Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım VSRO | Fake Permanent Buff Sistemi Eklemek

Katılım
21 Eyl 2019
Mesajlar
115
Alınan Beğeni
52
Ödül Puanları
28
Konum
VietNam
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
tks
 
Katılım
2 Haz 2021
Mesajlar
106
Alınan Beğeni
14
Ödül Puanları
18
Konum
moske
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
hmm güzel paylaşım eline sağlık.
 

Dede35

.
Katılım
4 May 2020
Mesajlar
38
Alınan Beğeni
10
Ödül Puanları
8
Konum
izmir
Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?

Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.

Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.

Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.

Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.

Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.

Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.

İşlem sonucu:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Dip not:
Bu skillerin max ayarları, 100 Cap Only CH sisteme göre ayarlanmıştır.
Farklı bir cap seçeneğiniz var ise mantığı çözümledikten sonra işlemleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürler.
Teşekkürler
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Herkese merhaba arkadaşlar,
Bu konu içeriği başlıktan anlaşıldığı gibi Permanent Buff Sistemini içeriyor ama bu nasıl bir buff sistemi?

Bildiğiniz ya da bilmediğiniz üzere Permanent Buff Sistemi prosedürler ile _TimedJob tablosunu kullanıp sürekli veri girişi sağlıyor ve bu da bir çok oyunda
GameServer'ın çökmesine, hatalar vermesine, oyunda lag oluşumuna sebebiyet veriyor.

Bizim bu sisteme Fake dememizin amacı, _TimedJob tablosuna girdi oluşturmaması ve Teleport olunca silinmesi.
Harici olarak öldüğünüz de bufflar hiç bir şekilde silinmez.

Şimdi gelelim işleme, nerede neler yapacağız?
*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


Öncelikle Database ve Media'mızın yedeğiniz alıp bir kenara koyalım.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***


_RefSkill tablonuzdan eski buff skillerini sildik, şimdi Permanent olarak kullanacaklarımızı ekleyeceğiz.
Ekte bulunan "Sieger - Fake Permanent Buff Sistemi.txt"yi indirip, içinde yazılı olanlarda hiç bir değişiklik yapmadan kopyalayıp direkt olarak
_RefSkill tablonuzun içine yapıştırıp, satırları girmesini kısa bir süre bekleyin.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Şimdi yaptığımız bu işlemleri media'ya aktarıp, oyun içinde aktif etmek için Db2Media programını kullanıp,
tüm skilldata_xxxxx dosyalarını import/patch geçin ve GameServer'ınızı yeniden başlatın.

Eklediğiniz skillerin hepsi 24 saat olarak ayarlanmış ve skill açma efektleri deaktif duruma getirilmiştir.
Yani tüm skilleri 1 saniye içinde açabilirsiniz.

Öldüğünüzde skiller hiç bir şekilde silinmeyecektir.

Tüm işlemlerimiz bitti, _RefSkill tablomuzu Otomatik ID özelliğini eski haline getirip kayıt edebiliriz.

İşlem sonucu:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Dip not:
Bu skillerin max ayarları, 100 Cap Only CH sisteme göre ayarlanmıştır.
Farklı bir cap seçeneğiniz var ise mantığı çözümledikten sonra işlemleri kendinize göre düzenleyebilirsiniz.

Fikir ve yönlendirme için @SonPadisah & @ByMnkn 'e teşekkürler.
emeğinize sağlık teşekkürler
 
Katılım
23 Eyl 2019
Mesajlar
297
Alınan Beğeni
31
Ödül Puanları
28
Konum
Egypt
hmm nice sharing
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Nice share:)
 

fyq2022

.
.
Katılım
18 Şub 2022
Mesajlar
54
Alınan Beğeni
1
Ödül Puanları
8
Konum
北京
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
喜欢
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.