Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

Pyrodox

Photoshop CC, ECSRO, Video Edit,
Designer
Katılım
28 May 2019
Mesajlar
733
Çözümler
4
Alınan Beğeni
1,750
Ödül Puanları
93
Konum
Kahramanmaraş
Bu tablolar üzerinden orjinal drop'u kendime göre düzenleyip kullanmak istiyorum, bu tablolar hakkında bilgisi olan arkadaşların yardımına ihtiyacım var mantık ve işleyişi için. :)
Edindiğim bilgiler?
Düşme oranı GameServer 1000 mob üzerinden baz alarak düşüyor galiba ÖRNEK Olarak
( 1 / 25,000 * 1000 = 0,04 )
MonLevel Mob'un Leveliydi galiba
ProbGroup1,ProbGroup2,ProbGroup3 Degre ve Rateleri olarak mı işliyor.
Bu tablolar hakkında detay edinip orjinal drop sistemi eklemek istiyorum

_RefDropClassSel_RareEquip Tablosu
1649515631532.png

_RefDropItemAssign Tablosu
1649515788316.png
 

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
984
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
_RefDropClassSel *
Tablolarının göründüğü gibi kendi aralarında item tipleri gibi ayrı ayrı tabloları mevcut. Sos, Normal Item, Tablet şeklinde devam ediyor.
_RefDropClassSel_Equip tablosunun kendine özel yani Normal itemlerin levelleri arasında olan formatta belirleyeceğiniz olasılıkta düşme orantılarını yazabiliyorsunuz.
ProbGroup degreleri baz alıyor (Ama tabi bunlar Sos,Moon,Sun değerleri Prob1 =1dg sos Prob2 =1dg moon Prob 3 =1dg sun tabi bunu tablo haline getirip daha iyi yol elde edebilirsiniz.) bildiğim kadarıyla. örneğin _RefDropClassSel_RareEquip tablosunda 101-104 Moon Level aralığını seçin demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Prob30 - Prob31 ikisindede bu değerler farklı olasılıta ekli durumda. (yan yana iki farklı oran) Yani bu demek oluyor ki 101-104 level aralıgında 1 degree önceki yani 10 degree sun 101 ila 104 mobları arasında da düşsün. Bilirsiniz ki level aralıklarında Hem Nova hem de Sun düşmekte. Zaten orjinal sistemde Level aralıklarında her seferinde bir rate düşmesi gözlemlenir. Ama tabi sıfır yapıldığında tamamıyla kapatamıyorsunuz diye biliyorum.
_RefDropItemAssign Tablosunun genel bir ratesi mecvut. AssignedGroup tablosunun Degree bazında gördüğünü düşünüyorum. Eklenilen Itemin o derece aralığındaki moblardan düşme olasılığını belirleyebiliyorsunuz. Örneğin ; Prob_Relative =10 Prob_Absolute =100 bu değer aralığında item çok zor düşerken
Prob_Relative =300 Prob_Absolute =100 olan çok daha fazla düşmesine sebep oluyor. Bu arada bu tablonun gereksizlerini kapatmanız, GS nin obje sayısının düşmesine büyük bir ölçekte katkı sağlamaktadır.
NOT: Bir başka şeye daha değinmek isterim. Bu tamamıyla benim düşüncem. DropGroup ile item ekleme bir çok yerde mevcut. Fakat ben bunu normal canavarlarda önermiyorum. Daha çok Uniquelerde kullanılması gerektiğini düşünüyorum. _RefDropClassSel * tablolarından istediğiniz gibi ekleyebilirsiniz.

Belki benim de yanlış gözlemlediğim veya hatırladığım bir şey vardır. Bilenler beni de düzeltirse sevinirim.

İyi forumlar.
 
Oyla 0
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
95
Alınan Beğeni
6
Ödül Puanları
8
Konum
Sanane
_RefDropClassSel *
Tablolarının göründüğü gibi kendi aralarında item tipleri gibi ayrı ayrı tabloları mevcut. Sos, Normal Item, Tablet şeklinde devam ediyor.
_RefDropClassSel_Equip tablosunun kendine özel yani Normal itemlerin levelleri arasında olan formatta belirleyeceğiniz olasılıkta düşme orantılarını yazabiliyorsunuz.
ProbGroup degreleri baz alıyor (Ama tabi bunlar Sos,Moon,Sun değerleri Prob1 =1dg sos Prob2 =1dg moon Prob 3 =1dg sun tabi bunu tablo haline getirip daha iyi yol elde edebilirsiniz.) bildiğim kadarıyla. örneğin _RefDropClassSel_RareEquip tablosunda 101-104 Moon Level aralığını seçin demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Prob30 - Prob31 ikisindede bu değerler farklı olasılıta ekli durumda. (yan yana iki farklı oran) Yani bu demek oluyor ki 101-104 level aralıgında 1 degree önceki yani 10 degree sun 101 ila 104 mobları arasında da düşsün. Bilirsiniz ki level aralıklarında Hem Nova hem de Sun düşmekte. Zaten orjinal sistemde Level aralıklarında her seferinde bir rate düşmesi gözlemlenir. Ama tabi sıfır yapıldığında tamamıyla kapatamıyorsunuz diye biliyorum.
_RefDropItemAssign Tablosunun genel bir ratesi mecvut. AssignedGroup tablosunun Degree bazında gördüğünü düşünüyorum. Eklenilen Itemin o derece aralığındaki moblardan düşme olasılığını belirleyebiliyorsunuz. Örneğin ; Prob_Relative =10 Prob_Absolute =100 bu değer aralığında item çok zor düşerken
Prob_Relative =300 Prob_Absolute =100 olan çok daha fazla düşmesine sebep oluyor. Bu arada bu tablonun gereksizlerini kapatmanız, GS nin obje sayısının düşmesine büyük bir ölçekte katkı sağlamaktadır.
NOT: Bir başka şeye daha değinmek isterim. Bu tamamıyla benim düşüncem. DropGroup ile item ekleme bir çok yerde mevcut. Fakat ben bunu normal canavarlarda önermiyorum. Daha çok Uniquelerde kullanılması gerektiğini düşünüyorum. _RefDropClassSel * tablolarından istediğiniz gibi ekleyebilirsiniz.

