Param degerlerini colon numaralarına göre sınıflandırmanız yanlış param numaraları değişkenlik göstere bilir,bu param4 olur param5 olur çevirdiğiniz milisaniye bazı ,ilgili değerleri kabul etmeyip hatalı işlem sonrası gameserver skill hatasından crash olucaktır bunun yerine özelliklerin param değerlerini vermek ona göre değiştirmeleri daha dogru olur.Sorunun çözümünü sana şöyle anlatayım ilgili stundan bir önceki stun param degerini simgeler values değeri aşağıdadır.Bunu değiştirip deneyebilirsin.Yaptığın işlemlerin aynısını skilldataencxxx lerden yapmalısın aksi takdirde client crash olucaktır.
Ornek: SKILL_HONOR_RANK_COPPER Param1 3 Param2 1667396966 Param3 1685418593 Param4 604800000 Param5 1851946342 Param6 26738 Param7 0 Param8 5 Param9 25970 Param10 5 |
Gelelim Media İşlemine ,düzenlemekte oldğun skillin kodunu skilldataencxxxx lerde yapmak zorundasın.
( bu linkten gerekli programı indiriyoruz)
MediaPk2 çıkarıcı ile Skilldataencxxx dosyalarımızı çıkarıtıyoruz.
Örnek olarak eğer skill Id'si 32310 ise bunu skilldata35000 adlı txt'imizde bulabilirsin. Gerekli ID'i bulduktan sonra.. Skilldataencxxx dosyamızda işlem yaptğımız kodu bulduktan sonra aynı işlemi burada yapıyoruz Yön tuşları ile ilerleyerek gerekli rakamları değiştirdikten sonra text dosyasını kayıt ediyoruz.Kayıt sonrası programımız ile text dosyasını kapatarak media'dan geçiyoruz,skilldataencxxx açık birşekilde media geçirirsen clientin crash olur açılmaz,iyi forumlar...