Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra
ecr-online rebels reklam

vSRO Paylaşım Clean DB+Client+Files (Fixed) - Sınırsız link VsUpload.com

Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
705
Çözümler
9
Alınan Beğeni
581
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
Medusa triggerlarındaki sorunu düzeltebildiniz mi ?
Medusa odasına ışınlanmadan önceki alanda eğer trigger Senior General Ki spawn ederse buga girer. Soso veya mob spawn ederse sorun olmaz.
Düzeltemezseniz haberim olsun.
bu konu hakkında biraz bilgi verebilir misin
 
Katılım
21 Mar 2019
Mesajlar
443
Alınan Beğeni
245
Ödül Puanları
63
Konum
eskişehir
Dump klasörü boş ama FatalLog'un içinde şöyle bir yazı oluşuyor yanılmıyorsam.

2022-12-16 19:36:19 [SR_ShardManager] ScheduleExecutor : Don't Exist ScheduleJob - SCHEDULE_DEF_SPECIAL_GOODS_SELL in GetWorkingStateWhenServiceStart()
2022-12-16 19:36:19 [SR_ShardManager] Schedule Manager : WorkingStateWhenServiceStart is not exist -
SMC de değişiklik yaptın mı yada SQL de tabloda ?
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,547
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,938
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
bu konu hakkında biraz bilgi verebilir misin
Senior General Ki isimli Unique için Tab_RefNest üzerinde 2 girdi var. Biri normal olarak Qin-Shi Tomb'da kendi yerinde spawn olan.. diğeri ise trigger üzerinden medusa odasından bir önceki odada spawn edilen.


Slot editör üzerinden göstereyim... büyütmek için aşağıdaki resme tıkla.
Bende şu an hücre değeri sıfır yani olması gerektiği gibi...
Sarı ile mark ettiğim unique tetiklenerek atılan unique.. MaxTotalCount kısmını 0 yaptığında sorun düzelecek ve artık sadece tetiklenerek 1 defa spawn edilecek.
1671213570627.png
 

EfsaneSro

Sıkıldım
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,938
Çözümler
48
Alınan Beğeni
9,257
Ödül Puanları
113
Konum
Steam
Geçtiğimiz şubat ayı içinde özellikle bu veritabanını isteyen biri için edit yaparak veritabanını teslim ettim. 2 ay açık kaldı ve iki ırk da mevcuttu oyunda. Sorun yaşanmadı yaşansa dönüşü olurdu. Herhangi bir şey mi değiştirdiniz veya veritabanlarını kurarken farklı bir isimde mi kurdunuz ?
jxgamede bu sorunlar yokmu yani tam olarak herhangi bi sorundan dolayı kapanmadı mı yani merak ettim sadece :D
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,547
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,938
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
jxgamede bu sorunlar yokmu yani tam olarak herhangi bi sorundan dolayı kapanmadı mı yani merak ettim sadece :D
İlki istanbul sunucusunda Kguard kullanılıp açılması, sonra sunucu taşındı ve bu sorunu düzeltmiştim zaten.
Kapanma sebebi bana göre; TL ile satılması gereken şeylerin coin ile kolay bir şekilde alınması.. E haliyle coinle alıyorsan TL ödemezsin ve sunucuya coinle ödeme yapmıyorsun :)
 

EfsaneSro

Sıkıldım
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,938
Çözümler
48
Alınan Beğeni
9,257
Ödül Puanları
113
Konum
Steam
İlki istanbul sunucusunda Kguard kullanılıp açılması, sonra sunucu taşındı ve bu sorunu düzeltmiştim zaten.
Kapanma sebebi bana göre; TL ile satılması gereken şeylerin coin ile kolay bir şekilde alınması.. E haliyle coinle alıyorsan TL ödemezsin ve sunucuya coinle ödeme yapmıyorsun :)
yani coin sistemlimi oyun tmm tek coin olayını başka bi sisteme geçirsek düzelcek yani sagol bilgi için rar dosyasında bir sürü txt not düşmüşsün ondan sorayım dedim :D
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,547
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,938
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
yani coin sistemlimi oyun tmm tek coin olayını başka bi sisteme geçirsek düzelcek yani sagol bilgi için rar dosyasında bir sürü txt not düşmüşsün ondan sorayım dedim :D
Bana kalsa öyle yapmazdım coin sistemi falan ama oyun sahibi ne derse o biliyosun :) Corki gibi paketi alıp teslim eder gerisine karşımam :)
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
705
Çözümler
9
Alınan Beğeni
581
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
Senior General Ki isimli Unique için Tab_RefNest üzerinde 2 girdi var. Biri normal olarak Qin-Shi Tomb'da kendi yerinde spawn olan.. diğeri ise trigger üzerinden medusa odasından bir önceki odada spawn edilen.


