Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım VSRO | Yeni Bölgeleri Sorunsuz Ekleme (Query)

fyq2022

Katılım
18 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
北京
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
我注意到每个人都很难添加 Joymax 在 120'cap 之后带来的区域。大多数人下载添加了区域的糟糕数据库并对其进行操作。如果您下载并阅读链接中的查询,监狱,无限战场,施蒂里亚冲突,卡利亚藏身处,花园,佩特拉,生存竞技场(竞技场),生存竞技场(沙漠),生存竞技场(宫殿),恶影密室,冰神殿、火神殿、毒神殿、暗影神殿字段将添加到您的数据库中。您需要根据您的地牢调整添加查询的区域。我把这部分留给你的努力。使用 DbtoMedia 打印您对数据库所做的添加并将它们修补到媒体就足够了。

*** 隐藏文字:不能引用。***

注意: 查询中也提供区域的经编代码。
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

喜欢

ZaKuRa

SRO Developer ' Pk2 Editor ' Designer'
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Venezuela
Good job
I've noticed that everyone has a hard time adding the regions that Joymax brought after 120'cap. Most people download and transact on the dumb DBs to which the regions have been added. If you download and read the Query at the link, the areas of Prison, Battlefield of Infinity, Styria Clash, Kalia Hideout, Garden, Petra, Survival Arena (Closseum), Survival Arena (Desert), Survival Arena (Palace), Chamber of Vicious Shadows, Ice Temple, Fire Temple, Poison Temple, Shadow Temple will be added to your DB. You need to adjust the field you add query to according to whether you are dungeon or not. I leave this part to your effort. Simply print out your additions to the DB with DbtoMedia and patch them to the media.

*** Hidden text: cannot be quoted. ***

Note: Warp codes of regions are also available in the query.
Good Job

kuvvet

Katılım
19 Şub 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
türkiye
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
harka

ololvan

Katılım
2 Ocak 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
bursa
güzel paylaşım

Katılım
26 Ocak 2022
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Egypt
I noticed that everyone has a hard time adding the regions Joymax has brought after 120'cap. Most people download crappy DBs with zones added and act on them. If you download and read the Query in the link, Prison, Battlefield of Infinity, Styria Clash, Kalia Hideout, Garden, Petra, Survival Arena(Closseum), Survival Arena(Desert), Survival Arena(Palace), Chamber of Vicious Shadows, Ice Temple, Fire Temple, Poison Temple, Shadow Temple fields will be added to your DB. You need to adjust the area you add the query according to your dungeon or not. I leave this part to your efforts. It is sufficient to print out the additions you have made to the DB with DbtoMedia and patch them to the media.

Note: The warp codes of the regions are also available in the query.
Thanks

snayls

Silkroad Manager
Katılım
23 Ocak 2019
Mesajlar
Çözümler
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
kahramanmaras
Herkesin Joymax'ın 120'cap ten sonra getirmiş olduğu bölgeleri eklemekte zorlandığını farkettim. Çoğu kişi bölgelerin eklenmiş olduğu dandik DB'leri indirip onlar üzerinden işlem yapıyor. Linkteki Query'i indirip okutmanız durumunda Prison, Battlefield of Infinity, Styria Clash, Kalia Hideout, Garden, Petra, Survival Arena(Closseum), Survival Arena(Desert), Survival Arena(Palace), Chamber of Vicious Shadows, Ice Temple, Fire Temple, Poison Temple, Shadow Temple alanları DB nize eklenmiş olacaktır. Query'i eklediğiniz alanı dungeon yapıp yapmama durumunuza göre ayarlamanız gerekmektedir. Bu kısmı sizin çabanıza bırakıyorum. DB'ye yaptığınız eklemeleri DbtoMedia ile çıktı alıp media'ya patchlemeniz yeterlidir.

*** Gizli metin: alıntı yapılamaz. ***

Not: Bölgelerin warp kodları da query içerisinde mevcuttur.

lazım olan arkadaşlar buradan alıp kullanabilir.

Katılım
24 Eyl 2019
Mesajlar
Alınan Beğeni
Ödül Puanları
Konum
Romania
I noticed that everyone has a hard time adding the regions Joymax has brought after 120'cap. Most people download crappy DBs with zones added and act on them. If you download and read the Query in the link, Prison, Battlefield of Infinity, Styria Clash, Kalia Hideout, Garden, Petra, Survival Arena(Closseum), Survival Arena(Desert), Survival Arena(Palace), Chamber of Vicious Shadows, Ice Temple, Fire Temple, Poison Temple, Shadow Temple fields will be added to your DB. You need to adjust the area you add the query according to your dungeon or not. I leave this part to your efforts. It is enough to print the additions you have made to the DB with DbtoMedia and patch them to the media.

Note: The warp codes of the regions are also available in the query.
nce, ty

AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.