Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü CustomCertificationServer

Katılım
27 Ara 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Fethiye
güzel sonuc olarak run1 run2 bat olan varmı elinde paylaşabilick

Katılım
23 Eyl 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Sweet Home
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Thank you Sarkolata! IT worked for me!!!!
Just like he said, you need to put the ForceBindIP.exe and ForceBindIP64.exe with the BindIp.dll and BindIP64.dll in your Silkroad ServerFiles Folder and then you just need to write a batch file. The batch file should be in the same Folder too!
The batch file need to open all the files with your first ip. And the MachineManager2.exe and the SR_GameServer2.exe with your second ip.
Then it will work and you dont have this error with the ShardManager and the AgentServer.
So try it out and it will work! Thank you Sokrates. I love that you helped me here!!!!!!!

AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.