Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü Görev yardım lütfen bilen biri bir bakabilirmi ?

ramazan

.
.
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
61
Alınan Beğeni
18
Ödül Puanları
8
Konum
istanbul
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Biri bana bunu nasıl yapabilecegimi söyleyebilirmi bende hepsi toplu halde gösteriyor sadece male deil famale itemleride erkek karakter görevinde gösteriyor erkek karakter actıgımda erkek kadın karakter açtıgımda kadın göstermesini istiyorum bilgisi olan paylasabilirmi yada göterebilirmi yada sorun nerde söyleyebilirmi biri bana şu görevi nasıl halledecegimi söyleyebilirmi ?

böyle deilde,

1.png

böyle nasıl yaparım.

SRO[2019-01-26_15-01-20]_17.jpg

Yardımınızı eksik etmeyin lütfen biliyorsanız.
 

Yuppi

vsro.org
.
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
810
Çözümler
1
Alınan Beğeni
2,566
Ödül Puanları
113
Konum
İstanbul
Napmam lazım görev için cinsiyete göre item vermek için maleyse male fameleyse famale olcak.
LuaInsertQuestFunctionStringList komutu ile konuşma esnasında karakterin gender'ini check ettirip ona göre ödül verdirtirsen çözülür. 5 yada 6 adet fonskyion eklemen gerekebilir.
 
Oyla 0

ramazan

.
.
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
61
Alınan Beğeni
18
Ödül Puanları
8
Konum
istanbul
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
LuaInsertQuestFunctionStringList komutu ile konuşma esnasında karakterin gender'ini check ettirip ona göre ödül verdirtirsen çözülür. 5 yada 6 adet fonskyion eklemen gerekebilir.

dedgin scrıpt satırında şu şekilde yazıyor dediginden anlamadım bıraz açarmısın lutfen :D gorev satırı böle,

LuaInsertQuestFunctionStringList( 1, "CONVERSATION_SINGLE","QNO_LV_DEFENSE_CH_1_CONVERSATION" )
 
Oyla 0

Yuppi

vsro.org
.
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
810
Çözümler
1
Alınan Beğeni
2,566
Ödül Puanları
113
Konum
İstanbul
dedgin scrıpt satırında şu şekilde yazıyor dediginden anlamadım bıraz açarmısın lutfen :D gorev satırı böle,

LuaInsertQuestFunctionStringList( 1, "CONVERSATION_SINGLE","QNO_LV_DEFENSE_CH_1_CONVERSATION" )

burada sadece konuşma fonksiyonu eklenmiş senin karakter npc ile konuşurken çarın cinsiyetini kontrol eden bir fonksiyon eklemen lazım buraya, bunun için diğer lua ları incelemeni öneririm istediğin olayı diğer lua ları irdeleyerek yapabilirsin detaylı bir şekilde anlatma durumunu nasıl yaparım bilmiyorum ama lua lar direk kod yazmalık olduğu için izah etmesi pek mümkün olmuyor
 
Oyla 0

ServerEdit

Php Coder
.
Developer
Katılım
30 Ocak 2019
Mesajlar
540
Alınan Beğeni
602
Ödül Puanları
93
Konum
Konak / İZMİR
Lua larda if else komutu kullanılıyor diye biliyorum cinsiyetini if else ile kontrol edebilirsin
 
Oyla 0

ramazan

.
.
Katılım
11 Eyl 2019
Mesajlar
61
Alınan Beğeni
18
Ödül Puanları
8
Konum
istanbul
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Örnek
if LuaGetPlayerGender() == 0
Male kod satırı
function QNO_LV_ACCESSORY_CH_1()

QUESTID = LuaGetQuestID("QNO_LV_ACCESSORY_CH_1")

LuaSetStartCodition(2,QSC_QUEST,QSC_LEVEL,1,1)
LuaSetRaceStartCodition(QSC_RACE,COUNTRY_CHINA)

QM_CONVERSATION = 1
LuaSetStartMethod(QM_CONVERSATION,3,"NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_CH","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_WC","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_KT") --시작 NPC
LuaInsertMissionCompleteNpcList(3,"NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_CH","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_WC","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_KT") --종료 NPC
LuaQuestInsertNpc(3,"NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_CH","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_WC","NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_KT") --사용 NPC
-- 대화 퀘스트 이면서 퀘스트 습득과 동시에 자동완료 되는 경우에는 시작NPC와 완료NPC를 동일하게 작성해야 한다.
LuaSetAchievementLimit(1)

LuaSetMissionDataSize(QUESTID,1)

LuaSetDialLogMissionData(QUESTID,0,MISSION_TYPE_DIALOG,"SN_CON_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_1",1,"SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_03")

InsertQuestMenuStringList("NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_CH",4,
"BASIC_MENUSTRING_GREETING","SN_NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_CH_QS",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_03",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED_NOW","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_05",
"BASIC_MENUSTRING_INVENTORY_FULL","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_04")

