Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

paymax

Çözüldü Csro-R Rsbot sorunu

nxwile

.
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
78
Alınan Beğeni
11
Ödül Puanları
8
Konum
bursa
Merhaba kullandığım filesler sorunum şu clientless olarak oyuna sıkıntısız giriyor charı görüyor atak yapıyor her şey tamam sorunsuz amaclienti başlat diyerek oyuna girmeye çalıştığımda oyuna giriyor karakter oyuna girmedi not login hatası veriyor botu sadece clientless olarak çalıştırabiliyorum bu konuda yardımcı olabilicek var mı ?
İlk resim clientless modda sorunsuz olduğuna ait 2.resim clienti başlat diyerek oyuna girdiğim resim .

130 Cap Csro-R Files

1651838442081.png
1651838599490.png
 

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
958
Çözümler
16
Alınan Beğeni
979
Ödül Puanları
93
Konum
Mars
sunucun açık sunucumu başka pclerde bağlanabiliyormu bende kendi bilgisayarımda bir deneyim senın sunucuna baglanılıyor ise çünki bu 1,9 surumu türkçeye ben çevirdim hiçbirseyine dokunmadan sadece yazılarını dil ekledim ve gayet basarılı bir sekilde calısıyor butur sunucularda istersen burdaki csro-r yi indirip botu deneyebilirsin onda bile çalışıyor sıkıntı senın Clientinde
 

starktwo

Backend Developer, PK2 Editor
.
Katılım
10 Kas 2021
Mesajlar
127
Çözümler
2
Alınan Beğeni
43
Ödül Puanları
28
Konum
Şanlıurfa
Stark#2654 Discord üzerinden bana ulaşırsan bakarız :)
 

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
958
Çözümler
16
Alınan Beğeni
979
Ödül Puanları
93
Konum
Mars
kardeşim su clıentı denıyerek bır acarmısın belkı clıentınde sorun vardır
 

nxwile

.
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
78
Alınan Beğeni
11
Ödül Puanları
8
Konum
bursa
hemen deniyorum sonucu yazıcam
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

@Mico yok bro bunlada olmadı
 

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
958
Çözümler
16
Alınan Beğeni
979
Ödül Puanları
93
Konum
Mars
ozaman clıentını masaustune tası ıp adresını degıstır 192.168.1.2 gıbı sonra server fılesede ıp adreslerını gecırmedıysen gecır bro
bu programla butun server fıles ıplerını kendıne gore ayarla ornek dersen agentserver ıp felan
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

birde kullandıgın guardda botu kullanma secenegı true yanı aktıf ıse false yap belkı ondanda botu gormuyor olabılr
 

nxwile

.
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
78
Alınan Beğeni
11
Ödül Puanları
8
Konum
bursa
deniyorum kanka
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

yok yine olmadı çok garip bişi
 

Mico

.
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
958
Çözümler
16
Alınan Beğeni
979
Ödül Puanları
93
Konum
Mars
sen en ıyısı bunu kur knka o sılkroadda hayır yok
veya sunu
 

nxwile

.
Katılım
25 Ara 2019
Mesajlar
78
Alınan Beğeni
11
Ödül Puanları
8
Konum
bursa
Kanka files taraflı oldunu sanmıyorum clientless olarak bot sıkıntısız calısıyor
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.