vsro
vsro
vsrovsro
vsrovsro
vsrovsro
vsro
vsro

Yazılı Eğitim VSRO | SBot Clone Map Reverse Sorunu Çözümü!

vsro

Sieger ⋋

Prodüktör, Aranjör, DJ, VSRO Developer, PK2 Editör
.
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,987
Alınan Beğeni
2,075
Puanları
113
Konum
Kocaeli
Merhabalar,

Bildiğiniz üzere clone map oluşturunca sBot kullanan oyuncular buraya döngü atıp/reverse ayarlayıp ışınlanamıyorlardı.

Bunun çözümünü bir yerde bulamadım onun için sizlere bunu nasıl yapacağınızı anlatacağım.

- Clone Map İçin Yeni WorldID Girdisi Yapmak:
Oluşturduğunuz Clone Map'leriniz için WorldID ayarlamanız gerekli.
Bunun için default WorldID kullanmak yerine öncelikle _RefGame_World tablosuna yeni bir WorldID oluşturuyoruz.

Örnek bir WorldID girdisi bırakıyorum;
101 INS_CLONE_98_2 0 1 0 0 0 0 0 0 xxx
Yeşil: ID: Yeni WorldID'miz, tabloda bulunanlardan farklı olmalı.
Mavi: WorldCodeName128: WorldID adımız, kendinize göre birşey yazabilirsiniz.
Turuncu: ConfigGroupCodeName128: Grup adımız, grup kuralları kullanmayacağımız için xxx yapıp boş bırakıyoruz.
Diğer kısımlar üstte yazdığı gibi kalıcak.

- Clone Map İçin Reverse Noktasına WorldID Bağlamak:
Clone Map'e reverse noktası eklediyseniz, burada bulunan WorldID kısmına da üstte girdisini yapmış olduğunuz yeni WorldID'yi yazmanız gerekli.

- Teleport'a Ekli Olan Clone Map İçin WorldID Bağlamak:
Oyununuzda varolan bir teleport taşından Clone Map'inize gidilecekse eğer _RefTeleport tablosuna eklemiş olduğunuz yeni teleport noktasında bulunan GenWorldID kısmına yeni oluşturmuş olduğunuz WorldID'yi yazın.

- Clone Map'e Eklemiş Olduğunuz Mob'ları WorldID'ye Bağlamak:
Clone Map'lerinizi slot için kullanacaksanız mob'ları eklemeniz gerekli.
Clone Map olduğu için ve sorunumuzda sBot'ların buraya ulaşmasını sağlamak olduğundan dolayı Tab_RefHive tablosuna girdisini yaptığınız mob slotları için, tabloda bulunan GameWorldID kısmına yeni oluşturduğumuz WorldID'yi yazıyoruz.

- Clone Map Regionlarına WorldID'yi Bağlamak:
Buraya kadar herşey tamam, hepsini yaptınız fakat yeni tanımladığınız WorldID'leri bu şekilde bırakırsanız eğer Region'lar yeni WorldID'nize bağlı olmadığı için buraya gittiğiniz anda GS'niz hata vericek ve o çara tekrar giriş yapamayacaksınız.
Çünkü, gittiğiniz Region default olarak bulunuyor fakat siz yazmış olduğunuz yeni WorldID'ye gitmeye çalışıyorsunuz.
Yani, kalbiniz Ayşe'de ama siz Fatma ile konuşuyorsunuz gibi. :)

Bunun içinde oluşturduğunuz Clone Map'in _RefInstance_World_Region tablosunda ki girdilerini excel'e ya da benzeri bir yere kopyalayın.
WorldID kısmına yeni oluşturduğunuz WorldID'yi yazın ve tabloya tekrar yapıştırın.

Tüm işlemler bitti!

Şimdi ShardManager ve GameServer'ı yeniden başlatın, sBot'unuzu açın ve döngüyü takip edin! :)

~ Tüm anlatım ve konu düzeni tarafıma aittir.
 
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
759
Alınan Beğeni
298
Puanları
63
Yaş
26
Konum
istanbul
Ben şahsen fatmayı tercih ederim. Ayşeler çok beter :D
 
Katılım
19 Mar 2020
Mesajlar
104
Alınan Beğeni
28
Puanları
28
Konum
İstanbul
Paylasim icin tesekkurler isime yaradi
Peki mesela klon haritaya girisler icin irk kontrolu nasil yapabilirim
Mesela taklamakani klonladim
Birine sadece ch digerine sadece eu girebilsin
Bunun icin ayar varmi Sieger
 

Sieger ⋋

Prodüktör, Aranjör, DJ, VSRO Developer, PK2 Editör
.
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,987
Alınan Beğeni
2,075
Puanları
113
Konum
Kocaeli
Paylasim icin tesekkurler isime yaradi
Peki mesela klon haritaya girisler icin irk kontrolu nasil yapabilirim
Mesela taklamakani klonladim
Birine sadece ch digerine sadece eu girebilsin
Bunun icin ayar varmi Sieger
Bunun hakkında bilgim yok ama job cave örnek alınarak, suit sistemi EU ve CH olarak değiştirilip denenebilir.
Yapılabilir ama nasıl? Bunun hakkında bilgim yok.
 
Üst Alt