Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Çözüldü S1030 hatası ve karakterin oluşmama sorunu

sonerefe

Vsro database & client editör
.
.
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
298
Alınan Beğeni
236
Ödül Puanları
43
Konum
ankara
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
arkdaşlar tüm veritabanınnı altını üstüne getirdim bi çözümü bulamadım
karakter oluşturulurken s1030 hatası veriyor restartlıyorum karakter oluşuyor oyuna girip çıknca karakter siliniyor rollback yapıyor
farklı bi ayar yapıyorum s1030 haatası veriyor ve karakter hiç oluşmuyor addnewchar da tüm kodları tek tek kontrol ettim account u kontrol ettim hatta acc db sini bile değiştrmeyi denedim
yine olmadı sorun shard dan geliyor bu kesin kodu aşşada veriyorum birde siz göz atın
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
 
Ü

Üye silindi 614

S1030 vermesinin bir sebebi kısaca şudur;
dbo._Char tablosuna sağ tıklayın ardından Design'e tıklayın ve CharID kısmı Primary Key yok ise bu hatayı alıyorsunuzdur buna Set Primary Key dediğiniz zaman filesleri kapatıp açın sorun çözülecektir diye umuyorum.
 
Oyla 0

sonerefe

Vsro database & client editör
.
.
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
298
Alınan Beğeni
236
Ödül Puanları
43
Konum
ankara
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
S1030 vermesinin bir sebebi kısaca şudur;
dbo._Char tablosuna sağ tıklayın ardından Design'e tıklayın ve CharID kısmı Primary Key yok ise bu hatayı alıyorsunuzdur buna Set Primary Key dediğiniz zaman filesleri kapatıp açın sorun çözülecektir diye umuyorum.
Primary Key var knk
 
Oyla 0
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
745
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Benim yazdıklarımı denedin mi?
Karakter regionu kontrol et, sorun yoksa verdiğim prosedürü dene :)
 
Oyla 0

sonerefe

Vsro database & client editör
.
.
Katılım
9 Eyl 2018
Mesajlar
298
Alınan Beğeni
236
Ödül Puanları
43
Konum
ankara
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
yedek yükleyerek sorunu çözdüm arkadaşlar
region ile ilgili bi problem yok s1030 gerçekden geniş kapsamlı bi sorun
 
Oyla 0
Katılım
3 Eki 2019
Mesajlar
29
Alınan Beğeni
1
Ödül Puanları
3
Konum
K.Maraş
Arkadaşlar Merhaba , s1030 olayını bu şekilde çözdüm
SRO_VT_SHARD > Programmability > Stored Procedures > _AddNewChar a sağ tıklayıp Modify tıklayın içindekileri silip bu verdiğim Procedures i yapıştırın ve Execute tıklayın sorununuz yüksek ihtimal giderilmiş olacak ama karakteriniz diğer gerçek _AddNewChar daki zenginliğinde olmayabilir yani 140 cap a ait belkide bu procedur veya 110 lvl e ait orasını bilmiyorum neyse hazır karaktere girmişken bakayım çantası ne durumda , 20 instant return scroll , 1 premium goldtime plus , 1 adet 4-week skill gold time ticket , 11 adet 100 de 20 damage absorption scroll , 11 adet %20 damage increase scroll , 11 adet rezerve return scroll , bin hp bin mp , 1 beyaz kurt 1 beyaz tavşan :)

denemediğim kalmadı primary key aç kapa bir çok tabloyu denedim olmamıştı eni sonu başta deneyeceğim i umudum yoktu deneyim dedim oldu inanın hiç umudum yoktu son anda en son deneyeceğim buydu keşke başta deneseydim bütün günümü bu hata heba ettim :(

USE [SRO_VT_SHARD]
GO
/****** Object: StoredProcedure [dbo].[_AddNewChar] Script Date: 09/01/2012 01:01:26 ******/
SET ANSI_NULLS ON
GO
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
GO




ALTER PROCEDURE [dbo].[_AddNewChar]
@UserJID INT,
--@CharSlot INT,
@RefCharID INT,
@CharName varchar (64),
@CharScale tinyINT,
@StartRegionID INT,
@StartPos_X real,
@StartPos_Y real,
@StartPos_Z real,
@DefaultTeleport INT,
@RefMailID INT,
@RefPantsID INT,
@RefBootsID INT,
@RefWeaponID INT,
@RefShield INT,
@DurMail tinyINT,
@DurPants tinyINT,
@DurBoots tinyINT,
@DurWeapon tinyINT,
@DurShield tinyINT,
@DefaultArrow INT
AS

SET NOCOUNT ON

DECLARE @Slot INT
DECLARE @temp INT

DECLARE @NewCharID INT
SET @NewCharID = 0


-----------------------------------------------------------------------------
-- 1. ij¸¯ÅÍ ½½·Ô ³Ñ¹ö°¡ validÇÑ °ÍÀÎÁö, ±×¸®°í ºó½½·ÔÀÌ ¸Â´ÂÁö ¸ÕÀú üũÇÑ´Ù.
-----------------------------------------------------------------------------

-- start by novice.
SELECT @temp = count(CharID) FROM _User WITH (NOLOCK) WHERE UserJID = @UserJID

IF (@temp >= 4)
BEGIN
-- ³Ê¹« ¸¹ÀÚ³ª
RETURN -2
END
-- finish by novice.

