Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Çözüldü stone stack

JRache

.
Katılım
6 Eyl 2018
Mesajlar
922
Alınan Beğeni
439
Ödül Puanları
63
Konum
Editor(Ankara)
stoneler 20 stackti 200 yaptim refobjeitem den txt aldim media yada attim ama hangi stoneyi ust uste koysam crash atiyor tskler
 

ruya

.
Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
242
Çözümler
1
Alınan Beğeni
156
Ödül Puanları
43
Konum
sivas
eksik yada yanlış yapmışsın texleri db media ile ckar bul öyle geçir media pk2 ye
 
Oyla 0

JRache

.
Katılım
6 Eyl 2018
Mesajlar
922
Alınan Beğeni
439
Ödül Puanları
63
Konum
Editor(Ankara)
dostum crash sıkıntısı yok yazdıgım konuyu neden kımse duzgun okumadan cvp verıyor anlamıs dehılım :D
 
Oyla 0
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
700
Çözümler
9
Alınan Beğeni
567
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
db ile media uyuşmadığı için üst üste atınca crash oluyor stoneler içi,n bende yaptım ama 100 yaptım herhangi bir sorun yaşamadım acaba 200 fazla mı geliyor stoneler için
 
Oyla 0
Katılım
6 Mar 2020
Mesajlar
10
Alınan Beğeni
5
Ödül Puanları
41
10K'ya kadar yapılabiliyor. Bir sorun teşkil etmiyor.

Media ve Database uyuşmazlığınız mevcut. Tüm stoneleri çekip, stacklarını 50 yapın, bu orjinal değerdir.

Sonrasında işlem yapmak istediğiniz stonelerin stacklarını arttırın ve media'ya manuel geçirin.
Belli ki, DB2Media işlemi hatalı sonuçlanıyor.
 
Oyla 0
Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
221
Çözümler
1
Alınan Beğeni
101
Ödül Puanları
43
Konum
kahramanmaraş
stoneler 20 stackti 200 yaptim refobjeitem den txt aldim media yada attim ama hangi stoneyi ust uste koysam crash atiyor tskler

Bu işin mantığı stack yapılacak item _RefObjCommon içinde bulunur
örnek olarak HP den gidiyorum
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (7)
(en sondaki 7 rakamı bizim _RefObjItem satırımızdır parantez içine aldığım)

1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx 7

Daha sonra bunu _RefObjItem içinde bulup

7 1000 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0

Yukarda 7 den sonra gelen rakam stack yeridir (1000) olan
bunun Media\server_dep\silkroad\textdata karşılığıda (itemdata_5000 dir)
burda hangi iteme yapacaksan o itemin Media karşılığı _RefObjCommon ID ile aratacaksın
1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000) 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0

Yine burda değişim yapacağımız kısım alttaki örnek parantez içine aldıgımdır
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000)

DB TO MEDİA ile sıkıntı yaşıyorsan elle bu şekil yap sorun olmaz
 
Oyla 0
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
700
Çözümler
9
Alınan Beğeni
567
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
Bu işin mantığı stack yapılacak item _RefObjCommon içinde bulunur
örnek olarak HP den gidiyorum
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (7)
(en sondaki 7 rakamı bizim _RefObjItem satırımızdır parantez içine aldığım)

1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx 7

Daha sonra bunu _RefObjItem içinde bulup

7 1000 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0 0

Yukarda 7 den sonra gelen rakam stack yeridir (1000) olan
bunun Media\server_dep\silkroad\textdata karşılığıda (itemdata_5000 dir)
burda hangi iteme yapacaksan o itemin Media karşılığı _RefObjCommon ID ile aratacaksın
1 7 ITEM_ETC_HP_POTION_04 HP ??? (?) xxx SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04 SN_ITEM_ETC_HP_POTION_04_TT_DESC 0 0 3 3 1 1 180000 3 0 1 1 1 255 3 1 0 0 1 0 400 0 0 0 7 140 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 100 0 0 0 xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000) 2 0 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 570 HP??? 0 HP???(%) 0 MP??? 0 MP???(%) -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx -1 xxx 0 0

Yine burda değişim yapacağımız kısım alttaki örnek parantez içine aldıgımdır
xxx item\etc\drop_ch_bag.bsr item\etc\hp_potion_04.ddj xxx xxx (1000)

DB TO MEDİA ile sıkıntı yaşıyorsan elle bu şekil yap sorun olmaz
bu db de mesela bir ıd var 22555 diğer ıd yanlışlıkla eklenmiş bir kodu var oda 22560 arada 56 57 58 59 yok bunu nasıl sıfırlayabiliriz
 
Oyla 0
Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
221
Çözümler
1
Alınan Beğeni
101
Ödül Puanları
43
Konum
kahramanmaraş
bu db de mesela bir ıd var 22555 diğer ıd yanlışlıkla eklenmiş bir kodu var oda 22560 arada 56 57 58 59 yok bunu nasıl sıfırlayabiliriz

konuyu anladım desem yalan olur tahmini anlatayım
şimdi senin _RefObjCommon ID kısmı 22555 var ama onun altında 22560 ile elle girilmiş doğru anladıysam
sen bunu sırayla 22556-22557-22558-22559 olarak gitmesini istiyorsun doğru anladıysam
bunun için yapacagın kolay işlem manuel girmek 1. şık
22560 olan kodu 22556 olarak değişeceksin
yapacagın şekil aşagıda
_RefObjCommon sağ tıklayıp
Desıgn tıklayım cıkan sayfada
üste ID kısmını işaretleyip alt sayfada
Identitye Specification tıklayıp
yan tarafta alt alta (yes yes 1 1)var onları NO yapacaksın
yaptıktan sonra 22560 olanı elle 22556 yapıp sonra
aynı yukarda yaptığın işlemi tekrar tersine yapıp
Identitye Specification kısmı tekrar yes olarak ayarlayacaksın
daha sonra Media\server_dep\silkroad\textdata kısmında o itemi bulup onuda aynı yapacaksın
_RefObjCommon verdiği ID neyse onu

benim anladığım bu senin altmak istediği farklımı bilmiyorum
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.