Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
vsupload kguardedgeakademi

vSRO Çözüldü SQL Server Agent üzerinden attığım uniqueler hk.

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,536
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,760
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
1680073975696.png
  1. SQL Agent üzerinden uniquelerimi ayarladım.
  2. Spawn olduklarında rarity 3'e bağlı olarak görünen isimleri ile noticelerini atıyor sorun yok!
  3. MaxiGuard üzerinden ayarladığım; spawn olmadan 10 dk önce ve spawn olup teleportlar kapandıktan sonra yine ilgili notice'leri atıyor.. orada da sorun yok..
  4. Sorun; bu uniquelerin Unique historye işlememesi.

Örnek olarak sabah 09:00'da spawn olan Jupiter, Unique History'ye işlemiyor. Kêza oradan ayarladığım diğer uniqueler de aynı şekilde historye işlemiyor.
Bunların history'ye işlemesini nasıl sağlarım konu hakkında bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim?


Çözüm
Oyunda hiç karakter yoksa uniqueler historye işlemiyor..
Eventbot ve loggerla da denedim yine işlemedi.. Normal şekilde giriş yapmış bir karakterin oyunda olması yeterli.
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,536
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,760
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
1'den fazla agent server kuruluysa Agent 1'de karakter girili olması gerektigini biliyorum maxiguardda @sarkolata
Tek agent var... Görselde ki purge history (geçmişi temizle) etkilenmez ama durdurdum ve bakıcam.
Spawn ve noticede sorun yok dediğim gibi..

Kurcalarim bakalım birşeyler çıkar mı?

Teşekkür ederim
 

sarkolata

.
Developer
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
490
Çözümler
7
Alınan Beğeni
787
Ödül Puanları
93
Konum
Los Angeles, CA
@Remo nun dediği doğru, sizlik bir şey yok benim sistemi yapışımla alakalı, unique history sistemi spawn/kill noticelerini okuyarak dolduruluyor, agent1'de en az 1 karakter online olmalı ki notice algılanıp pencereye işlensin. Panellerdeki 'logger' karakteri gibi düşünebilirsiniz bu olayı.
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,536
Çözümler
68
Alınan Beğeni
5,760
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Vermiş olduğunuz bilgiler için teşekkürler ♥️
@Remo + @sarkolata
Akşam bakinayim ne çıkacak.
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

1'den fazla agent server kuruluysa Agent 1'de karakter girili olması gerektigini biliyorum maxiguardda @sarkolata

@Remo nun dediği doğru, sizlik bir şey yok benim sistemi yapışımla alakalı, unique history sistemi spawn/kill noticelerini okuyarak dolduruluyor, agent1'de en az 1 karakter online olmalı ki notice algılanıp pencereye işlensin. Panellerdeki 'logger' karakteri gibi düşünebilirsiniz bu olayı.

En az 1 karakter online olmalı kısmını göz ucuyla okumuşum.
@Remo 'nun yazdığından ilk başta anladığım; bir karakter online olsun.. loggerla oyuna al ve o karakter üzerinden unique spawn oldukca ve öldükçe maxiguard'a proc üzerinden veri gönder..

Oyunda olduğum sürece history'e işliyorlar.. gece çıkıyorum oyundan ve online karakter kalmıyor.. sabah 9 'da oyunda olmadığımdan dolayı çıkan unique historye işlemiyor.. ben oyundaysam spawn olan unique işliyor. :)
Bu kadar basit olabileceğini düşünmemiştim.
Çok sağ olun tekrardan
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Saatleri düzenleyip biraz önce spawnlarını ayarladım ve uniquelerim History'e sorunsuz işliyor..
Bu şekilde çözüldü olarak işaretliyorum..
Değerli vaktinizden ayırdığınız ve çözüme kavuşturduğunuz için teşekkürler.

Çözüm kısaca..
Oyunda hiç karakter yoksa uniqueler historye işlemiyor..
Eventbot ve loggerla da denedim yine işlemedi.. Normal şekilde giriş yapmış bir karakterin oyunda olması yeterli.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.