Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım vSRO | [MaxiGuard] Yeni Nesil Action Overlap Sistemi!

Hades

Developer
.
Katılım
30 Tem 2019
Mesajlar
505
Çözümler
20
Alınan Beğeni
888
Ödül Puanları
93
Konum
Kahramanmaraş
Selamlar değerli forum kullanıcıları..

Bu paylaşımımda sizlere effectler için can sıkıcı olan action overlap sistemini MaxiGuard kullanarak nasıl değiştirip dans ettirebileceğimizi göstereceğim.


Paylaşım Adı:​
Action Overlap Derdine son :D
Paylaşım İçeriği:​
Prosedür​



Öncelikle MaxiGuard filter ayarlarından _OnSkillScrollUsed triggerını aktif hale getiriyoruz..


1705607844986.png


Daha sonra sizlere vereceğim kodları kendinize göre düzenleyip kullanabilirsiniz..





Yukarıdaki kod satırlarını _OnSkillScrollUsed_EDIT prosedürüne yerleştiriyoruz. Ardından aşağıdaki tabloyu oluşturuyoruz.
NOT: Ben SRO_VT_SYSTEM adındaki veritabanına oluşturuyorum, kullandığınız veritabanı adını prosedürden değiştirmeyi unutmayın.




Oluşturduktan sonra tablomuzun içeriğini şu şekilde dolduruyoruz.

1705608848784.png

Burada kırmızı ile işaretlenmiş kısma, Çakışmasını istediğiniz effectlere aynı değeri yazıyoruz.

Görsel;

1705608964564.png

 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,869
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Buna da ihtiyaç vardı ve öncelikliydi. Teşekkürler @Hades
 

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,945
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,941
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Selamlar değerli forum kullanıcıları..

Bu paylaşımımda sizlere effectler için can sıkıcı olan action overlap sistemini MaxiGuard kullanarak nasıl değiştirip dans ettirebileceğimizi göstereceğim.


Paylaşım Adı:​
Action Overlap Derdine son :D
Paylaşım İçeriği:​
Prosedür​



Öncelikle MaxiGuard filter ayarlarından _OnSkillScrollUsed triggerını aktif hale getiriyoruz..


Ekli dosyayı görüntüle 17857


Daha sonra sizlere vereceğim kodları kendinize göre düzenleyip kullanabilirsiniz..


*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***




Yukarıdaki kod satırlarını _OnSkillScrollUsed_EDIT prosedürüne yerleştiriyoruz. Ardından aşağıdaki tabloyu oluşturuyoruz.
NOT: Ben SRO_VT_SYSTEM adındaki veritabanına oluşturuyorum, kullandığınız veritabanı adını prosedürden değiştirmeyi unutmayın.


*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***



Oluşturduktan sonra tablomuzun içeriğini şu şekilde dolduruyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 17859

Burada kırmızı ile işaretlenmiş kısma, Çakışmasını istediğiniz effectlere aynı değeri yazıyoruz.

Görsel;

Ekli dosyayı görüntüle 17860

Hacı paylaşım için teşekkür ederiz ^^
 

MarsEDIT

Premium
.
Katılım
14 May 2019
Mesajlar
912
Çözümler
3
Alınan Beğeni
1,052
Ödül Puanları
93
Konum
Kahramanmaraş
Gerçekten bu Kan'a ihtiyaç vardı.
Orjinal overlop sistemi saçma sapan çakışmalara sebebiyet veriyordu ellerine sağlık @Hades
 

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
623
Çözümler
15
Alınan Beğeni
1,007
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
eline sağlık hacı harika bir paylaşım..
 

Promaker

C#,SQL,PHP Geliştirici
Developer
Katılım
7 Ara 2018
Mesajlar
364
Çözümler
2
Alınan Beğeni
1,133
Ödül Puanları
93
Konum
İstanbul
Dostlar ben bunu normal scroll engelemede kullanıyorum fakat action overlap şekline getirdiğiniz zaman işler çok değişiyor. Mecburi olarak skilin basılıp basılmadıgını kontrol etmek gerekiyor. Bunu arka arakaya basarak aşabiliyorlar çünkü kontrol sırasında timedjoba bir önceki veriyi girmemiş olabiliyor. 4500 SMC li oyunda kanatlar için yapmıştım ve üst üste basanlar oldu böyle de bi tecrübe konuya eklemek istedim.
 

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
Premium
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,410
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,150
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
Dostlar ben bunu normal scroll engelemede kullanıyorum fakat action overlap şekline getirdiğiniz zaman işler çok değişiyor. Mecburi olarak skilin basılıp basılmadıgını kontrol etmek gerekiyor. Bunu arka arakaya basarak aşabiliyorlar çünkü kontrol sırasında timedjoba bir önceki veriyi girmemiş olabiliyor. 4500 SMC li oyunda kanatlar için yapmıştım ve üst üste basanlar oldu böyle de bi tecrübe konuya eklemek istedim.
Tecrübeni yiyiiiiim
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Bunlarda ek özellik yoksa str int gibi ve silk ile satılıyorsa ard ard basması oyuncuya zarardır o yüzden overlap kullanmıyorum parası olan istediği kadar bassın banane😂
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.