Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
717
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Merhabalar,
Bu konu her ne kadar daha önce açılmış olsa da, anlatımlar yetersiz kalabiliyor.
Dolayısıyla detaylı bir şekilde anlatma gereği duydum.
Silk scroll oluştururken 2 farklı yol izlenebilir,
Birincisi (dc verdirmeden)_addlogitem'e doğrudan itemin _RefObjCommon'da bulunan ID'si ile bağlanarak,
İkincisi (dc verdirerek) skill oluşturarak dc vermesini sağlayan _addtimedjob prosedürü ile.

İkinci yöntemle oluşturmanız önerilir, birinci yöntemde bug oluşabilir.

Öncelikle SQL'de yapacağımız işlem için gereken tabloları bilelim,
_RefObjCommon
_RefObjItem
_RefSkill
_RefSkillGroup
Prosedür _AddLogItem [SRO_VT_LOG]
Prosedür _AddTimedJob

Haydi başlayalım!
Excell veya notepad++'a gerekli değerli ayrı ayrı çekeceğiz.


#Birinci Yöntemle (dc verdirmeden) Silk scroll oluşturmak için;
#1.1 _RefObjCommon
Aşağıda vermiş olduğum query ile F10'da ekli olan hızlı return'un _RefObjCommon'daki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
girdilerini yeni oluşturacağımız scroll'a göre değiştiriyoruz.

#1.2 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki
MaxStack (50) yazan değeri 1 yapmayı unutmayın!

#Bu aldığımız satırları _RefObjCommon'a ve _RefObjItem'e giriyoruz, bu sayede scroll'u klonlamış oluyoruz.
#Yeni oluşturduğumuz itemin _RefObjItem ID'sini _RefObjCommon'daki son sütuna Link'e giriyoruz.

#1.3 _AddLogItem Prosedürü
Bu prosedür 2 farklı yerde olduğundan dolayı kafanız karışmasın,
SRO_VT_LOG>Programmability>Stored Procedures>dbo._AddLogItem'i açıyoruz ve as'den sonra prosedürümüzü ekliyoruz;
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre sadece scroll oluşturduk,
dolayısıyla db2pk2 veya dbtomedia ile Itemdata_xxx.txt'leri çıkartacağız
ve textdata_obj'e yeni oluşturduğumuz scrollun adını ekleyeceğiz.
Textdata_Obj için örnek;
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Itemdata_xxx.txt'leri ve textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler.

====================================================================================================

Gelelim ikinci yönteme;
#İkinci yöntemle (dc verdirerek) silk scroll oluşturma;

#2.1 _RefSkillGroup
Öncelikle disconnect vermesi için skill oluşturacağız, skill oluşturmadan önce ise skillgroup oluşturmamız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
1015 refskillgroupID'miz bu değeri sql otomatik olarak veriyor, SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ise bizim oluşturacağımız skill'in kodu.
Burada yapacağımız işlem bu kadar.

#2.2 _RefSkill
Şimdi ise aşağıdaki örnekteki gibi skill'imizi oluşturuyoruz.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki;
RefSkillID sql'in otomatik olarak verdiği ID değeridir.
GroupID _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz ID ile aynı olmak zorundadır.
Basic_Code _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz Skill koduyla aynı olmak zorundadır.
UI_IconFile clientinizde olan bir ddj yolunu tanımlayın.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.

#2.3 _RefObjCommon
Yukarıda da vermiş olduğum query ile F10 Hızlı return scroll'un _RefObjCommon'daki satırlarını alıyoruz;
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Daha sonra bu aldığımız değerleri yeni oluşturacağımız scroll'a göre düzenliyoruz.

Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
Bu kısımları kendimize göre düzenliyoruz ve aşağıdaki verdiğim sütunların değerlerini düzeltiyoruz.
TypeID1 yerine 3
TypeID2 yerine 3
TypeID3 yerine 13
TypeID4 yerine 14
CanUse yerine 129
olacak şekilde değerlerimizi değiştiriyoruz.

#2.4 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Buradaki işlemimiz birincidekinden biraz farklı olacak;
MaxStack 1 yapacağız ardından,

Desc2_128 kısmını RefSkill'de oluşturduğumuz basic_code'a göre düzenleyeceğiz, aşağıdaki örnekteki gibi.
[USU1:SKILL_CRYPTO_SILK10_DC]

Desc3_128'de bulunan RESURRECT'i xxx olarak değiştireceğiz.