-----------------------------------------------------------------------------
-- 2. ij¸¯ÅÍ Ãß°¡Çϱâ
-----------------------------------------------------------------------------
IF (@CharScale > 68) -- 0100 0100 --> 68 ÀÌ´Ù!
BEGIN
-- ij¸¯ÅÍ »y¼º ½ÇÆ?! ½ºÄÉÀÏ °ªÀÌ ÀÌ»óÇÏ´Ù!
RETURN -3
END

EXEC @temp = _IsExistingCharName @CharName
IF (@temp <> 0)
BEGIN
-- ÀÌ¹Ì »ç¿ëÁßÀÎ À̸§À̶ó´Âµ¥?
RETURN -4
END

BEGIN TRANSACTION

-- Àδø½Ã½ºÅÛÀÌ Àû¿ëµÇ¸é¼ ¸¶Áö¸·¿¡ WorldID¿Í 1°ªÀ» ´õ ³Ö¾î ÁÖ¾ú´Ù!
INSERT INTO _Char (RefObjID, CharName16, Scale, Strength, Intellect, LatestRegion,PosX, PosY, PosZ, AppointedTeleport, InventorySize,
LastLogout, CurLevel, MaxLevel, RemainGold, RemainStatPoint, RemainSkillPoint, HP, MP, JobLvl_Trader, JobLvl_Hunter, JobLvl_Robber, WorldID)
VALUES (@RefCharID, @CharName, @CharScale, 200, 200, @StartRegionID, @StartPos_X, @StartPos_Y, @StartPos_Z, @DefaultTeleport, 109,
GetDate(), 1, 1, 20000000, 0, 6000000, 200,200, 1, 1, 1, 1)

SET @NewCharID = @@IDENTITY
IF (@@ERROR <> 0 OR @@ROWCOUNT = 0)
BEGIN
-- ij¸¯ÅÍ »y¼º ½ÇÆ?!
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -5
END


-- start by novice.
-- ÀÌÁ¦ Slot ¾È¾´´Ù.. ±×³É Insert ¸¸..
INSERT INTO _User VALUES (@UserJID, @NewCharID)
-- finish by novice.


-----------------------------------------------------------------------------
-- 3-1. Àåºñ ½½·Ô ä¿ì±â
-- [Àκ¥Å丮 ½½·Ô 96°³] + [Àåºñ½½·Ô 13°³] <- Àκ¥Å丮 È®Àå ¼ºñ½º ÈÄ 48°³¿¡¼ 96°³·Î Áõ°¡!!!(woos0)
-----------------------------------------------------------------------------
--PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!
INSERT INTO _Inventory(CharID, Slot, ItemID)
SELECT @NewCharID, cnt, 0
FROM _RefDummySlot with( nolock )
WHERE cnt < 109


IF (@@ERROR <> 0)
BEGIN
-- Àκ¥Å丮 »y¼º ½ÇÆ?!
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -7
END

--PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!

-- µ?ÆúÆ®·Î ¼±ÅÃÇÑ ¾ÆÀÌÅÛÀ» ´Ù½Ã ³Ö¾îÁÖÀÚ...
/* ¿ä·± ¼ø¼·Î Á¤ÀǵǾî ÀÖ´Ù.
0: EQUIP_SLOT_HELM
1: EQUIP_SLOT_MAIL,
2: EQUIP_SLOT_SHOULDERGUARD,
3: EQUIP_SLOT_GAUNTLET,
4: EQUIP_SLOT_PANTS,
5: EQUIP_SLOT_BOOTS,
6: EQUIP_SLOT_WEAPON,
7: EQUIP_SLOT_SHIELD or ARROW,
8: EQUIP_SLOT_EARRING,
9: EQUIP_SLOT_NECKLACE,
10: EQUIP_SLOT_L_RING,
11: EQUIP_SLOT_R_RING,
*/

