Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

Sohbet Muhabbet EU ve CH çarların skilleri sizce orjinal skilleriylemi dengeli yoksa balance gereklimidir

keeppp

.
Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
322
Çözümler
3
Alınan Beğeni
238
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
Merheba vsro forum ailesi başlıktada belirttigim gibi sizce eu ch skilleri orjinal skilleriylemi dengeli yoksa balance gerekirmi 120 cap projem için orjinal veya balance yapmayı düşünüyorum kararsız kaldım fikirleriniz nedir
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
717
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Orjinaller cap değiştirirken dengesizlik gösterebiliyor. 60 cap projemde başıma gelmişti,
60 eu karakterler yanından geçerken çin karakterleri öldürüyordu esintiyle 😄
 

keeppp

.
Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
322
Çözümler
3
Alınan Beğeni
238
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
eu çarlar chden herzaman üstün diyorlar kim ne balance yaparsa yapsın bu dengeyi saglayamaz diyorlar yani hertürlü eu çarlar chden üstünmü sizce
 

iqodas

.
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
332
Çözümler
1
Alınan Beğeni
137
Ödül Puanları
43
Konum
izmir
%15 damage increase
%8 damage absorption chn destek pasive eklemiştim
En son bu şekilde yapmıştım herkes memnundu 110 cap server.
120 cap icinde ideal olcagını düşünüyorum
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
717
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Eu-ch dengesi çok fazla ayrıntılı bir yapıya sahip, orjinalde zaten eu daha baskın olarak eklenmiş diyebilirim.
Bu dengeyi sağlamak mümkün ancak en ince ayrıntısına kadar ele almak gerek.

Denge için neleri hesaba katmak gerekir;
  • Karakterin seviyesi,
  • Karakterin str-int durumu,
  • Karakterin giydiği zırhın fiziksel/büyüsel koruma oranı,
  • Karakterin kullandığı skillere göre karşı tarafa vuracağı fiziksel/büyüsel hasar,
  • Karakterin kullandığı skillerin delay süresi gibi devam eder gider.

Diyelim ki ch-eu iki karakter var;
Başlangıçta zırhların büyüsel ve fiziksel koruma değerlerini 100 olarak düşünelim hepsi aynı ch-eu farketmeksizin;
Baktın ch karakter eziliyor, sende dedin ki ben bu armor, protector ve garment koruma değerlerini 200'e çekiyim dedin ve yaptın.

Bu durum o kadar karmaşık bir yapıda ki sen onu ister 200'e çek ister 500'e yukarıda verdiğim maddeleri hesaba katmadıysan;
1lv eu karakter 110lv ch karaktere tek atabilir.
 

keeppp

.
Katılım
24 Eyl 2021
Mesajlar
322
Çözümler
3
Alınan Beğeni
238
Ödül Puanları
43
Konum
Kayseri
çok sıkıntılı bunu ayarlamak benim düşüncem orjinal skilleriyle dengeli diye düşünüyorum ama şuanki piyasaya baktıgım zaman her server balance ayarı yapıyor 110 120 cap özellikle balance yapan çok server var genelleme yapacak olursam 120 cape gerekli sanırım ama 110 captan aşşagısına gerekirmi bilemem
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Eu-ch dengesi çok fazla ayrıntılı bir yapıya sahip, orjinalde zaten eu daha baskın olarak eklenmiş diyebilirim.
Bu dengeyi sağlamak mümkün ancak en ince ayrıntısına kadar ele almak gerek.

Denge için neleri hesaba katmak gerekir;
  • Karakterin seviyesi,
  • Karakterin str-int durumu,
  • Karakterin giydiği zırhın fiziksel/büyüsel koruma oranı,
  • Karakterin kullandığı skillere göre karşı tarafa vuracağı fiziksel/büyüsel hasar,
  • Karakterin kullandığı skillerin delay süresi gibi devam eder gider.

Diyelim ki ch-eu iki karakter var;
Başlangıçta zırhların büyüsel ve fiziksel koruma değerlerini 100 olarak düşünelim hepsi aynı ch-eu farketmeksizin;
Baktın ch karakter eziliyor, sende dedin ki ben bu armor, protector ve garment koruma değerlerini 200'e çekiyim dedin ve yaptın.

Bu durum o kadar karmaşık bir yapıda ki sen onu ister 200'e çek ister 500'e yukarıda verdiğim maddeleri hesaba katmadıysan;
1lv eu karakter 110lv ch karaktere tek atabilir.
Çok mantıklı herşeyi heseba katmak lazım ve bu çok uzun sürer düşüncem şu şekilde eu ve ch asla dengelenmiyor eu çarlar hertürlü ch çarlara göre daha iyi oluyor türlü türlü 110 cap server görüyorum ve cooldown dan delaylamaya kadar yapıyorlar ama hertürlü ch yetersiz kalıyor gibi ch skillerine passive skill %20 lik phy ve mag eklenirse yeterli olurmu sizce misal bir serverda örnek veriyorum 110 cap için glavie defense phydefpwr 800 magdefpwr 800 yapmış + elemental mastery eklemiş sizce bu dengeleme saglarmı örnek görsel atıcağım
glaviedefenseshowcase.png elementalskills.png
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.