Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü Yeni skill ekleme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 Ağu 2019
Mesajlar
5
Alınan Beğeni
0
Ödül Puanları
3
Konum
ravzon
Arkadaşlar Gm skillerini biliyorsunuz onları eklemiştim clientimi sorunsuz çalışıyorlar fakat ben yeni bir skill eklemek istiyorum daha doğrusu örnek vermek gerekirse Cold Fire Lightning'in yanına yeni bir sekme açıp sekmenin içeriğine 1 adet skill eklemek istiyorum bu konuda desteğinizi alabilir miyim? Mesela bu sekmenin altına 30 levelda açılan fire nukesini eklemek istiyorum skill aynı ama farklı bir ad altında işte bunun ismini hasarını falan değiştiriceğim. yani aynı şeyi farklı bir isimle yeniymiş gibi yapacağım.
 
Ü

Üye silindi 1104

GMSkill mastery ekleme dosyalarını örnek alabilirsin ekledikten sonra o skilleri service 0 yapıp istediğin skilleri oraya taşıyabilirsin

 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
UI_SkillPage ID ne ise skili ona göre ekliyeceksin işlem bu kadar ;)
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Eklediğin skill'in _RefSkill , _RefSkillGroup , _RefSkillMastery kopyala ona göre ekle , media dosyalarında ise , skilldata_35000enc , skilleffect , skillgroup , skillmasterydata , textdata_equip&skill , textuisystem txtlerinde yapmalısın ek olarakta şunu belirtelim hemen _Refskill tablosunda Action_overlap stunu eklediğin diğer skill rowu ile aynı değerde olduğu için , o skillin overlap değerlerini '0' yapmalısın .Diğer skill grubu ile birbirine bağlı olmaz aynı anda kullanamazlar. Aynı işlemi Skilldata enc'ye geçirmeyi unutma..
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
databseden bu masterysi karakterde açtığım zaman crash oluyor client

anlamadığım nokta şurası ekledğim yeni sekmenin sırasını nerden ayarlıyoruz? yani

Weapon Sekmesinin altında Bicheon Heuksal Pacheon var Forceun altında Cold Lightning Fire Force var

ben eklemek istediğim skili Forceun yanına atıyorum New Skill sekmesi altında oluşturmak istiyorum tek bir skill

nereyi düzeltmem gerek bu ayar tam olarak nerede
DB'den _RefSkillGroup , _RefSkillMastery Media'dan skillgroup , skillmasterydata bunlar için yeni row tanıtımı yapman gerekiyor skill edit ağacı düzenini kavraman lazım
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Yeni bir mastery adı oluşturucaksın daha sonra bunu gruplandıracaksın ,bu grubu ilk önce Yeni ID lerini DB'den _RefSkillGroup , _RefSkillMastery Media'dan skillgroup , skillmasterydata txt lerine girerek ekleyeceksin, daha sonra mediadan gruplandırma işlevini gerçekleştireceksin skillgroup txtini açacaksın ;
C++:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Eklediğin Gm mastery ID ne ise onun hemen altına oluşturduğun MasterID 'in çatısı altında Yeni bir Grup açacaksın bu kadar.Bu verdiğim doneler üzeirnden anlamaya çalış bu biraz kapsamlı işlem buradaki 275 276 114 113 Id leri ne demek ne anlama geliyor onları çözmeye çalış sonuca ulaşacaskın. @newstar görseli bu anlatıklarımın içinde saklı sana yapacağım en son kıyak budur hazıra değil araştırıp çözerek odaklanki yürüyüş algoritmasını çöz...
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Söylediklerini doğru biliyosun fire layt skilleri nasıl eklenmiş force sekmesi çatısı altında onlardan yola çıkarak yapmaya çalış.
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
611
Çözümler
15
Alınan Beğeni
947
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
8 ci rows (Mind Bow (Flower) örnek olarak 8 seviyeye geldiginde baska bi skilin üzerine biniyodur skilin.,yani tam olarak su şekilde skillerin sırasını belirleyen 4 stun mevcut, bunlar soldan sağa 0 dan başlar veya yukarıdan aşağıya 0 dan başlar.
Örnek vermek gerekirse force sekmesinde 3. sıradaki 4. skil diyelim. skil ağacına baktığımızda WEAPON/ FORCE var soldan sağa 0 dan başlıyarak sağdığımızda weapon =0 force=1 yani birinci değerimiz 1, force tıkladıgımızda COLD / LIGHT / FIRE / FORCE
yine saydığımızda cold=0 light=1 fire=2 force=3 yani değerimiz 3 . totalde şimdiye kadar 1 -3 degerine ulaştık, force'ye tıkladığımızda skill sırasını yukarıdan aşağı doğru saydığımızda 1. sıra =0 2. sıra=1 3. sıra = 2 yani 1 3 2 oldu. şimdi o sıradaki. 4. skilin yeride 3 olucagına göre yani bu skili tam olarak force sekmesinde 3. sıradaki 4. skil kısmında olması için bize gerek değer 1 3 2 3 bunları sırasıyla UI_Skilltab UI_Skilpage UI_SKilColumn UI_SkilRow stunlarına girmen gerekli, bu kolonları kontrol ettiğinde senin 9. skilinde bi anormallik yok ise bir üst seviyedekilerle aynı ise sorunun mediaya yanlıs girme yada skilldeki paramların bozulmasından kaynaklıdır.
 
Oyla 0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.