Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Çözüldü Muhan Mapin ortasındaki görünmeyen obje sorunu

Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
100
Alınan Beğeni
25
Ödül Puanları
28
Konum
İstanbul
Merhaba, Muhan yani TRSRO dan da bildiğimiz Battle Of Infinity mapinin normalde ortasında bir kule var ve orda takılıyor karakterler doğal olarak. Ama benim kullandığım mapte şuan ortasında görünen herhangi bir obje olmamasına rağmen karakterler takılıyor. Ordan bu görünmeyen objeyi veya neye takılıyorsa karakterler onu nasıl kaldırabilirim ?
 
Çözüm
Game serverde mapler yüklenirken data içerisindeki navmeshler yüklenir , navmesh dosyaları yürüdüğümüz harita ve regionların makina diline çevrilmiş hali diyebiliriz. Game server mapleri yüklerken ilk olarak _RefRegionBindAssocServer tablosunu referans alarak ilerleme kaydeder . burada sorunun alt yapısının adı navmeshtir.
Regionların bazı yerlerinde bölge bloğu var tıpkı senin o bölgede yürüyüp geçemediğin gibi Navmesh Edıtor programını indirip bölgeyi region olarak tarat bölge sana örneğin nv_7815 gibi gelir , bunu object.ifo'dan bulup noplarsan o bölgeyi yürünebilir hale getirebilirsin.
[Compound(*.cpd)]->CollisionResource (*.bsr)->CollisionMesh(*.bms)->Collision(pointer.Collision)
->Collision Değeri 1 geçemez Collision 0 geçebilir.

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
625
Çözümler
15
Alınan Beğeni
1,017
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Game serverde mapler yüklenirken data içerisindeki navmeshler yüklenir , navmesh dosyaları yürüdüğümüz harita ve regionların makina diline çevrilmiş hali diyebiliriz. Game server mapleri yüklerken ilk olarak _RefRegionBindAssocServer tablosunu referans alarak ilerleme kaydeder . burada sorunun alt yapısının adı navmeshtir.
Regionların bazı yerlerinde bölge bloğu var tıpkı senin o bölgede yürüyüp geçemediğin gibi Navmesh Edıtor programını indirip bölgeyi region olarak tarat bölge sana örneğin nv_7815 gibi gelir , bunu object.ifo'dan bulup noplarsan o bölgeyi yürünebilir hale getirebilirsin.
[Compound(*.cpd)]->CollisionResource (*.bsr)->CollisionMesh(*.bms)->Collision(pointer.Collision)
->Collision Değeri 1 geçemez Collision 0 geçebilir.
 
Oyla 0
Çözüm
Katılım
11 Eki 2021
Mesajlar
100
Alınan Beğeni
25
Ödül Puanları
28
Konum
İstanbul
Game serverde mapler yüklenirken data içerisindeki navmeshler yüklenir , navmesh dosyaları yürüdüğümüz harita ve regionların makina diline çevrilmiş hali diyebiliriz. Game server mapleri yüklerken ilk olarak _RefRegionBindAssocServer tablosunu referans alarak ilerleme kaydeder . burada sorunun alt yapısının adı navmeshtir.
Regionların bazı yerlerinde bölge bloğu var tıpkı senin o bölgede yürüyüp geçemediğin gibi Navmesh Edıtor programını indirip bölgeyi region olarak tarat bölge sana örneğin nv_7815 gibi gelir , bunu object.ifo'dan bulup noplarsan o bölgeyi yürünebilir hale getirebilirsin.
[Compound(*.cpd)]->CollisionResource (*.bsr)->CollisionMesh(*.bms)->Collision(pointer.Collision)
->Collision Değeri 1 geçemez Collision 0 geçebilir.
Teşekkürler cevabın için, çalışan bir navmesh editör bulamadım elinde varsa paylaşabilir misin?
 
Oyla 0

Dorth

.
Katılım
17 Şub 2021
Mesajlar
513
Çözümler
5
Alınan Beğeni
246
Ödül Puanları
43
Konum
Âtara
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.