Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Çözüldü Yeni Mob Ekleme

Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
740
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Merhabalar,
Yeni mob ekleme ile ilgili hiçbir yerde paylaşım göremedim, konu ile ilgili desteklerinizi bekliyorum.
 
Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
221
Çözümler
1
Alınan Beğeni
101
Ödül Puanları
43
Konum
kahramanmaraş
konuyu bıraz acarmısın yenı mob ekleme derken
faklı bir mob yada tasarım olarak ne konuda oldugunu
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
740
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Farklı bir mob oluşturma, db-client'de olmayan bir mobu ekleme.
Bunu yaparken oyunda olan yada olmayan .bsr .bmt .bms .efp'leri de ekleyerek.
 
Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
221
Çözümler
1
Alınan Beğeni
101
Ödül Puanları
43
Konum
kahramanmaraş
farklı mob oluşturma yanı görsel anlamına geliyor bsr bmt edit olarak tanımlayabılırız
3 d blender gibi programlar ile yapılabılır
datada olmayan mob eklemek için soyle yola çıkalım
Data\prim\mesh\mob bms dosyalarımızın olduğu bolumdur
Data\prim\mtrl\mob bmt ve ddj dosyalarımızın olduğu bolumdur
Data\prim\skel\mob bsk dosyaların bolumu
Data\res\mob bsr yanı asıl görselin olduğu bolumdur

Particles\monster bu bolum efp yanı o moba ait skillerin görselleri için olan bolumdur
database için izlenecek yollar _RefObjCommon _RefObjChar Tab_RefHive Tab_RefNest Tab_RefTactics bunlardır
bsr dosyası ddj bms gibi dosyaların birleşmesiyle tek bir objeyi oluşturur
Modelleme İle Uğraşmak İstersen 0dan değiştirmek istersende .bsr içindeki .bms yi değiştirmen gerekecek
her kosulda iyi bir modellem bilgisi sahip olman gerek
ama sende olmayan ama baska bir oyunda ekli olan mobu ekleme için yukarda verdiğim yolu takip edebilirsin
 
Ü

Üye silindi 1104

Merhabalar,
Yeni mob ekleme ile ilgili hiçbir yerde paylaşım göremedim, konu ile ilgili desteklerinizi bekliyorum.
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
740
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Görsel uzantılarını biliyorum dostum, o konuda paylaşım da yapmıştım.
Paylaşım - Data'da olmayan Mob Görünümü Ekleme
Elimizde görünümü ve hareketleri ile ilgili herşey olması ayrı bir konu.
Benim öğrenmek istediğim, geri kalan kısmı.
Niyetim bunları bir araya getirerek yeni mob oluşturmak.
Atk-Def-Dmg-Hp-boyutu-general-champion-giant-elite-unique, vereceği exp, vs..
Misal _refobjcommon'a şunu girdim diyelim,
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Geri kalanını nasıl yapmam gerekiyor, hangi tablolarda işlem yapıp, hangi sütun neyi ifade ediyor.
_RefObjChar'daki MD-PAR-MAR-DefaultSkill'ler bunlara değer verirken neye göre veriyoruz.

Konuyu detaylı anlatabilecek biri vardır umarım.

Burada görsel kısmı ve textdata_object'i paylaşmışsın, gerisini göremedim.
 
Ü

Üye silindi 1104

Burada görsel kısmı paylaşmışsın, gerisini göremedim.

02 Ağustos 2012, 17:46
Google [VSRO] Yeni Unique The King Mole! yazınca başka bi sitede kara isimli bi kişi bi uniq paylaşmış o uniq dosyarını indirip
hazır refobjcommon refobjchar gibi girdileri mevcut
sen indirip ordan misal kingmole.bsr sende dbde orjinal olmayan mobları başka srolar eklemişse ondan alıp veya paylaşılan forumlardan uniqleri indirip mob yaparsın
oraya kendi bsr girer MOB_EQ_KINGMOLE misal girdi sende kendine göre ayarlarsın diye kingmole unique hazır ekleme kodlarını örnek göstermiştim
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.