Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü DB Cliente Uyarlanabilir mi ?

  • Konbuyu başlatan Üye silindi 1104
  • Başlangıç tarihi
Ü

Üye silindi 1104

Misal elimde bi db var ben bunu clean cliente nasıl uyarlarım veya nasıl uyarlarsınız kısaca anlatırmısınız sadece meraktan soruyorum

misal bi db var ama hiçbir yerde clienti yok mediası yok

bunu dbyi kurdun dbtomedia ile skilldataencleri itemdata txt charatchter data txt npc txt teleport txtleri falan attın geriye ne lazım olur girmesi için oyuna ?
 

predatorZ

Nub
.
Katılım
4 Eki 2019
Mesajlar
372
Alınan Beğeni
547
Ödül Puanları
93
Konum
ankara
data kısmı ve map kısmını uyarlaman cidden zor haa tabi particleste var
şimdi mesela ben bir model switcher eklemiş olayım 20 dg bunun .bsrsi datada olmadığı için sorun yaşarsın ki bu en ufak örnekti.
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Ü

Üye silindi 1104

data kısmı ve map kısmını uyarlaman cidden zor haa tabi particleste var
şimdi mesela ben bir model switcher eklemiş olayım 20 dg bunun .bsrsi datada olmadığı için sorun yaşarsın ki bu en ufak örnekti.
onlar sorun değil dumpta çözülcek şeyler ben sıkıntım oyuna giriş crash atmaması ve oyundaki özel editlerin misal npcler falan oyunda görünecek mi
 
Oyla 0

risesun97

not for money but for humanity
.
Katılım
17 Şub 2019
Mesajlar
863
Çözümler
1
Alınan Beğeni
732
Ödül Puanları
93
Konum
Constantinople
onlar sorun değil dumpta çözülcek şeyler ben sıkıntım oyuna giriş crash atmaması ve oyundaki özel editlerin misal npcler falan oyunda görünecek mi
Db to Media yapınca karakterler npc vs characterdataxxx ya çıkacağı için gözükecektir büyük ihtimalle eğer ki çok özel birşey ekli değilse iSRO dosyalarını kullanarak dene. Crash verdiği noktada eksiklerini giderirsin.
 
Oyla 0
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
803
Alınan Beğeni
329
Ödül Puanları
63
Konum
Germany
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Client olsa Dbye uyarlanabilir bazı şeyler ama bazı uyarlanmayacak şeylerde var db yi hiç denemedim ama Client varsa uyarlanabiliyor
 
Oyla 0
Ü

Üye silindi 1104

Client olsa Dbye uyarlanabilir bazı şeyler ama bazı uyarlanmayacak şeylerde var db yi hiç denemedim ama Client varsa uyarlanabiliyor
peki
STORE_ELBATTAWY_TELEPORT isminde bi girdi var diyelim refobjcommonda bunun link id neresi oluyor ?
yani teleport ıd mı yazıyoz ne yazıyoz bu teleport eklenmiş ya hani dbye
 
Oyla 0
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
803
Alınan Beğeni
329
Ödül Puanları
63
Konum
Germany
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
peki
STORE_ELBATTAWY_TELEPORT isminde bi girdi var diyelim refobjcommonda bunun link id neresi oluyor ?
yani teleport ıd mı yazıyoz ne yazıyoz bu teleport eklenmiş ya hani dbye
sirasina gore uyarliyosun normal idleri clientteki idye gore duyarlayabilirsin veyatta farkl iid girdiside verebilirsin ufak tefek ayar vermen gerekiyor tabiki extradan bi sunucuda veya kendi pcinde bitane siradan hazir db ve client bul clientteki veri nasil db ye girdisine dikkat ederek ona gore duyarlayabilirsin
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
610
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
_Refobjcommondaki tüm satırlar bazı tablolar ile bağlantılıdır , buradaki bağlantıyı sağlayan kısım ise 'Link' stunudur .
Örnek verelim : _RefobjChar , _Refobjitem , _RefObjStruct gibi tablolar ile arasında bağlantı kurar, Peki bu tablolar arası Link sorgulamasını nasıl okuyor ;
_Refobjcommon'daki TID1 TID2 TID3 TID4 stunları _Refobjcommon'daki satırların cinsini belirleyen stunlardır. Buradaki stunlara göre _Refobjcommon tablosu en sonda bulunan link ile , ilgili tabloda ID olarak arar ve bağlantı kurar. Gelelim işin media kısmına, media da characterdata, itemdata, teleportbuilding olarak 3'e ayrılıyor buradaki veriler, itemdata ve characterdata'larda _Refobjcommondaki ve _Refobjitem yada _Refobjchar satırlarını birleştirerek (bazı stunları dahil etmez) tek bir satır olarak itemdata yada characterdata txtlerine yazılır. Bahsettiğin STORE_ELBATTAWY_TELEPORT ise _Refobjcommon'daki satır tamamen teleportbuilding.txt' ne girer.
 
Oyla 0
Ü

Üye silindi 1104

Teşekkür ederim çünkü o STORE_ELBATTAWY_TELEPORT service 1 yapınca gameserver açılmıyor
refobjcommon,RefobjChar,RefobjItem satırını aldım sadece başka dbden o yüzden hangi satırı almam lazım başka açılması için
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.