Merhaba, sitede göstermek için item stat ve değerlerini hesaplatıyorum. Ancak ilginç bir şekilde oyunda gösterdiği Mag. Reinforce hesaplamasını tutturamadım. Aynı hesaplamayı Phy. Reinforce içinde yapıyorum sorun yok. Ancak Mag. Reinforce'da sanırım ekstra bir değer ekleniyor. Ama ne olduğunu nerede olduğunu bulamadım. Bu konuda bilgisi olan var mıdır ?
Birkaç örnek vereyim ;
Blue Dragon Polldron (ITEM_EU_M_HEAVY_13_SA_C_RARE)
Bunun MDInt_L değeri 554,8 MDInt_U değeri 612,8
Bu değerlere göre %0 statlı bir itemin değeri şu formül ile ($L + (($U - L) / 100)) = 55.5% hesaplanması gerek. Ancak oyunda hesapladığı tutar 58.4!
Aynı formül ile PDStr değerlerini hesapladığımızda sıkıntı yok. Bu konuda daha önce kafa patlatmış birileri çıkar mı ?
Düzeltme: Sadece Heavy Armor setlerde olan bir sıkıntı şuan farkediyorum. Diğer hepsi normal!
Çok saçma bir şekilde itemdata txtleri kontrol etmek aklıma gelmedi. Client ile db değerleri farklıymış.
Birkaç örnek vereyim ;
Blue Dragon Polldron (ITEM_EU_M_HEAVY_13_SA_C_RARE)
Bunun MDInt_L değeri 554,8 MDInt_U değeri 612,8
Bu değerlere göre %0 statlı bir itemin değeri şu formül ile ($L + (($U - L) / 100)) = 55.5% hesaplanması gerek. Ancak oyunda hesapladığı tutar 58.4!
Aynı formül ile PDStr değerlerini hesapladığımızda sıkıntı yok. Bu konuda daha önce kafa patlatmış birileri çıkar mı ?
Düzeltme: Sadece Heavy Armor setlerde olan bir sıkıntı şuan farkediyorum. Diğer hepsi normal!
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
Çok saçma bir şekilde itemdata txtleri kontrol etmek aklıma gelmedi. Client ile db değerleri farklıymış.