Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra
ecr-online rebels reklam

vSRO Paylaşım Clean DB+Client+Files (Fixed) - Sınırsız link VsUpload.com

A.MoDy

Elite
Katılım
6 May 2022
Mesajlar
136
Alınan Beğeni
10
Ödül Puanları
18
Konum
Egypt

@DragonSlayer how can fix this is error?​

Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Thanks Done Fix
 

Ekli dosyalar

  • stil.png
    stil.png
    40.6 KB · Görüntüleme: 14

alikvp

Alikvp
.
.
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
547
Çözümler
8
Alınan Beğeni
167
Ödül Puanları
43
Konum
Vsro Editor Developer Mediapk
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
arsive aliyorum tesekkurler :D
 

dons41

.
Katılım
18 Eki 2019
Mesajlar
79
Alınan Beğeni
7
Ödül Puanları
8
Konum
tr
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
thx
 

Flokui224

.
.
Katılım
21 Eki 2020
Mesajlar
179
Alınan Beğeni
12
Ödül Puanları
18
Konum
Egypt
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
 
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
1
Alınan Beğeni
0
Ödül Puanları
1
Konum
istanbul
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
başarılı paylaşım tebrikler
 

Clarkent

.
.
Katılım
23 Ocak 2021
Mesajlar
11
Alınan Beğeni
0
Ödül Puanları
1
Konum
asd
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
Deneyelim bakalım
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.