterler DC yerse veya teleport olursa vs. unique sisteminin aksine structurelara vurduğu hasar silinmiyor. Bu listede o şekilde çalışmıyor ama.
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.