Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra
ecr-online rebels reklam

unique kim ne kadar vurdu

Katılım
19 Mar 2020
Mesajlar
100
Alınan Beğeni
27
Ödül Puanları
28
Konum
İstanbul
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Yapımı zor olan ve değerli özellikler böyle ulu orta yere paylaşılmaz arkadaşlar. Boş hayaller kurmayın istediğim için söylüyorum :)

3-4 sene önceydi o herkes her gördüğünü paylaşıyordu. Forumlarda rant sağlamak için. O devir geçti artık.
 

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
Premium
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,392
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,155
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
Ya beyler, elinizde ki .dll'leri paylaşacaksınız da bu clienti kullanmaya hangi filter izin vericek? :D
Localde eğlenirsiniz sadece. Taa ki kendi guardınızı yapıp kullanana kadar.

Burada kelimeleriniz ile birilerine laf atma çabasında bulunmaktan vazgeçin artık.
Anlamsız konular içerisinde, anlamsız tartışmalar yapıyorsunuz, yapmayın.
 

sarkolata

.
Developer
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
490
Çözümler
7
Alınan Beğeni
792
Ödül Puanları
93
Konum
Los Angeles, CA
bunu yapmanın 3 yolu var.

1- client ile vurulan hasarları lokal olarak biriktirip göstermek. burdaki sıkıntı sonradan gelenler tüm veriyi göremez. kendilerinden önce vurmaya başlayanların yani. herkeste farklı veriler gözükebilir.

2- filter ile herkesin vurduğu hasarı toplamak. Burda birkaç zorlu nokta var. Unique ID'den mobun ne olduğunu anlayabilmek için spawn packetlerini sorunsuz okumak gerekiyor. Paket okumadaki bir hata tüm paketi kaydırır ve doğru sonuçlar alınmaz. Bir diğer sorun da şu; örneğin mobun 100 canı kaldı ama birisi gitti 200k vurdu. kalan canını sürekli takip edip, gerçekten etki eden hasarı hesaplamak lazım. Stabil olması için bayağı uğraşmak lazım yani.

3- gameserver'da unique öldüğünde damagelerin ve partilerin vs. hesabının yapıldığı yere eklenti yaparak uniqueye vuran herkesin verisini almak. bu yöntemi kullanınca diğer hesaplarla uğraşmak gerekmiyor çünkü gameserver sadece gerçekten etki eden hasarı tutuyor. Ek olarak biri dc yerse veya tp olursa listeden siliniyor da. Yani doğrudan oyuncuya gönderilebilecek şekilde hazır veri. Tek sıkıntı bu veriyi gameserverdan düzgünce okuyabilmek, ben bu yöntemi kullandım ve en çok burada zorlandım. c++/asm konusunda iyi tecrübesi olan biri burayı da kolaylıkla halledebilir benim gibi 2 hafta uğraşmaz.

tabi her metodda yine de clientte bir pencere hazırlayıp bu verileri göstermek lazım GUI ile, o kısma hiç girmiyorum.

ama konuda dendiği gibi paylaşım beklemeyin, bu böyle paylaşılabilecek bir şey değil, bir çok yerle bağlantısı var.
 

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
Premium
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,392
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,155
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
bunu yapmanın 3 yolu var.

1- client ile vurulan hasarları lokal olarak biriktirip göstermek. burdaki sıkıntı sonradan gelenler tüm veriyi göremez. kendilerinden önce vurmaya başlayanların yani. herkeste farklı veriler gözükebilir.

2- filter ile herkesin vurduğu hasarı toplamak. Burda birkaç zorlu nokta var. Unique ID'den mobun ne olduğunu anlayabilmek için spawn packetlerini sorunsuz okumak gerekiyor. Paket okumadaki bir hata tüm paketi kaydırır ve doğru sonuçlar alınmaz. Bir diğer sorun da şu; örneğin mobun 100 canı kaldı ama birisi gitti 200k vurdu. kalan canını sürekli takip edip, gerçekten etki eden hasarı hesaplamak lazım. Stabil olması için bayağı uğraşmak lazım yani.

3- gameserver'da unique öldüğünde damagelerin ve partilerin vs. hesabının yapıldığı yere eklenti yaparak uniqueye vuran herkesin verisini almak. bu yöntemi kullanınca diğer hesaplarla uğraşmak gerekmiyor çünkü gameserver sadece gerçekten etki eden hasarı tutuyor. Ek olarak biri dc yerse veya tp olursa listeden siliniyor da. Yani doğrudan oyuncuya gönderilebilecek şekilde hazır veri. Tek sıkıntı bu veriyi gameserverdan düzgünce okuyabilmek, ben bu yöntemi kullandım ve en çok burada zorlandım. c++/asm konusunda iyi tecrübesi olan biri burayı da kolaylıkla halledebilir benim gibi 2 hafta uğraşmaz.

tabi her metodda yine de clientte bir pencere hazırlayıp bu verileri göstermek lazım GUI ile, o kısma hiç girmiyorum.

ama konuda dendiği gibi paylaşım beklemeyin, bu böyle paylaşılabilecek bir şey değil, bir çok yerle bağlantısı var.
Ya ellerinde .dll var, sadece var diye şov yapıyorlar.
Bunları yazman iyi oldu, bu konuda aramızda en bilgili olanlardan ve aktive edenlerden birisin.
Neyse, herkes cevabını aldığına göre konuya daha fazla anlamsız postlar atılmasın.
 
Katılım
19 Mar 2020
Mesajlar
100
Alınan Beğeni
27
Ödül Puanları
28
Konum
İstanbul
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.