Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Paylaşım [Release] Fix when not spawn (Envy,Treasure Box,Uniques) Forgotten World

Xena

Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Muğla
Genelde bu sorun mob spawn rate ayarlanmasında kullanılan query yüzüne oluyor. Böyle queryler kullanmak databasede büyük sıkıntılara yol açabilir.

Shawty

Katılım
1 Eyl 2020
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
china
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
(y)

Dragos

Elite
Katılım
29 Eyl 2023
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Cairo
Hello guys
I have seen in many occasions that we encounter this problem which in many occasions is a question of this query

Hidden text: cannot be quoted. ***

We have the solution here

Well, many of them work and others I don't now share for those who have not found a solution to this.
First they have to keep in mind that I am doing this from a DB Clean so they have to observe very well what they have beyond Lv 110 and use many new uniques and npcs
first main have backup
second they have to go directly to their Database SRO_VT_SHARD and completely delete the table not clean it
"Tab_RefHive
Tab_RefNest
Tab_RefTactics
"
and through my query they can execute it and there they will have it cleanly

Awesome

Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Romania
Hello guys
I have seen in many occasions that we encounter this problem which in many occasions is a question of this query

*** Hidden text: cannot be quoted. ***

Well, many of them work and others I don't now share for those who have not found a solution to this.
First they have to keep in mind that I am doing this from a DB Clean so they have to observe very well what they have beyond Lv 110 and use many new uniques and npcs
first main have backup
second they have to go directly to their Database SRO_VT_SHARD and completely delete the table not clean it
"Tab_RefHive
Tab_RefNest
Tab_RefTactics
"

super, thank you sir !

MrLeon

Katılım
21 Ağu 2021
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
aa
Hello guys

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

first main have backup
"Tab_RefHive
Tab_RefNest
Tab_RefTactics
"

thanks i had same problem :(

Katılım
21 Ara 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Turkey
Hello guys

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

first main have backup
"Tab_RefHive
Tab_RefNest
Tab_RefTactics
"

Teşekkürler.

Benzer konular

AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.