Merhaba arkadaşlar,
Skiller hakkında yeterince bilgim yok ancak yapmak istediğim olayı özetliyim, konu hakkında fikir sahibi olanlar cevap verecektir umarım.
Her mob'un petini oluşturup, bu mobları evcilleştirilir hale getirmek gibi bir niyetim var.
Bu konu ile ilgili 3 sorum var;
Soru-1:
Rogue'de bulunan "Monster Mask" skillini ele almak istiyorum. Bunun üzerinde nasıl bir değişiklik yaparsam verdiği itemi değiştirebilirim?
Örn.: "Ong" kestim ve skill'i kullandım. Bana "Ong"un maskesini değilde başka bir item vermesini istiyorum. Özel olarak oyuna ekleyeceğim herhangi bir peti.
Yani bu işi skill kullanarak item verdirme olarak da düşünebilirsiniz.
Soru-2:
Yine "Monster Mask" skillini kullanarak ama bu sefer mobu kestikten sonra değilde kesmeden belli bir süre stunladıktan (sleep) sonra bu itemi vermesini nasıl yapabilirim?
Belli bir süre (saatler-günler olabilir )
Soru-3:
Bu skilli kullandığımız zaman hangi mobsa onun itemini (petini) vermesini nasıl ayarlayabilirim?
1. sorumun cevabını buldum, _RefSkill'de param4'e girilen değer vermesini istediğimiz itemi temsil ediyor.
2 ve 3. sorumla ilgili yardımcı olabilecek olan var mı?
Skiller hakkında yeterince bilgim yok ancak yapmak istediğim olayı özetliyim, konu hakkında fikir sahibi olanlar cevap verecektir umarım.
Her mob'un petini oluşturup, bu mobları evcilleştirilir hale getirmek gibi bir niyetim var.
Bu konu ile ilgili 3 sorum var;
Soru-1:
Rogue'de bulunan "Monster Mask" skillini ele almak istiyorum. Bunun üzerinde nasıl bir değişiklik yaparsam verdiği itemi değiştirebilirim?
Örn.: "Ong" kestim ve skill'i kullandım. Bana "Ong"un maskesini değilde başka bir item vermesini istiyorum. Özel olarak oyuna ekleyeceğim herhangi bir peti.
Yani bu işi skill kullanarak item verdirme olarak da düşünebilirsiniz.
Soru-2:
Yine "Monster Mask" skillini kullanarak ama bu sefer mobu kestikten sonra değilde kesmeden belli bir süre stunladıktan (sleep) sonra bu itemi vermesini nasıl yapabilirim?
Belli bir süre (saatler-günler olabilir )
Soru-3:
Bu skilli kullandığımız zaman hangi mobsa onun itemini (petini) vermesini nasıl ayarlayabilirim?
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:
1. sorumun cevabını buldum, _RefSkill'de param4'e girilen değer vermesini istediğimiz itemi temsil ediyor.
2 ve 3. sorumla ilgili yardımcı olabilecek olan var mı?