Belki benim de yanlış gözlemlediğim veya hatırladığım bir şey vardır. Bilenler beni de düzeltirse sevinirim.

İyi forumlar.
DropGroup ile normal canavarlara item eklemeyeli güzel fakat şöyle birşey var rareeguip tablosundaki girdilerle oyundaki drop sistemini tam anlamıyma kontrol edilemiyor ben 10 yaratıkta bir zar atılmasını istiyorum ama GS 1000 Yaratıkta bir zar atarım diyor bir kaç sitede paylaşmışlar ASM ile değiştirilecek yerleri fakat değiştirmeme rağmen bir değişiklik gözleyemedim oyun içerisinde Megamax paylaşmış gerekli ofsetleri fakat asm bilmediğim için anlıyamadım işin özü şuraya denk geliyor sistem isro mantığında tasarlanmış zor ama biz eğlenmek için oynuyoruz ö yüzden 1000 yaratıkta bir hesap yaparsa problem oluyor o değişitirlmediği sürece sağlıklı bir drop sistemi bu tablolarla sağlanamaz en iyi çözüm dropgroupdur suanda
 
Oyla 0

Wolwec

ASOIAF
.
Katılım
6 Ağu 2019
Mesajlar
984
Çözümler
1
Alınan Beğeni
440
Ödül Puanları
63
Konum
İstanbul
DropGroup ile normal canavarlara item eklemeyeli güzel fakat şöyle birşey var rareeguip tablosundaki girdilerle oyundaki drop sistemini tam anlamıyma kontrol edilemiyor ben 10 yaratıkta bir zar atılmasını istiyorum ama GS 1000 Yaratıkta bir zar atarım diyor bir kaç sitede paylaşmışlar ASM ile değiştirilecek yerleri fakat değiştirmeme rağmen bir değişiklik gözleyemedim oyun içerisinde Megamax paylaşmış gerekli ofsetleri fakat asm bilmediğim için anlıyamadım işin özü şuraya denk geliyor sistem isro mantığında tasarlanmış zor ama biz eğlenmek için oynuyoruz ö yüzden 1000 yaratıkta bir hesap yaparsa problem oluyor o değişitirlmediği sürece sağlıklı bir drop sistemi bu tablolarla sağlanamaz en iyi çözüm dropgroupdur suanda
1000 mobda olması öyle ama bence gayet uygun rateler yazabilme imkanın var. Dropgroup tekil, sabit yani kesin bir olasılığı var. Sürekli oyuncu sayısına göre değiştirmen gerekebiliyor veyahut drop konusunda istemediğimiz kesinlikte olabiliyor bu da can sıkıcı bir hal alıyor. Kesin bir sonuç istiyorsan Uniquede yapmak en mantıklısı. Aksini bir kanıtını görmezsem 10 sene sonra da aynısını söyleyeceğime eminim. Bir çok oyun bunu yeni yeni fark etmeye başladı bile. Bunun bilincinde olup sürekli megaya gerçek dropun nasıl değiştireleceğini etkilerini anlatmalarını da istemelerini buna bağlıyorum.
 
Oyla 0
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
95
Alınan Beğeni
6
Ödül Puanları
8
Konum
Sanane
1000 mobda olması öyle ama bence gayet uygun rateler yazabilme imkanın var. Dropgroup tekil, sabit yani kesin bir olasılığı var. Sürekli oyuncu sayısına göre değiştirmen gerekebiliyor veyahut drop konusunda istemediğimiz kesinlikte olabiliyor bu da can sıkıcı bir hal alıyor. Kesin bir sonuç istiyorsan Uniquede yapmak en mantıklısı. Aksini bir kanıtını görmezsem 10 sene sonra da aynısını söyleyeceğime eminim. Bir çok oyun bunu yeni yeni fark etmeye başladı bile. Bunun bilincinde olup sürekli megaya gerçek dropun nasıl değiştireleceğini etkilerini anlatmalarını da istemelerini buna bağlıyorum.
kesinlikle katılıyorum dropgurup kesin çalışıyor buda can sıkıcı bir durum ama probgurup değerini 1 bile yapsan 1000 mobta atacağı kesin değil bu güzel birşey sans dediğin budur zaten fakat dediğim gibi zar'ı tetikleyen mob sayısının düşürülmesi şart bununla oyniyamazsak dropgurub'a muhtacız
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.