Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
Katılım
18 Eki 2019
Mesajlar
341
Alınan Beğeni
172
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
Merhabalar,
Arkadaşlar bugün size Str ve İnt unique nasıl eklenir onu göstereceğim. Birçok yerde araştırdım fakat detaylı bir şekilde anlatan bulamadım ve size anlatmak istedim.
Öncelikle Db ve Client yedeğimizi alıp işlemlere başlıyoruz.
Yeni bir query açıp hangi uniquenin strsini ya da intini eklemek istiyorsanız adını yazıp şu kodu okutuyoruz;
Ben örnek olarak Tiger Girl'ü STR yapacağım.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

2160
Tiger Girl ID'miz 1954'müş. Bu kod ile kolaylıkla aradığımız uniq ya da mob idsini _RefObjCommon'da bulabiliriz.
Ardından SRO_VT_SHARD -> Tables -> _RefObjCommon'a giriyoruz ve 1954. satırı kopyalayıp en alt satıra yapıştırıyoruz.

Kopyaladığımız satıra gelip CodeName128'deki,
MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> MOB_CH_TIGERWOMAN_STR
NameStrID128
'deki
SN_MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> SN_MOB_CH_TIGERWOMAN_STR olarak değiştiriyoruz.

2161

Satırın en sonuna gelip linkini kopyalayıp _RefObjChar'da buluyoruz. TG'nin _RefObjChar linki "48"

Bulduğumuz _RefObjChar linki ID'sini en alt satıra yapıştırıyoruz. En alt satıra kopyaladığımızda 48 olan Link ID'yi Execute yaptığınızda değiştiğini görüyoruz..

En alt satıra kopyaladıktan sonra seçili olan satırı sağa doğru kaydırıyoruz ve PD - MD olan sütunu buluyoruz. PD = Physical Deffence, MD = Magical Deffence. STR yapacağımız için Mag Deff'i 9999 yapıyoruz ki int çarlar vuramasın. Bu değeri artırırsanız hata alabilirsiniz. 9999 yapmanız uygundur.

Değişen Id'yi _RefObjCommon'da en alt satıra kopyaladığımız yerdeki link ile yani 48 ile değiştiriyoruz. 48 ID'sini kopyaladığımızda yeni gelen Id'yi _RefObjCommon'da değiştirmezsek Overlap hatası alabiliriz.

2162




Tablolardaki işimiz bitti. Şimdi bunları oyunumuza geçirmek için characterdataxxx'e ve textdata_object'e en alt satıra kopyalamamız gerekiyor.
Pk2 Çıkarıcı ile Textdatalarımızı çıkarıyoruz. (Pk2 çıkarıcı ile media.pk2yi seçip server_dep -> silkroad->textdata bu klasörü çıkarıyoruz.)
Characterdata_45000' giriyoruz ve _RefObjCommon'daki en alt satırı kopyalayıp Characterdata_45000'deki en alt satıra yapıştırıyoruz. Yapıştırdıktan sonra bir tab boşluk bırakıp _RefObjChar'daki en alt satırı kopyalayıp yapıştır diyoruz. Kaydet diyip çıkıyoruz.

2163

Ardından textdata_object'e girip _RefObjCommon'daki en alt satırda NameStrID128 i kopyalayıp aşağıdaki gibi düzenleyip yapıştırıyoruz.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Arada 8 tab boşluğu olması gerekmektedir. Aksi taktirde oyununuzda unique çıktığında, kestiğinizde ve gm konsolunda [] bu şekilde gözükecektir.

Evet mediadaki işimizde bitti şimdi patch atıp oyununuza girip Tiger Girl Str'yi gm konsolunuzdan çıkartıp test edebilirsiniz.

2164


NOT: Unique yi ekledikten sonra uniq yerin altında görünüyorsa
skilleffect.txt 'de CTRL+F ile TIGERWOMAN ya da hangi uniqueyi ekliyorsanız aratıp bulun aynı satırı kopyalayıp altına yapıştırın ve en baştaki kodu _STR ya da ne olarak eklediyseniz o şekilde değiştirip patch attırın sorun düzelecektir.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
 

Spare

Machine Man
.
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
3,349
Çözümler
2
Alınan Beğeni
3,684
Ödül Puanları
605
Konum
Bursa
Merhabalar,
Arkadaşlar bugün size Str ve İnt unique nasıl eklenir onu göstereceğim. Birçok yerde araştırdım fakat detaylı bir şekilde anlatan bulamadım ve size anlatmak istedim.
Öncelikle Db ve Client yedeğimizi alıp işlemlere başlıyoruz.
Yeni bir query açıp hangi uniquenin strsini ya da intini eklemek istiyorsanız adını yazıp şu kodu okutuyoruz;
Ben örnek olarak Tiger Girl'ü STR yapacağım.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Ekli dosyayı görüntüle 2160
Tiger Girl ID'miz 1954'müş. Bu kod ile kolaylıkla aradığımız uniq ya da mob idsini _RefObjCommon'da bulabiliriz.
Ardından SRO_VT_SHARD -> Tables -> _RefObjCommon'a giriyoruz ve 1954. satırı kopyalayıp en alt satıra yapıştırıyoruz.

