Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Paylaşım Clean DB+Client+Files (Fixed) - Sınırsız link VsUpload.com

Katılım
24 Eyl 2022
Mesajlar
168
Çözümler
1
Alınan Beğeni
44
Ödül Puanları
28
Konum
Kocaeli/İzmit
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
nice
 
Katılım
6 Şub 2021
Mesajlar
10
Alınan Beğeni
2
Ödül Puanları
1
Konum
ardahan
gizli metin diyor kanka buna baktımda dosya yok :S
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

ömj
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
nice
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
lkl
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Zx
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
222
 
Katılım
13 Tem 2020
Mesajlar
21
Alınan Beğeni
1
Ödül Puanları
3
Konum
Denizli
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
teşekkürler.
 

donty

.
.
Katılım
4 Kas 2022
Mesajlar
26
Alınan Beğeni
2
Ödül Puanları
3
Konum
Turquía
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


NOTA ADICIONAL 2 : La clave principal y la configuración de identidad de las tablas se han realizado para el programa Vsro NPC, pero aquí está el punto al que debe prestar atención; Debe instalar el programa vsronpc y seguir las instrucciones en el menú de edición de la base de datos. Por ejemplo, dice ahí, vacíe el interior de ese cuadro, sáquelo de aquí, péguelo allí, ya sabe. Si el cliente falla, siga las instrucciones allí. Acabo de hacer la configuración de la mesa, ten en cuenta.
En resumen, como dijo [USUARIO=189]@AleriyaSama[/USUARIO]
Si elimina el contenido de "Refshopitemstockperiod.txt" y lo vuelve a inyectar en los medios, su problema de bloqueo desaparecerá.

Nota adicional 3 : creé un script para mí mismo para las tablas RefNest, RefTactics y RevHive. Lo usé, por lo que la bóveda del gremio de Constantinopla puede haber sido colocada junto a la bóveda normal.:)

Pensé en llevarlo a un lugar cerrado porque hay bichos en las escaleras.

Nota ADICIONAL 4 : Excepto por las correcciones mencionadas anteriormente; No se han tocado configuraciones de _Schedule que cubran eventos programados como BA, CTF. Es posible que estos eventos (incluidos Job Cave, Medusa) no funcionen porque están obsoletos. Mi recomendación; Debe borrar la tabla _Scheduler y volver a crear la parte del SMC Scheduler de acuerdo con sus necesidades.
El usuario lo hará él mismo, no apoyo este problema.

Tampoco toqué los números y la velocidad de aparición de la mafia. El usuario lo configurará él mismo.
No he tocado ninguno de los elementos en el NPC o F10. Esta parte también pertenece al usuario. no voy a apoyar
Dado que es una base de datos limpia, le recomiendo que la pruebe hasta el más mínimo detalle.


Nota ADICIONAL 5 : Hice cambios en las paredes, etc. en la ciudad de Constantinopla en mi propio juego. Usé mis propios datos porque recopilé el contenido de los datos por completo. Por ejemplo, hay cambios visuales como la escritura en la fuente de la iglesia, las banderas, los carteles de FSM en la pared en el fondo de la caja fuerte.
thx man
 
Katılım
6 Şub 2021
Mesajlar
10
Alınan Beğeni
2
Ödül Puanları
1
Konum
ardahan
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
aS
 

Jenzo

.
Katılım
11 Nis 2020
Mesajlar
63
Alınan Beğeni
5
Ödül Puanları
8
Konum
Egypt
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Thx dude
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.