Çözüldü DB Cliente Uyarlanabilir mi ?

newstar

.
.
29 Haz 2019
982
63
Kocaeli
Web Sitesi
Misal elimde bi db var ben bunu clean cliente nasıl uyarlarım veya nasıl uyarlarsınız kısaca anlatırmısınız sadece meraktan soruyorum

misal bi db var ama hiçbir yerde clienti yok mediası yok

bunu dbyi kurdun dbtomedia ile skilldataencleri itemdata txt charatchter data txt npc txt teleport txtleri falan attın geriye ne lazım olur girmesi için oyuna ?
 
4 Eki 2019
29
3
23
ankara
data kısmı ve map kısmını uyarlaman cidden zor haa tabi particleste var
şimdi mesela ben bir model switcher eklemiş olayım 20 dg bunun .bsrsi datada olmadığı için sorun yaşarsın ki bu en ufak örnekti.
 
Son düzenleme:

newstar

.
.
29 Haz 2019
982
63
Kocaeli
Web Sitesi
data kısmı ve map kısmını uyarlaman cidden zor haa tabi particleste var
şimdi mesela ben bir model switcher eklemiş olayım 20 dg bunun .bsrsi datada olmadığı için sorun yaşarsın ki bu en ufak örnekti.
onlar sorun değil dumpta çözülcek şeyler ben sıkıntım oyuna giriş crash atmaması ve oyundaki özel editlerin misal npcler falan oyunda görünecek mi
 
17 Şub 2019
364
43
İstanbul
onlar sorun değil dumpta çözülcek şeyler ben sıkıntım oyuna giriş crash atmaması ve oyundaki özel editlerin misal npcler falan oyunda görünecek mi
Db to Media yapınca karakterler npc vs characterdataxxx ya çıkacağı için gözükecektir büyük ihtimalle eğer ki çok özel birşey ekli değilse iSRO dosyalarını kullanarak dene. Crash verdiği noktada eksiklerini giderirsin.
 
7 May 2019
167
18
26
Germany
peki
STORE_ELBATTAWY_TELEPORT isminde bi girdi var diyelim refobjcommonda bunun link id neresi oluyor ?
yani teleport ıd mı yazıyoz ne yazıyoz bu teleport eklenmiş ya hani dbye
sirasina gore uyarliyosun normal idleri clientteki idye gore duyarlayabilirsin veyatta farkl iid girdiside verebilirsin ufak tefek ayar vermen gerekiyor tabiki extradan bi sunucuda veya kendi pcinde bitane siradan hazir db ve client bul clientteki veri nasil db ye girdisine dikkat ederek ona gore duyarlayabilirsin
 

iMonarch

Software Engineer
.
.
14 Tem 2018
904
164
İstanbul
_Refobjcommondaki tüm satırlar bazı tablolar ile bağlantılıdır , buradaki bağlantıyı sağlayan kısım ise 'Link' stunudur .
Örnek verelim : _RefobjChar , _Refobjitem , _RefObjStruct gibi tablolar ile arasında bağlantı kurar, Peki bu tablolar arası Link sorgulamasını nasıl okuyor ;
_Refobjcommon'daki TID1 TID2 TID3 TID4 stunları _Refobjcommon'daki satırların cinsini belirleyen stunlardır. Buradaki stunlara göre _Refobjcommon tablosu en sonda bulunan link ile , ilgili tabloda ID olarak arar ve bağlantı kurar. Gelelim işin media kısmına, media da characterdata, itemdata, teleportbuilding olarak 3'e ayrılıyor buradaki veriler, itemdata ve characterdata'larda _Refobjcommondaki ve _Refobjitem yada _Refobjchar satırlarını birleştirerek (bazı stunları dahil etmez) tek bir satır olarak itemdata yada characterdata txtlerine yazılır. Bahsettiğin STORE_ELBATTAWY_TELEPORT ise _Refobjcommon'daki satır tamamen teleportbuilding.txt' ne girer.
 

newstar

.
.
29 Haz 2019
982
63
Kocaeli
Web Sitesi
Teşekkür ederim çünkü o STORE_ELBATTAWY_TELEPORT service 1 yapınca gameserver açılmıyor
refobjcommon,RefobjChar,RefobjItem satırını aldım sadece başka dbden o yüzden hangi satırı almam lazım başka açılması için
 
  Benzer konular Tarih
13 173
5 130
0 117
1 165
14 284

Benzer konular


Üst Alt