Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım 11 DG Roc Stones | VSUpload Unlimited links

Katılım
27 Nis 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
egypt
Add the Roc stones in the games as only 10 dg as 11 DG.
No, I don't want it ready, if you say I want to see how it is done, [USER = 523] @trukafatsum [/ USER] shared it .. I couldn't find the subject, anyone can find it and see it from there.
Don't forget to arrange the ID and links according to you You must also patch the Itemdata_xxx.
There is also a query for succes rate in the folder.

Ekli dosyayı görüntüle 10610 Ekli dosyayı görüntüle 10612 Ekli dosyayı görüntüle 10611
*** Hidden text: cannot be quoted. ***
ty bro
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Add the Roc stones in the games as only 10 dg as 11 DG.
No, I don't want it ready, if you say I want to see how it is done, [USER = 523] @trukafatsum [/ USER] shared it .. I couldn't find the subject, anyone can find it and see it from there.
Don't forget to arrange the ID and links according to you. You must also patch the Itemdata_xxx.
There is also a query for succes rate in the folder.

[ATTACH = full] 10610 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 10612 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 10611 [/ ATTACH]
*** Hidden text: cannot be quoted. ***

Katılım
14 Eyl 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
chaoyangqubeij102
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.