#2.5 _AddTimedJob Prosedürü
Prosedürde bulunan return -3 disconnect vermesini sağlar. X yerine silk miktarını @JobID='den sonra 33791 yerine refskillID'nizi girerek tamamlayabilirsiniz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre;
dbtomedia veya db2pk2 ile skilldata_xxx_enc.txt'lerimizi çıkartacağız (dbtomedia'da sorun yaşayabilirsiniz o yüzden db2pk2 kullanmanızı öneririm.)
dbtomedia veya db2pk2 ile itemdata_xxx.txt'lerimizi çıkartacağız.
pk2 çıkarıcı ile textdata_object.txt'mizi çıkartacağız ve textdata_object.txt'ye yeni oluşturduğumuz scroll'u ekleyeceğiz.
Son olarak skilldata_xxx_enc.txt & itemdata_xxx.txt & textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler!
 
Son düzenleme:

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
985
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
Açıklayıcı olmuş ama şunu belirtelim ki diğerine göre dc verdirtme, en sağlıklı yöntem
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
717
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,405
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,107
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
Bu nasıl anlatım? Kör olsan bile yaparsın bunu.
Harikasın kardeşim, eline emeğine sağlık.
@Spare sabitlersen mükemmel olur.
 

Spare

Machine Man
.
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
3,335
Çözümler
2
Alınan Beğeni
3,634
Ödül Puanları
605
Konum
Bursa
Merhabalar,
Bu konu her ne kadar daha önce açılmış olsa da, anlatımlar yetersiz kalabiliyor.
Dolayısıyla detaylı bir şekilde anlatma gereği duydum.
Silk scroll oluştururken 2 farklı yol izlenebilir,
Birincisi (dc verdirmeden)_addlogitem'e doğrudan itemin _RefObjCommon'da bulunan ID'si ile bağlanarak,
İkincisi (dc verdirerek) skill oluşturarak dc vermesini sağlayan _addtimedjob prosedürü ile.

İkinci yöntemle oluşturmanız önerilir, birinci yöntemde bug oluşabilir.

Öncelikle SQL'de yapacağımız işlem için gereken tabloları bilelim,
_RefObjCommon
_RefObjItem
_RefSkill
_RefSkillGroup
Prosedür _AddLogItem [SRO_VT_LOG]
Prosedür _AddTimedJob

Haydi başlayalım!
Excell veya notepad++'a gerekli değerli ayrı ayrı çekeceğiz.


#Birinci Yöntemle (dc verdirmeden) Silk scroll oluşturmak için;
#1.1 _RefObjCommon
Aşağıda vermiş olduğum query ile F10'da ekli olan hızlı return'un _RefObjCommon'daki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki
Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
girdilerini yeni oluşturacağımız scroll'a göre değiştiriyoruz.

#1.2 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki
MaxStack (50) yazan değeri 1 yapmayı unutmayın!

#Bu aldığımız satırları _RefObjCommon'a ve _RefObjItem'e giriyoruz, bu sayede scroll'u klonlamış oluyoruz.
#Yeni oluşturduğumuz itemin _RefObjItem ID'sini _RefObjCommon'daki son sütuna Link'e giriyoruz.

#1.3 _AddLogItem Prosedürü
Bu prosedür 2 farklı yerde olduğundan dolayı kafanız karışmasın,
SRO_VT_LOG>Programmability>Stored Procedures>dbo._AddLogItem'i açıyoruz ve as'den sonra prosedürümüzü ekliyoruz;
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre sadece scroll oluşturduk,
dolayısıyla db2pk2 veya dbtomedia ile Itemdata_xxx.txt'leri çıkartacağız
ve textdata_obj'e yeni oluşturduğumuz scrollun adını ekleyeceğiz.
Textdata_Obj için örnek;
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Itemdata_xxx.txt'leri ve textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler.

====================================================================================================

Gelelim ikinci yönteme;
#İkinci yöntemle (dc verdirerek) silk scroll oluşturma;

#2.1 _RefSkillGroup
Öncelikle disconnect vermesi için skill oluşturacağız, skill oluşturmadan önce ise skillgroup oluşturmamız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
1015 refskillgroupID'miz bu değeri sql otomatik olarak veriyor, SKILL_CRYPTO_SILK10_DC ise bizim oluşturacağımız skill'in kodu.
Burada yapacağımız işlem bu kadar.

