Herkese merhaba
İnternette araştırarak bulabileceğim bir durum aslında ancak tam olarak öğrenmek istediğim yapıyı bulamadım.
İstediğim şey aslında dinamik buton oluşturmak değil, oluşturduğum butonların birbirine kod yapısı aktarması.
Biraz daha özele indirgemek gerekirse;
Yukarıdaki işlem sırası şu şekilde;
Soldaki comboThatch'dan string değer alıyoruz örn. "Foundation"
textCount.Text yani "How much?"ın altındakinden integer değer alıyoruz. örn. "10"
Arından butona tıklayınca aşağıdaki işlemler gerçekleşiyor.
Bu ilk ekranı sorunsuz bir şekilde hazırladım.
İlk ekrandaki Add butonuna tıklayınca 2. pencere geliyor.
Burayı da biraz anlatıyım,
checkThatch_Structure seçilince diğer "Structure" checkbox'ları deaktif oluyor.
Böylelikle yapıyı ilk penceredeki comboThatch'a yöndendireceğimi belirleyebiliyorum.
Ardından textStructureName ile comboThatch'a ekleyeceğim Item'i alıyorum.
checkFiberM ile sağ taraftaki textFiberB'nin kullanımını aktif ediyorum.
Gelelim yetersiz kaldığım yere, Add butonuna tıkladığımda ilk penceredeki calculate butonuna şu kodları eklesin istiyorum;
Aslında ekleyeceği kod sadece yukarıdaki değil, bu değişkenlik gösterecek bir durum, misal malzemeleri stone, metal, cement, crystal, polymer, element, ele_shard olarak da seçmiş olabilir, ona göre farklı bir kod eklenecek.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
İnternette araştırarak bulabileceğim bir durum aslında ancak tam olarak öğrenmek istediğim yapıyı bulamadım.
İstediğim şey aslında dinamik buton oluşturmak değil, oluşturduğum butonların birbirine kod yapısı aktarması.
Biraz daha özele indirgemek gerekirse;
Yukarıdaki işlem sırası şu şekilde;
Soldaki comboThatch'dan string değer alıyoruz örn. "Foundation"
textCount.Text yani "How much?"ın altındakinden integer değer alıyoruz. örn. "10"
Arından butona tıklayınca aşağıdaki işlemler gerçekleşiyor.
C#:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Bu ilk ekranı sorunsuz bir şekilde hazırladım.
İlk ekrandaki Add butonuna tıklayınca 2. pencere geliyor.
Burayı da biraz anlatıyım,
checkThatch_Structure seçilince diğer "Structure" checkbox'ları deaktif oluyor.
Böylelikle yapıyı ilk penceredeki comboThatch'a yöndendireceğimi belirleyebiliyorum.
Ardından textStructureName ile comboThatch'a ekleyeceğim Item'i alıyorum.
checkFiberM ile sağ taraftaki textFiberB'nin kullanımını aktif ediyorum.
Gelelim yetersiz kaldığım yere, Add butonuna tıkladığımda ilk penceredeki calculate butonuna şu kodları eklesin istiyorum;
C#:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.