Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Çözüldü düzgün gm speed ekleme varmı

Katılım
11 Haz 2020
Mesajlar
602
Çözümler
4
Alınan Beğeni
386
Ödül Puanları
63
Konum
Hotan
aradım bulamadım hep bozuk
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,904
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
GM mastery var forumda onu tavsiye ederim. Area Kill, Single Kill, GM Speed gibi bi sürü özellik veriyorsun. Bulamazsan yardımcı olurum.
 
Oyla 0

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,904
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Basit yolu;
Bir speedi _RefObjItem ve RefObjCommon üzerinden kopyala ve yeni ID ver. Tabi buna bağlı refskill kısmını da kopyalamalısın. Sonrasında skillerin üzerinde istediğin gibi oynarsın.
 
Oyla 0
Katılım
11 Haz 2020
Mesajlar
602
Çözümler
4
Alınan Beğeni
386
Ödül Puanları
63
Konum
Hotan
Basit yolu;
Bir speedi _RefObjItem ve RefObjCommon üzerinden kopyala ve yeni ID ver. Tabi buna bağlı refskill kısmını da kopyalamalısın. Sonrasında skillerin üzerinde istediğin gibi oynarsın.
ben bi speedin param6 dan hızını değiştirdim 1000% yaptım - ama speedin üstünde hala 100% yazıyor.
speed.PNG
.
 

Ekli dosyalar

  • speed.PNG
    speed.PNG
    64.3 KB · Görüntüleme: 18
Oyla 0

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,904
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
İşlemi hangi tablo, hangi txt'de yaptın ? Yaptıklarını yazar mısın ?

textdata_object'de işlem yaptın mı ? yazı değiştirmek için..
 
Oyla 0
Katılım
11 Haz 2020
Mesajlar
602
Çözümler
4
Alınan Beğeni
386
Ödül Puanları
63
Konum
Hotan
İşlemi hangi tablo, hangi txt'de yaptın ? Yaptıklarını yazar mısın ?

textdata_object'de işlem yaptın mı ? yazı değiştirmek için..
textdata_object yaptim
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

İşlemi hangi tablo, hangi txt'de yaptın ? Yaptıklarını yazar mısın ?

textdata_object'de işlem yaptın mı ? yazı değiştirmek için..

param6 yi değiştirdim sonra aynı işlemi textdata_10000 de yaptım
 
Oyla 0

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,904
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
RefSkill tablosunda muhtemelen speed paramı budur >>> 1752396901
Sağındaki hücreye 1000 yazıp DBtoMedia ile txtleri çıkarıp o skill hangi txtde ise sadece ve sadece skilldata_XXX.enc txt'yi patch atmak yeterli. (ENC uzantılı olan)
Sonra media içindeki textdataobject içindede yeni isim verilebilir. Sonra textdataobject de patch tabi.

Sendeki eksik şey, sanırım RefSkill'de skilli yükseltip mediaya geçirmemenden kaynaklı. Onun içinde skilldata_XXX.ENC yi patchlemelisin.

Örnek veriyorum RefSkill'deki ID 4551 ise. Sen skilldata_5000.ENC yi patch atacaksın. ID 5000'den yukardaysa skilldata10000.ENC'yi patchlemelisin.
 
Oyla 0
Katılım
11 Haz 2020
Mesajlar
602
Çözümler
4
Alınan Beğeni
386
Ödül Puanları
63
Konum
Hotan
RefSkill tablosunda muhtemelen speed paramı budur >>> 1752396901
Sağındaki hücreye 1000 yazıp DBtoMedia ile txtleri çıkarıp o skill hangi txtde ise sadece ve sadece skilldata_XXX.enc txt'yi patch atmak yeterli. (ENC uzantılı olan)
Sonra media içindeki textdataobject içindede yeni isim verilebilir. Sonra textdataobject de patch tabi.

Sendeki eksik şey, sanırım RefSkill'de skilli yükseltip mediaya geçirmemenden kaynaklı. Onun içinde skilldata_XXX.ENC yi patchlemelisin.

Örnek veriyorum RefSkill'deki ID 4551 ise. Sen skilldata_5000.ENC yi patch atacaksın. ID 5000'den yukardaysa skilldata10000.ENC'yi patchlemelisin.
teşekkürler deniyim bi
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

RefSkill tablosunda muhtemelen speed paramı budur >>> 1752396901
Sağındaki hücreye 1000 yazıp DBtoMedia ile txtleri çıkarıp o skill hangi txtde ise sadece ve sadece skilldata_XXX.enc txt'yi patch atmak yeterli. (ENC uzantılı olan)
Sonra media içindeki textdataobject içindede yeni isim verilebilir. Sonra textdataobject de patch tabi.

Sendeki eksik şey, sanırım RefSkill'de skilli yükseltip mediaya geçirmemenden kaynaklı. Onun içinde skilldata_XXX.ENC yi patchlemelisin.

Örnek veriyorum RefSkill'deki ID 4551 ise. Sen skilldata_5000.ENC yi patch atacaksın. ID 5000'den yukardaysa skilldata10000.ENC'yi patchlemelisin.

oldu çok teşekkürler
 
Oyla 0

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,958
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,977
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Konunuz #ÇözümlenenSorunlar bölümüne gönderilmiştir. :)
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.