Örneğin, kalabalık bir kale savaşında, media kullanarak arkadan saldıran wizzard gibi tehlikeli düşmanları daha kolay fark edebilir ve onlara karşı önceden harekete geçerek avantaj elde edebilirsiniz. Bu sayede, savaş alanında daha etkili bir şekilde hareket ederek kill alma şansınızı artırabilir ve stratejik bir avantaj elde edebilirsiniz.
Bufu Bastıktan Sonra Karakterin Boyunun yüksek görünsün seçmesi kolay olsun istiyorsanız
SCT_CHAR_SCALE,1.2,0 ile oynayınız SCT_CHAR_SCALE,3.2,0 falan yapınız
ve Bufların Sırayla görünmesi içinde
Sıralamanızı kendinize göre ayarlayınız
örneğin
0,32,0
0,45,0
0,58,0
gibi 13 ekleyerek devam ediniz yukardaki Skill 0,72,0 kullandım misal böyle görünmekte
Bu aralar forumda çok fazla bu konu açıldı ve Bende Bunu göstermek istedim kullanmak isteyenler için
Video 18 dk 35 Saniye çok uzun olmuş farkındayım normalde max 5 dklık işlem normalde
Gerekli Dosyalar
Client İçin patch atılacak dosyalar
Bsr ve Efp Dosyalarını Düzenlemeniz için gereken Program
Her Skill buildi için ayrı bir bsr ve ayrı bi efp oluşturcaksınız
Örneğin snow için 1 bsr 1 efp
shield bufu için 1 bsr 1 efp gibi
varolan efp dosyasını ve bsr dosyasını kopyalayıp kendiniz isimlendirip programdan gerekli ayarları yapınız
ve textures klasörüne kendiniz düzgünce skillerin ddjlerini atmayı unutmayınız.
Force - Piercing Force için Örneğin böyle yapacağız
Orjinali Böyle
( Yukardaki satırı bulup bu satırı silip aşağıdaki Satırı yapıştırıyoruz)
Biz Böyle yapacağız ( Aşağıda Bazı yerleri renklendirdim Değiştireceğiniz alanlar ile alakalı.)
Video 18 dk 35 Saniye çok uzun olmuş farkındayım normalde max 5 dklık işlem normalde
Gerekli Dosyalar
Client İçin patch atılacak dosyalar
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Bsr ve Efp Dosyalarını Düzenlemeniz için gereken Program
Ziyaretçiler için gizlenmiş link,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Her Skill buildi için ayrı bir bsr ve ayrı bi efp oluşturcaksınız
Örneğin snow için 1 bsr 1 efp
shield bufu için 1 bsr 1 efp gibi
varolan efp dosyasını ve bsr dosyasını kopyalayıp kendiniz isimlendirip programdan gerekli ayarları yapınız
ve textures klasörüne kendiniz düzgünce skillerin ddjlerini atmayı unutmayınız.
Force - Piercing Force için Örneğin böyle yapacağız
Orjinali Böyle
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Biz Böyle yapacağız ( Aşağıda Bazı yerleri renklendirdim Değiştireceğiniz alanlar ile alakalı.)
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Bufu Bastıktan Sonra Karakterin Boyunun yüksek görünsün seçmesi kolay olsun istiyorsanız
SCT_CHAR_SCALE,1.2,0 ile oynayınız SCT_CHAR_SCALE,3.2,0 falan yapınız
ve Bufların Sırayla görünmesi içinde
Sıralamanızı kendinize göre ayarlayınız
örneğin
0,32,0
0,45,0
0,58,0
gibi 13 ekleyerek devam ediniz yukardaki Skill 0,72,0 kullandım misal böyle görünmekte