Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü Jangan Cave Bug

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
985
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
Merhaba arkadaşlar,

Malum jangan cave Mobların köşeye koşarak gitmesi sonucunda oluşan bugu herkes biliyordur.
Bunun çözümünü bilen biri var mı?

Malum mobları silip toplu eklemeyi , tek tek eklemeyi ve bir çok tablolarda değişiklik yaparak test yaptım. Hepsinde mobların aynı şekilde koşup köşeye gittiğini gördüm.
Tahminimce o bölgenin regionlarından kaynaklanan bir problem var. Neden diyecek olursanız. Farkettiniz mi bilmiyorum ama Jangan Cave'de odalarda dolaştığınızda party üyeleri yanınızdaymış gibi görünebiliyor. Bundan şunu çıkartıyorum ki eğer bazı (-) regionların değerleri diğer odalarınkiyle benzerlik gösteriyor ve moblar kendi bölgesinde hem de diğer regiona yani koştuğu yere gidip buga girmesini açıklıyor diye düşünüyorm.

Bence bunun çözümü jangan cavenin odalarının regionlarının aynı olanlarının değiştirilmesi diye düşünüyorum. Eğer böyleyse fikir almak istiyorum denemeyi düşünüyorum çünkü.
 

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
985
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
Akşam eve geçince SS ve video atarım sana aklın gider, slotlara aşık olursun.
Range columnlarının adı aklımda değil ama ne demek istediğimi anladın.
Mükemmel slot ayarlı bende zaten tek tek bile ekledim. Ama bi dediğine işten çıkınca bakacağım teşekkürler
O range satırlarını biliyorum iki bölümden oluşuyor akşam dediğim gibi test edip söyleyeceğim sonucu
 
Oyla 0

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
985
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
nRadius ve nGenerateRadius u 30'a 15 yaptım olmadı malesef
 
Oyla 0

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,405
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,108
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
Oyla 0
Ü

Üye silindi 3096

Moblar durduğu yerde buga girmiyor zaten. Ben moblara göründüğümde (invisible moduyla da dahil)kaçmaya başlıyorlar
Kısaca sana neresi lazım tam olarak bilgi verirmisin bana deki şu tabloda şu ıdda şu satırdaki ne girmiş gibi bi bilgi ver belki yardımcı olabilirim elimdeki dblerden değerleri verip eğer değer değişince olacaksa .
 
Oyla 0

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
985
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
Farketmiyor.
Gidip bakmadan buga da girmiyor zaten.
Misal ; camp 2 tomb archer mobları diğer oldalardada var.
Gidip moblara bakın ortaya felan mobları gördüğünüz zaman 1 ila 5 saniye arasında en geç koşmaya başlıyor duvara kimisi yukarıya kimisi aşağa. Fakat tüm moblar gitmiyor ben bununla ilgili örnek video atıcam vaktim olursa
 
Oyla 0

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,405
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,108
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
O zaman radius değerlerini 5 yap hiç bi şekilde hareket edemesinler count değerlerinide 3 yap (iç içe 3 mob çıksın) respawn min ve max sürelerinide 0 yap öldüğü gibi aynı noktada spawn olsun.

Bu sorun bende job cave moblarını başka moblar ile değiştirince oluşmuştu. Sen onlara görünsende görünmesende o odaya girdiğin anda direkt kapının önüne koşuyorlardı ama spawn noktasında respawn olmuyor ve steak oluşturmuyorlardı.

Dediğim şekilde radius, count, min ve max ayarlarını yap dene.

Jangan Cave'yi ben dediğim şekilde çözdüm, hiç bir sorun yok, sürekli respawn olmuyorlar. Sabit yerinde duruyorlar.
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.