Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Paylaşım Clean DB+Client+Files (Fixed) - Sınırsız link VsUpload.com

Katılım
24 Eyl 2022
Mesajlar
168
Çözümler
1
Alınan Beğeni
44
Ödül Puanları
28
Konum
Kocaeli/İzmit
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
nice
 
Katılım
16 Ağu 2021
Mesajlar
43
Alınan Beğeni
6
Ödül Puanları
8
Konum
bilecik
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
698
Çözümler
9
Alınan Beğeni
557
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
gameserverde odb sorunu bendede var çözümü bulabilen varmı acaba @DragonSlayer
 
Katılım
1 Ara 2022
Mesajlar
1
Alınan Beğeni
0
Ödül Puanları
1
Konum
adada
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Teşekkür
 

Dharma

.
Katılım
14 Ocak 2022
Mesajlar
3
Alınan Beğeni
2
Ödül Puanları
3
Konum
İzmir
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Teşekkürlerrrrr :)
 
Katılım
6 Eki 2022
Mesajlar
37
Alınan Beğeni
9
Ödül Puanları
8
Konum
Turkey
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
teşekkürler
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,534
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,755
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
gameserverde odb sorunu bendede var çözümü bulabilen varmı acaba @DragonSlayer
'select 1,1-- ile girince GlobalManager.exe'de gösteriyor o hatayı. GM ID PW ile girersen göstermiyor.
Her veritabanında görüyorum bi sıkıntı değil o. Hatta 7 ay açık kalan oyunda da görmüştüm hiçbir problem yaşamadım.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.