DECLARE @ItemID BIGINT
SET @ItemID = 0
-- »ó°©
IF (@RefMailID <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 1, @RefMailID, @DurMail
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -8
END
END
-- ¹ÙÁö
IF (@RefPantsID <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 4, @RefPantsID, @DurPants
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -9
END
END
-- Boots
IF (@RefBootsID <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 5, @RefBootsID, @DurBoots
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -10
END
END
-- Weapon
IF (@RefWeaponID <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 6, @RefWeaponID, @DurWeapon
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -11
END
END
-- ¹æÆ?
IF (@RefShield <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 7, @RefShield, @DurShield
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -12
END
END
-- Ȥ½Ã default·Î ¼±ÅÃÇÑ ¹«±â°¡ È°À̶ó¸é È»ì 250°³µéÀÌ È°Åëµµ ÇÔ²² ÁØ´Ù. ÁÒÄ¡?
IF (@DefaultArrow <> 0)
BEGIN
EXEC @ItemID = _FN_ADD_INITIAL_EQUIP @NewCharID, 7, @DefaultArrow, 250
IF (@ItemID <= 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -13
END
END


-----------------------------------------------------------------------------
-- 3-2. ¾Æ¹ÙŸ Inventory ½½·Ô ä¿ì±â
-- [¾Æ¹ÙŸ Àκ¥Å丮 ½½·Ô 5°³]
-- APPLY_AVATAR_SYSTEMÀÌ Àû¿ëµÇ¸é¼ Ãß°¡µÇ´Â ºÎº?
-----------------------------------------------------------------------------
--PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!
INSERT INTO _InventoryForAvatar(CharID, Slot, ItemID)
SELECT @NewCharID, cnt, 0
FROM _RefDummySlot with( nolock )
WHERE cnt < 5


IF (@@ERROR <> 0)
BEGIN
-- ¾Æ¹ÙŸ Àκ¥Å丮 »y¼º ½ÇÆ?!
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -14
END
--PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!PATCH WARNING!!!

-----------------------------------------------------------------------------
-- default skill³Ö¾îÁÖ±â
-----------------------------------------------------------------------------
DECLARE @country tinyINT
EXEC @country = _GetObjCountry @RefCharID

INSERT INTO _CharSkillMastery (CharID, MasteryID, Level)
SELECT @NewCharID, MasteryID, 0
FROM _RefCharDefault_SkillMastery with(nolock)
WHERE Race = @country or Race = 3
IF (@@error <> 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -15
END
INSERT INTO _CharSkill (CharID,SkillID,Enable)
SELECT @NewCharID, SkillID, 1
FROM _RefCharDefault_Skill with(nolock)
WHERE Race = @country or Race = 3
IF (@@error <> 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -16
END
-----------------------------------------------------------------------------
-- ±âº» Äù½ºÆ® ³Ö¾îÁÖ±â
-----------------------------------------------------------------------------
INSERT INTO _CharQuest (CharID, QuestID, Status, AchievementCount, StartTime, EndTime, QuestData1, QuestData2)
SELECT @NewCharID, ID, 1, 0, getdate(), getdate(), 0, 0
FROM _RefQuest
WHERE CodeName in (SELECT CodeName FROM _RefCharDefault_Quest with(nolock) WHERE (Race = @country or Race = 3) and RequiredLevel = 1 and Service = 1)
IF (@@error <> 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -17
END
-----------------------------------------------------------------------------
-- Static Avatar Initial Record ³Ö±â
-----------------------------------------------------------------------------
INSERT INTO _StaticAvatar(CharID) values(@NewCharID)
IF (@@ERROR <> 0)
BEGIN
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -18
END

-----------------------------------------------------------------------------
-- Trijob ä¿ö³Ö±â!!!!!
-----------------------------------------------------------------------------
INSERT INTO _CharTrijob VALUES (@NewCharID, 0, 1, 0, 0, 0)
IF (@@ERROR <> 0)
BEGIN
-- Àκ¥Å丮 »y¼º ½ÇÆ?!
ROLLBACK TRANSACTION
RETURN -19
END

-----------------------------------------------------------------------------
-- CharList¿¡ ID ³Ö¾îÁÖ±â
-----------------------------------------------------------------------------
INSERT _CharNameList VALUES(@CharName, @NewCharID)

exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_RETURN_SCROLL_HIGH_SPEED',20,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_PREMIUM_VIETNAM_GOLDTIME_PLUS',1,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_SKILL_GOLD_TIME_SERVICE_TICKET_4W',1,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_DAMAGE_ABS_20P_SCROLL',11,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_DAMAGE_INC_20P_SCROLL',11,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_REVERSE_RETURN_SCROLL',11,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_HP_SUPERSET_5_BAG',1000,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_MALL_MP_SUPERSET_5_BAG',1000,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_COS_P_FLUTE_WHITE',1,1
exec _ADD_ITEM_EXTERN @CharName,'ITEM_COS_P_RABBIT_SCROLL_SILK',1,1

-- Quick Slot Á¤º¸ ÀúÀå¿ë!!!
exec _AddNewClientConfig @NewCharID -- by novice...... for saving client configurations...

COMMIT TRANSACTION

RETURN @NewCharID
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.