Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Çözüldü Maxiguard Achivement

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,551
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,858
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Aslında dediğiniz gibi GM muafiyeti sadece limit ve kısıtlamalara yönelik; achievement sistemi ile bir bağlantısı yok. Başka bir sorun olmalı orada.

__KillNPC konu ile alakasız, __KillNPC prosedürü bir trigger prosedürü değil öncelikle, tüm trigger prosedürleri sonunda _EDIT ile bitiyor.
__KillNPC, daha önce __SpawnNPC ile oyunda spawn ettiğiniz mobları öldürmek için. Mesela Madness event yaptınız, event mapinde bir unique spawn ettiniz. 10 dk madness event süresi doldu ancak unique ölmedi, __KillNPC ile unique'yi yok edebiliyorsunuz.

Mangyang gibi Unique olmayan mobların öldürüldüğünde tespit için başka bir sistem mevcut.

Ekli dosyayı görüntüle 14995

Ancak orada da belirttiğim gibi mangyang gibi basit sistemler için bunu kullanmak çok akıllıca olmayabilir.
Dökümandaki örnekte kill 500 mangyangs, kill 1000 yeohas gibi örnekler kullanmışım aslında benim hatam. Bu tarz şeyler için achievement kullanılmamalı. Oyunun kendi quest sistemini kullanmak daha mantıklı olacaktır.
Burada tavsiyene uymak gerek.
Zaman ayırdığın için ayrıca teşekkürler.
Çözümler yorumlarda verildi diyelim.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.