Kopyaladığımız satıra gelip CodeName128'deki,
MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> MOB_CH_TIGERWOMAN_STR
NameStrID128
'deki
SN_MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> SN_MOB_CH_TIGERWOMAN_STR olarak değiştiriyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2161

Satırın en sonuna gelip linkini kopyalayıp _RefObjChar'da buluyoruz. TG'nin _RefObjChar linki "48"

Bulduğumuz _RefObjChar linki ID'sini en alt satıra yapıştırıyoruz. En alt satıra kopyaladığımızda 48 olan Link ID'yi Execute yaptığınızda değiştiğini görüyoruz..

En alt satıra kopyaladıktan sonra seçili olan satırı sağa doğru kaydırıyoruz ve PD - MD olan sütunu buluyoruz. PD = Physical Deffence, MD = Magical Deffence. STR yapacağımız için Mag Deff'i 9999 yapıyoruz ki int çarlar vuramasın. Bu değeri artırırsanız hata alabilirsiniz. 9999 yapmanız uygundur.

Değişen Id'yi _RefObjCommon'da en alt satıra kopyaladığımız yerdeki link ile yani 48 ile değiştiriyoruz. 48 ID'sini kopyaladığımızda yeni gelen Id'yi _RefObjCommon'da değiştirmezsek Overlap hatası alabiliriz.

Ekli dosyayı görüntüle 2162




Tablolardaki işimiz bitti. Şimdi bunları oyunumuza geçirmek için characterdataxxx'e ve textdata_object'e en alt satıra kopyalamamız gerekiyor.
Pk2 Çıkarıcı ile Textdatalarımızı çıkarıyoruz. (Pk2 çıkarıcı ile media.pk2yi seçip server_dep -> silkroad->textdata bu klasörü çıkarıyoruz.)
Characterdata_45000' giriyoruz ve _RefObjCommon'daki en alt satırı kopyalayıp Characterdata_45000'deki en alt satıra yapıştırıyoruz. Yapıştırdıktan sonra bir tab boşluk bırakıp _RefObjChar'daki en alt satırı kopyalayıp yapıştır diyoruz. Kaydet diyip çıkıyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2163

Ardından textdata_object'e girip _RefObjCommon'daki en alt satırda NameStrID128 i kopyalayıp aşağıdaki gibi düzenleyip yapıştırıyoruz.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Arada 8 tab boşluğu olması gerekmektedir. Aksi taktirde oyununuzda unique çıktığında, kestiğinizde ve gm konsolunda [] bu şekilde gözükecektir.

Evet mediadaki işimizde bitti şimdi patch atıp oyununuza girip Tiger Girl Str'yi gm konsolunuzdan çıkartıp test edebilirsiniz.

Ekli dosyayı görüntüle 2164


NOT: Unique yi ekledikten sonra uniq yerin altında görünüyorsa
skilleffect.txt 'de CTRL+F ile TIGERWOMAN ya da hangi uniqueyi ekliyorsanız aratıp bulun aynı satırı kopyalayıp altına yapıştırın ve en baştaki kodu _STR ya da ne olarak eklediyseniz o şekilde değiştirip patch attırın sorun düzelecektir.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Eline, emeğine sağlık hocam. ☺️

İlk konunuz olmasına rağmen bence harika bir anlatım. Ayrıca bir çok kişinin merak ettiği konulardan biriydi ve gerekliydi. Çok teşekkürler. ❤️
 
Katılım
18 Eki 2019
Mesajlar
341
Alınan Beğeni
172
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
Eline, emeğine sağlık hocam. ☺

İlk konunuz olmasına rağmen bence harika bir anlatım. Ayrıca bir çok kişinin merak ettiği konulardan biriydi ve gerekliydi. Çok teşekkürler. ❤
Sizden bunları duymak güzel. Rica ederim <3 Devamı da gelecek.
 

Spare

Machine Man
.
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
3,349
Çözümler
2
Alınan Beğeni
3,684
Ödül Puanları
605
Konum
Bursa
Unutmadan konu sabittir. ?
 

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
Premium
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,410
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,143
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
O kadar detaylı, sorunsuz olarak anlatmışsın ki bizim için basit olan şu konu bilmeyenler için bile basit hale gelmiş.
Konuyu baştan okurken "acaba sonunda yer altında kalmayı eklemişmidir?" diye düşündüm.
Onu bile unutmadan eklemişsin.

Eline, koluna sağlık kardeşim. Güzel bir anlatım ve mükemmel bir konu. :cool:
 

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
622
Çözümler
15
Alınan Beğeni
994
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Emeğine sağlık güzel bir anlatım olmuş devamını bekliyoruz.
 
Katılım
18 Eki 2019
Mesajlar
341
Alınan Beğeni
172
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
O kadar detaylı, sorunsuz olarak anlatmışsın ki bizim için basit olan şu konu bilmeyenler için bile basit hale gelmiş.
Konuyu baştan okurken "acaba sonunda yer altında kalmayı eklemişmidir?" diye düşündüm.
Onu bile unutmadan eklemişsin.

Eline, koluna sağlık kardeşim. Güzel bir anlatım ve mükemmel bir konu. :cool:
Emeğine sağlık güzel bir anlatım olmuş devamını bekliyoruz.
Güzel dileklerinizden öpüyorum. Devamı gelecek inşallah. <3
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.