#2.2 _RefSkill
Şimdi ise aşağıdaki örnekteki gibi skill'imizi oluşturuyoruz.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Buradaki;
RefSkillID sql'in otomatik olarak verdiği ID değeridir.
GroupID _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz ID ile aynı olmak zorundadır.
Basic_Code _RefSkillGroup'da oluşturduğumuz Skill koduyla aynı olmak zorundadır.
UI_IconFile clientinizde olan bir ddj yolunu tanımlayın.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.
SN_SKILL_CRYPTO_SILK10_DC_TT_DESC oluşturduğumuz skill'e göre bunuda değiştirin.

#2.3 _RefObjCommon
Yukarıda da vermiş olduğum query ile F10 Hızlı return scroll'un _RefObjCommon'daki satırlarını alıyoruz;
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Daha sonra bu aldığımız değerleri yeni oluşturacağımız scroll'a göre düzenliyoruz.

Codename128 (ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
NameStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED)
DescStrID128 (SN_ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED_TT_DESC)
Bu kısımları kendimize göre düzenliyoruz ve aşağıdaki verdiğim sütunların değerlerini düzeltiyoruz.
TypeID1 yerine 3
TypeID2 yerine 3
TypeID3 yerine 13
TypeID4 yerine 14
CanUse yerine 129
olacak şekilde değerlerimizi değiştiriyoruz.

#2.4 _RefObjItem
Daha sonra aşağıda vermiş olduğum query ile _RefObjItem'deki satırlarını bulup alıyoruz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Buradaki işlemimiz birincidekinden biraz farklı olacak;
MaxStack 1 yapacağız ardından,

Desc2_128 kısmını RefSkill'de oluşturduğumuz basic_code'a göre düzenleyeceğiz, aşağıdaki örnekteki gibi.
[USU1:SKILL_CRYPTO_SILK10_DC]

Desc3_128'de bulunan RESURRECT'i xxx olarak değiştireceğiz.

#2.5 _AddTimedJob Prosedürü
Prosedürde bulunan return -3 disconnect vermesini sağlar. X yerine silk miktarını @JobID='den sonra 33791 yerine refskillID'nizi girerek tamamlayabilirsiniz.
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

##media kısmı için, yukarıda yaptığımız işlemlere göre;
dbtomedia veya db2pk2 ile skilldata_xxx_enc.txt'lerimizi çıkartacağız (dbtomedia'da sorun yaşayabilirsiniz o yüzden db2pk2 kullanmanızı öneririm.)
dbtomedia veya db2pk2 ile itemdata_xxx.txt'lerimizi çıkartacağız.
pk2 çıkarıcı ile textdata_object.txt'mizi çıkartacağız ve textdata_object.txt'ye yeni oluşturduğumuz scroll'u ekleyeceğiz.
Son olarak skilldata_xxx_enc.txt & itemdata_xxx.txt & textdata_object.txt'yi patch atacağız.
İşlem tamamlandı tebrikler!
/ Konu sabittir.

Özlemişiz @trukafatsum kalitesini. ☺️
Eline emeğine sağlık harika anlatım olmuş Mustafa. ❤️

@minikbirkul etiketleme için teşekkürler. ?☺️
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
717
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
/ Konu sabittir.

Özlemişiz @trukafatsum kalitesini. ☺
Eline emeğine sağlık harika anlatım olmuş Mustafa. ❤

@minikbirkul etiketleme için teşekkürler. ?☺
Her zaman fırsat bulamıyorum, yapmışken iyi bir anlatım yapmak gerek ☺
Teşekkürler♥
Eline sağlık kardeşim.
Teşekkürler kardeşim. ;)
Bu nasıl anlatım? Kör olsan bile yaparsın bunu.
Harikasın kardeşim, eline emeğine sağlık.
@Spare sabitlersen mükemmel olur.
Övdün mü sövdün mü bilemedim yine de teşekkürler ?
Malum daha bu işlere girmemiş veya yeni başlamış arkadaşlar da gelecektir.
 
Q

quantizz

eline sağlık ancak bu hiç sağlıklı bir yöntem değil bilgin olsun cgi üzerinden ve timedjob bazlı yaparsan hem anlık gelecektir hemde gereksiz sorgu sorunu yaşamayacaksın şahsen bu anlatımdaki yöntemi önermiyorum
 
Katılım
18 Eki 2019
Mesajlar
341
Alınan Beğeni
171
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
eline sağlık ancak bu hiç sağlıklı bir yöntem değil bilgin olsun cgi üzerinden ve timedjob bazlı yaparsan hem anlık gelecektir hemde gereksiz sorgu sorunu yaşamayacaksın şahsen bu anlatımdaki yöntemi önermiyorum
Hocam anlık gelmesi için ne yapmak gerekiyor ? Anlatır mısın ?
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.