Sohbet Muhabbet Alchemy (Element) Sistemi

Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
660
Tepkime puanı
445
Puanları
63
Konum
Mersin
Kredi
0.00[TL]
vsro
Bu aralar aklıma gelen birkaç fikir var, bunlardan birini sizlerle paylaşmak istedim.
Konu hakkında yorumlarınızı bekliyorum. ;)

Sistemin amacı;
Oyuncuların silah, zırh, aksesuar gibi ekipmanları elde etmesi için daha fazla çaba sarf etmesini sağlar.
Oyun içi ticarette çeşitliliği hedefler.

Sistem şu şekilde;
Oyunda pasif ve aktif olmak üzere 2 tür ekipman olduğunu düşünün,

Pasif ekipman nedir, nasıl elde edilir?

mall_reinforce_accessary_inc_scroll.jpg mall_reinforce_armor_inc_scroll.jpg mall_reinforce_weapon_inc_scroll.jpg

Pasif ekipman 1~12,13,14.. degree itemlerin tablete dönüşmüş hali (Ruby, Jade Tablet gibi) ve bu ekipmanlar aktif ekipmana dönüştürülmeden giyilemez, kullanılamaz.
NPC'lerden alınabilir veya mob drop ile elde edilebilir.

Aktif ekipman nedir?

mall_reinforce_accessary_inc_scroll2.jpg mall_reinforce_armor_inc_scroll2.jpg mall_reinforce_weapon_inc_scroll2.jpg

Aktif ekipman oyunun orjinal halinde olan ekipmanlardır, mobdan drop olmaz, npc'lerde satılmaz.
Aktif ekipman elde etmek için pasif ekipmana ve elementlere ihtiyaç vardır.

Element nasıl elde edilir, aktif ekipman nasıl elde edilir?

1.jpg

Moblardan düşen alchemy material toplanır,

2.jpg 3.jpg
Alchemy sisteminde bulunan disjoint sekmesinde kırdırılır, bu işlem için void rondo gereklidir.

5.jpg 4.jpg
Elde edilen elementler ve pasif ekipman, manufacture sekmesinde birleştirilir.

6.jpg
Böylelikle aktif ekipman elde edilmiş olur.

#Bu sisteme ek olarak, Magic & Attribute stoneler droptan kaldırılıp yerine Jade & Ruby tablet npcsi oluşturulabilir.
Jade & Ruby tabletler mob dropla da elde edilebilir.

#Dipnot: Bu sistemi yapacak olan arkadaşlar destroy rondoyu npcden kaldırmayı unutmasınlar.
Silk satışlı bir server ise destroy rondoyu silk ile fiyatlandırıp F10'a ekleyebilirler.
 

ZaKuRa

SRO Developer ' Pk2 Editor ' Designer'
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
249
Tepkime puanı
274
Puanları
63
Yaş
28
Konum
Venezuela
Kredi
0.00[TL]
I use this precisely to create, let's say, an upgrade system and many good things can be done with it (and)
 

Conqueror

Vsro/Database-Editör
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
1,453
Tepkime puanı
1,425
Puanları
113
Konum
İstanbul
Kredi
0.00[TL]
Bu sistem zaten daha önceden yapıldı. Genelde soul olarak geçiyor. Parçaları birleştirince ekipmanı üretiyor. Aynı mantık üzerinden geliştirerek yenilik yapılabilir bu parçalar görevler ile dağıtılabilir vs. orjinal sistemi kullanmak sağlıklı olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
660
Tepkime puanı
445
Puanları
63
Konum
Mersin
Kredi
0.00[TL]
Awaken sistem değil mi bu tam olarak anlamadım
Benim bildiğim awaken sisteminde item bir üst degreeye yükseltiliyor. O yüzden bilemiyorum. :)
Bu sistem zaten daha önceden yapıldı. Genelde soul olarak geçiyor. Parçaları birleştirince ekipmanı üretiyor. Aynı mantık üzerinden geliştirerek yenilik yapılabilir bu parçalar görevler ile dağıtılabilir vs. orjinal sistemi kullanmak sağlıklı olur diye düşünüyorum.
Daha önce denk gelmedim, trsro'da job sistemi gördükten sonra böyle bir fikir aklıma geldi. Oyuncular drop veya npc'den bağımsız kendi itemlerini kendileri üretsinler dedim 😄
I use this precisely to create, let's say, an upgrade system and many good things can be done with it (and)
Sure but if you want really hard server, the system will be ok.
 

Wolwec

@Opr Leader
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
861
Tepkime puanı
373
Puanları
63
Yaş
25
Konum
Düzce
Kredi
0.00[TL]
Benim bildiğim awaken sisteminde item bir üst degreeye yükseltiliyor. O yüzden bilemiyorum. :)

Daha önce denk gelmedim, trsro'da job sistemi gördükten sonra böyle bir fikir aklıma geldi. Oyuncular drop veya npc'den bağımsız kendi itemlerini kendileri üretsinler dedim 😄

Sure but if you want really hard server, the system will be ok.
Faketmiyor istediğin itemi verdirttikten sonra çöp de verdirtsen aynı bir üst model silah da :)
 
Üst