InsertQuestMenuStringList("NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_WC",4,
"BASIC_MENUSTRING_GREETING","SN_NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_WC_QS",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_03",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED_NOW","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_05",
"BASIC_MENUSTRING_INVENTORY_FULL","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_04")

InsertQuestMenuStringList("NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_KT",4,
"BASIC_MENUSTRING_GREETING","SN_NPC_LEVEL_SUPPLIES_GOODS_KT_QS",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_03",
"BASIC_MENUSTRING_ACHIEVED_NOW","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_05",
"BASIC_MENUSTRING_INVENTORY_FULL","SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_04")

LuaInsertQuestFunctionStringList( 1, "CONVERSATION_SINGLE","QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_CONVERSATION" )

LuaQuestSetAutoStart( 1, 7 ) --최소, 최대레벨 사이에 있는 캐릭터는 자동으로 퀘스트를 받을 수 있다.
LuaQuestNotStartAfterAbortQuest( 1 ) --퀘스트 포기시 다시 받기 불가

-- 이 퀘스트는 자동 종료다
LuaSetAutoComplete( QUESTID, 1 )
end

function QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_CONVERSATION( QUESTID, EventID_Sub, NPCCodeName )
QuestStatus = LuaGetQuestStatus(QUESTID)

-- ShowMenu 함수들에서 사용해야 하는 Index. 내가 선택하고 대화를 건 NPC의 TalkHandlerIndex를 가져온다
-- TalkHandlerIndex 값이 이상하면, 대화 진행이 안되기 때문에 보상 단계 시작 또는 그외 대화가 정상적으로 이루어지지 않는다.
NPCTalkHandlerIndex = LuaQuestGetNPCTalkHandlerIndex( QUESTID, NPCCodeName )
-- -1값이면 이상한 값이기 때문에 기타 메뉴를 띄우거나 Terminate하거나 스크립트 작성자 마음대로~ 또는 퀘스트 규칙대로
if NPCTalkHandlerIndex == -1 then
-- ShowMenu를 하려했는데 이런 상황에서 어떤 스트링을 보여줘야 할 지 몰라 일단 Terminate
EventID_Sub = CONVERSATION_TERMINATE
end

if EventID_Sub == CONVERSATION_START then
if QuestStatus == QUEST_STATUS_NODATA and LuaCheckQuestAchieveCondition( QUESTID ) ~= 0 then
CurPage = CUR_PAGE_01
-- NPCTalkHandlerIndex 사용
LuaQuestShowMenuCommon(CurPage,QUESTID,"SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_05",1,2, NPCTalkHandlerIndex )
else
if (QuestStatus == QUEST_STATUS_ACHIEVING) or (QuestStatus == QUEST_STATUS_ACHIEVING_KILL_MONSTER) or (QuestStatus == QUEST_STATUS_ACHIEVED_KILL_MONSTER) then
if LuaCheckQuestAchieveCondition(QUESTID) == 0 then
--미완료
CurPage = 0
-- NPCTalkHandlerIndex 사용
LuaQuestShowMenuCommon(CurPage,QUESTID,"SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_05",0,1,NPCTalkHandlerIndex)

elseif LuaEnablePayQuestItem(QUESTID) == 0 then
CurPage = 0
LuaQuestShowMenuCommon(CurPage,QUESTID,"SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_04",0,1,NPCTalkHandlerIndex)

else --완료
LuaSetPayStep(QUESTID,1)
LuaSaveLocalQuestNow(QUESTID)
CurPage = 3
-- NPCTalkHandlerIndex 사용
LuaQuestShowRewardWindow( CurPage, QUESTID, "SN_TALK_QNO_LV_ACCESSORY_CH_1_03", NPCTalkHandlerIndex)
end
end
end
return
elseif EventID_Sub == CONVERSATION_RESPONSE then
if QuestStatus == QUEST_STATUS_NODATA then
LuaTerminateQuestMenu()
return

elseif LuaGetQuestCurPage() == 0 then
LuaTerminateQuestMenu()
return

else
if LuaGetQuestCurPage() == CUR_PAGE_03 then --퀘스트완료
if LuabSetPayQuest(QUESTID) == 1 then
LuaSendQuestEventMessage("SN_TALK_COMMON_END")
end
end

LuaGObjAppearedInSight(QUESTID)
end
return
else
LuaTerminateQuestMenu()
LuaGObjAppearedInSight(QUESTID)
end
end
end
else
Famale kod satırı
end

bir bakarmısın benim lua şu şekilde nasıl yapılır bilmiyorum,
 
Oyla 0

ServerEdit

Php Coder
.
Developer
Katılım
30 Ocak 2019
Mesajlar
540
Alınan Beğeni
602
Ödül Puanları
93
Konum
Konak / İZMİR
LuaQuestShowRewardWindow

Bu komudun üstüne kontrol eklemen gerekebilir mobilim bu şekilde kodlardan birşey çıkaramıyorum
 
Oyla 0

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,910
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,827
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
@ramazan forum üzerinde banlandığından dolayı konu #ÇöpKutusuna taşınmıştır.

@Spare
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.