Merhaba arkadaşlar bugün sizlere kendi server'ım da kullandığım Lottery scroll nasıl yapılır onu anlatacağım öncelikle Lottery Scroll nedir ?
Lottery Scroll bir şans parşömeni yani içine ekleyeceğiniz itemi size şans olarak verir bu parşömene daha çok küçük itemleri ekleyebilirsiniz mesela ben 5 10 silk reverse bu tarz şeyleri eklemiştim burası tamamen sizin terciğiniz oyununuza çeşitlilik katması açısından güzel bir paylaşım olacaktır.
Hadi gelin anlatıma geçelim;
Öncelikle yapmanız gereken RefObjCommon tablosuna şu satırı eklemek.
(ID'lere dikkat edelim)
Şimdi _RefObjItem Tablosuna bunları ekliyelim(Yukarıda sonda ki kod _RefObjİtem'in ID'sir lütfen dikkat edelim.)
Çok güzel şimdi Database ile işimiz bitti sıra geldi Media.
Şimdi Bu kodu itemdata_45000.txt Ekliyelim lütfen dikkat edelim Baştaki ID Refobjcommon ID'sidir aynı olmasına dikkat edelim.
Süper şimdi sıra textdata_object'te burada sonda yazan kısımları kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
Media ile işimiz bitti sıra Databasemizde tablomuza geldi. Aşağıdaki kodu direk SRO_VT_SHARD'a query yapalım lütfen dikkat edelim eğer database isminiz farklıysa
USE [SRO_VT_SHARD] Bu kısımı değiştirmeyi unutmayın...
Süperrrr neredeyse bitti şimdi sıra bir çok kişinin karıştırdığı _ADDLOGITEM kısımı şimdi burada SRO_VT_LOG>Programmabilty>Stored Procedures>_Addlogitem
Bu tabloya geldikten sonra Bu kısımın altına ekliyoruz as'tan hemen sonra bir alt satıra geçip yapıştırıcağız. @ItemRefID = 49084 bu _RefObjCommon'da ki idmizle aynı olmalıdır buna dikkat edelim.
@Gold bigint -- #ifdef EXTEND_GOLD_TYPE »ğÀÔ
as
Bu kısıma verdiğim kodu yapıştırıyoruz kafanız karışmasın diye bu şekilde anlattım as'tan hemen sonra declare @len_pos int'ten hemen önce bu araya yapıştırıyoruz.
declare @len_pos int
Tamam neredeyse işimiz bitti scroll eklendi ama içinde item yok ? bunu nasıl yapacağız hemen anlatıyorum eklediğimiz _LotteryTABLE'a giriyoruz ve ilk satır olan ID kısmına ekliyeceğimiz itemin ID'sini alıyoruz mesela ben reverse eklemek istiyorum diyelim napıyoruz reversenin id'sini buluyoruz.(yazacağım temsili değildir) ilk satıra ID girdikten sonra ikinci satıra itemin codename128 ini yani ismini yani spawn ettiğimiz kodunu giriyoruz.
9239 ITEM_ETC_REVERSE
NOT: ANLATIM BU KADAR ARKADAŞLAR MEDİA'YI İMPORT ETMEYİ UNUTMAYIN ! KESİNLİKLE DATABASENİZİ YEDEK ALIN DAHA SONRA YAPIN OLUŞACAK DATABASE PROBLEMLERİNDEN SORUMLU DEĞİLİM YEDİĞİNİZİ ALIN AMA İTEMDE ÇIKACAK HER TÜRLÜ SORUNA ÇÖZÜM OLACAĞIM. YAPMADAN ÖNCE LÜTFEN YEDEK ALIN !!
VSRO.ORG FARKIYLA......
Lottery Scroll bir şans parşömeni yani içine ekleyeceğiniz itemi size şans olarak verir bu parşömene daha çok küçük itemleri ekleyebilirsiniz mesela ben 5 10 silk reverse bu tarz şeyleri eklemiştim burası tamamen sizin terciğiniz oyununuza çeşitlilik katması açısından güzel bir paylaşım olacaktır.
Hadi gelin anlatıma geçelim;
Öncelikle yapmanız gereken RefObjCommon tablosuna şu satırı eklemek.
(ID'lere dikkat edelim)
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Şimdi _RefObjItem Tablosuna bunları ekliyelim(Yukarıda sonda ki kod _RefObjİtem'in ID'sir lütfen dikkat edelim.)
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Çok güzel şimdi Database ile işimiz bitti sıra geldi Media.
Şimdi Bu kodu itemdata_45000.txt Ekliyelim lütfen dikkat edelim Baştaki ID Refobjcommon ID'sidir aynı olmasına dikkat edelim.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Süper şimdi sıra textdata_object'te burada sonda yazan kısımları kendinize göre düzenleyebilirsiniz.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Media ile işimiz bitti sıra Databasemizde tablomuza geldi. Aşağıdaki kodu direk SRO_VT_SHARD'a query yapalım lütfen dikkat edelim eğer database isminiz farklıysa
USE [SRO_VT_SHARD] Bu kısımı değiştirmeyi unutmayın...
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Süperrrr neredeyse bitti şimdi sıra bir çok kişinin karıştırdığı _ADDLOGITEM kısımı şimdi burada SRO_VT_LOG>Programmabilty>Stored Procedures>_Addlogitem
Bu tabloya geldikten sonra Bu kısımın altına ekliyoruz as'tan hemen sonra bir alt satıra geçip yapıştırıcağız. @ItemRefID = 49084 bu _RefObjCommon'da ki idmizle aynı olmalıdır buna dikkat edelim.
@Gold bigint -- #ifdef EXTEND_GOLD_TYPE »ğÀÔ
as
Bu kısıma verdiğim kodu yapıştırıyoruz kafanız karışmasın diye bu şekilde anlattım as'tan hemen sonra declare @len_pos int'ten hemen önce bu araya yapıştırıyoruz.
declare @len_pos int
SQL:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Tamam neredeyse işimiz bitti scroll eklendi ama içinde item yok ? bunu nasıl yapacağız hemen anlatıyorum eklediğimiz _LotteryTABLE'a giriyoruz ve ilk satır olan ID kısmına ekliyeceğimiz itemin ID'sini alıyoruz mesela ben reverse eklemek istiyorum diyelim napıyoruz reversenin id'sini buluyoruz.(yazacağım temsili değildir) ilk satıra ID girdikten sonra ikinci satıra itemin codename128 ini yani ismini yani spawn ettiğimiz kodunu giriyoruz.
9239 ITEM_ETC_REVERSE
NOT: ANLATIM BU KADAR ARKADAŞLAR MEDİA'YI İMPORT ETMEYİ UNUTMAYIN ! KESİNLİKLE DATABASENİZİ YEDEK ALIN DAHA SONRA YAPIN OLUŞACAK DATABASE PROBLEMLERİNDEN SORUMLU DEĞİLİM YEDİĞİNİZİ ALIN AMA İTEMDE ÇIKACAK HER TÜRLÜ SORUNA ÇÖZÜM OLACAĞIM. YAPMADAN ÖNCE LÜTFEN YEDEK ALIN !!
VSRO.ORG FARKIYLA......