Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

Paylaşım League Of Legends (10.17 Dengelemeler - Sezon Öncesi Bilgilendirme)

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,945
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,932
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
⭐ League Of Legends Bilgilendirme! ⭐


⭐ Bu yazılarımızda genellikle henüz oyuna geleceği kesinleşmemiş, gelecek için yaptığımız çalışmalardan veya planlardan bahsediyoruz. Yaptığımız çalışma ve hedeflerimiz, neler keşfettiğimize göre değişebilir ve bahsedilen proje gecikebilir veya tamamen durdurulabilir. Yine de çalışmalarımızı elimizden geldiğince sizinle paylaşmanın önemli olduğunu düşünüyoruz.



⭐Dengeli Şampiyon Çıkışlarının Durumu ⭐
Daha dengeli şampiyon ve Görsel ve Oynanış Yenilemeleri yapacağımızı ve gerektiği durumlarda olaylara daha hızlı müdahale edeceğimizi söylemiştik. Lillia ve Yone de çıktığına göre, bu sözü verdiğimizden beri nasıl bir tablo çizdiğimize bakmanın zamanı geldi diye düşünüyoruz.

  • Fiddlesticks - İyi - Genel anlamda bu strateji için iyi bir ilk deneme oldu. Fiddle biraz güçsüz olarak çıktı ve getirdiğimiz güçlendirmeyle onu etkili bir hale getirdik. Oynanabilir bir konuma geldi ama aşırı güçlü durumda değildi. Çıkışından sonra bazı yamalar yaptık ama bunların hepsi oynanış hissiyatını iyileştirmek veya korkuluk pasifine ilgi çekici unsurlar eklemek içindi. Fiddle'ın güçlü bir tank olduğu kısa bir dönem geçirdik fakat hızlı bir biçimde tepki vererek ana YG oynanışını bozmadan dengelemeyi başardık.
  • Volibear - Karışık - Volibear oldukça düzgün bir çıkış yaptı ve çıktığında dengeli bir görüntü sergiledi. Kazanma oranlarının bizim beklediğimizden daha yavaş büyümesinin ve profesyonel düzeydeki değerini yanlış hesaplamamızın sonucu olarak 10.11'deki düzenlemeyle onu biraz fazla güçlendirdik. O esnada, yaptığımız güçlendirme doğru miktarda gibiydi ama ardından onu birkaç yama boyunca zayıflatmak zorunda kaldık. Bir dahaki sefere oyuncular yeni çıkan bir şampiyonda ustalaşmadan önce büyük çaplı güçlendirmeler konusunda daha temkinli olacağız.
  • Lillia - Harika (şimdilik) - Lillia'nın şimdiye kadarki başarısı, dengeli bir çıkış yapması ve gelişmesini sabırla beklememiz sayesinde oldu. Kendisi incelikli ve beceri gerektiren bir şampiyon olduğu için çıkışından hemen sonraki oranları düşük olsa da topluluğa onu öğrenmeleri için gereken zamanı vermek istedik. Gelecekte ona da birkaç zayıflatma veya güçlendirme getirebiliriz fakat çıkış açısından baktığımızda oldukça düzgün bir yerde durduğunu düşünüyoruz.
  • Yone - İyi (şimdilik) - Bildiğiniz gibi yakın zamanda 10.17 Yaması'nda Yone'yi zayıflattık. Bu, süreçte öngördüğümüz bir durumdu ve Yone'nin şimdiye kadar hedeflerimize bu kadar yakın olması bizi mutlu etti. Daha fazlasını yapıp yapmayacağımızı zamanla göreceğiz ama Yone'ye karşı etkili karşı oyunların durumundan oldukça memnunuz (suikastçı sınıfından bir şampiyon için adil karşı oyun unsurları tasarlamak zorlayıcı olabiliyor).
Sürekli olarak zayıflatma getirmemiz gereken eski şampiyonlara kıyasla (Aphelios, Sett vb.) bunun iyi bir gelişme olduğunu düşünüyoruz. Şimdiye kadar kaydettiğimiz ilerleme bizi memnun ediyor ve bunu daha da geliştirmek için çalışmaya devam edeceğiz.

⭐Sezon Öncesi Dönem Planları⭐
Sezon Öncesi Dönem'de gerçekleştireceğimiz eşya sistemi değişikliği bugüne kadarki en kapsamlı projelerimizden biri. Bolca sorunla karşılaşmayı bekliyoruz, bu yüzden çok önceden hazırlanmaya koyulduk. Hem Dengeleme hem de Sistem Tasarımı Ekipleri oyundaki bütün sistemleri yakından takip edecek ve hem Sezon Öncesi Dönem'de hem de bahar mevsiminde yapılması gereken değişiklikleri tespit edecek. Oyun sistemlerinin düzgün bir biçimde çalıştığından emin olmak için genelde baktığımız önemli unsurlardan bazıları şunlar:

  • Oyun süresi - Hedefimiz, burada bir değişiklik olmaması (ortalama 30 dakikalık oyun süresinden ve arada bir 50-60 dakika süren efsanevi oyunlardan memnunuz).
  • Kartopu - 15. dakikada dengeli giden oyunların %40, küçük üstünlük bulunan oyunların %35, büyük üstünlük bulunan oyunlarınsa %25 oranında olmasını istiyoruz.
  • Koridor aşaması süresi - Bunu, ilk kulenin düşürüldüğü zamana bakarak ölçüyoruz. Oyundaki beceri seviyesiyle orantılı olarak 13-14 dakika olmasını istiyoruz.
  • Konum gücü - Her konumun (orta koridor, üst koridor vb.) oyunu taşıyabilme gücüne bakarak dengesiz bir durum olup olmadığını denetliyoruz.
  • Sınıf dengesi - Şampiyon dengelerine baktığımızda tanklar, suikastçılar veya efsuncular gibi herhangi bir karakter sınıfının fazla güçlü ya da güçsüz olduğunu görürsek bu, büyük ihtimalle sistematik bir sorun bulunduğunu gösterir.
  • Bunların yanı sıra takip ettiğimiz birçok farklı unsur daha var.
Ayrıca, eşyalar için de şampiyonlar için kullandığımıza benzer bir dengeleme sistemi geliştirerek hızlı, isabetli ve adil eşya dengelemeleri yapmayı planlıyoruz. Bu, iyi tercih tasarımları ve çok hassas bir denge gerektiren eşya seçimleri ve eşya dizilimi çeşitliliği hedeflerimize ulaşmamızda önemli bir rol oynayacak.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.