Slot editör üzerinden göstereyim... büyütmek için aşağıdaki resme tıkla.
Bende şu an hücre değeri sıfır yani olması gerektiği gibi...
Sarı ile mark ettiğim unique tetiklenerek atılan unique.. MaxTotalCount kısmını 0 yaptığında sorun düzelecek ve artık sadece tetiklenerek 1 defa spawn edilecek.
Ekli dosyayı görüntüle 14789
hiç test etmedim ama teşekkür ederim bilgilendirme için
 

CYasar22

.
.
Katılım
18 Ara 2022
Mesajlar
30
Alınan Beğeni
3
Ödül Puanları
8
Konum
AZERBAYCAN
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Onaylandı bence böyle bir paylaşım daha forumda yoktu herkes adına teşekkür ederim :)
güzell
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Forumumuzda bulunan 1.88 Clean DB üzerinden yapılmış fixli bir paylaşımdır.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

____________________________
MEGA.NZ DOWNLOAD LINKLERI
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.


Bugün fark ettim kale yapılarını fixlememişim. Sadece okutun ve restart edin.

İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.




Files içinde GS ve Shard'a Jellybitz'e ait GS ve Shard DLL'lerini inject ettim. Yine files içinde bu DLL'lere ait *.ini dosyalarını göreceksiniz. Orada bir çok ayar mevcut..
Örnek olarak guild storage sayfa sayısını değiştirme diyebilirim.. Kendinize göre düzenlersiniz.
Files ana klasörü içinde vSRO-GameServer.ini ve vSRO-ShardManager.ini

Dosya boyutları çok büyük olduğundan virus total ekleyemiyorum çünkü sitenin bir dosya boyutu limiti mevcut.
Ayrıca lisanslı eset nod32 kullanmaktayım herhangi bir virüs olsa zaten açtırmaz.

Bütün arşivlerin şifresi: DragonSlayer

EK OLARAK:
TB_User tablosunda bir GM karakter hesabı hali hazırda mevcuttur.
ID1
PW1

GM mastery'i kendi karakteriniz için nasıl açarsınız ?
SRO_VT_SHARD üzerinde _CharSkillMastery isimli bir tablo var.
_Char tablosundan karakter ID'nizi bulup _CharSkillMastery tablosunda en altta ilk hücreye girin. İkinci hücre Mastery ID olacak, GM Mastery ID'si 289'dur. Son hücre ise MasteryLevel'dir.. 1 girmeniz yeterli.
En alta eklersiniz ama tablo eklediğiniz kısmı karakterinize ait mastery satırlarının altına çekecektir rahat olun.
Yani
CHAR ID'niz2891

Şeklinde.
Bunu yaparken oyundaysanız teleport olursanız dc olursunuz bu bir sorun değildir.


EK not 2: Vsro NPC programı için tabloların Primary key ve Identity ayarları yapıldı.. Fakat burada dikkat etmeniz gereken nokta şu; vsronpc programını kurup database düzenle menüsünde geçen yönergeleri yerine getirmelisiniz. Mesela orada şu tablonun içini boşaltın şurdan alın şuaya yapıştırın falan diyor ya hani!!! Client crash olursa oradaki yönergeleri yaparsınız. Ben sadece tablo ayarlarını yaptım aklınızda bulunsun.
Kısacası @AleriyaSama 'nın dediği gibi
"Refshopitemstockperiod.txt" nin içeriğini silip tekrar media'ya enjecte ederseniz crash sorununuz gider

EK not 3: RefNest, RefTactics ve RevHive tabloları için kendime göre bir script oluşturmuştum. Onu kullandım bu sebeple Constantinople guild kasası normal kasanın yanına çekilmiş olabilir :)

Merdivenlerde bug oluşuyor diye yakın bi yere çekeyim demiştim.

EK not 4: Yukarıda belirtilen fixler dışında; BA, CTF gibi zamanlanmış etkinlikleri kapsayan hiçbir _Schedule ayarına dokunulmamıştır. Bu etkinlikler (job Cave, medusa dahil) eski tarihli olduğundan çalışmayabilir.. zamanlarının ayarlanması gereklidir, ayarlandığında sorunsuzdur. Tavsiyem; _Scheduler tablosunu temizleyip SMC Scheduler kısmını kendinize göre baştan yapmanız olur.
Kullanıcı kendisi yapacaktır bu konuda destek vermiyorum.

Ayrıca mob spawn sayıları ve hızına da dokunmadım. Kullanıcı kendisi ayarlayacaktır.
NPC'de veya F10'da bulunan hiçbir eşyaya dokunmadım. Bu kısım da yine kullanıcıya aittir. Destek vermeyeceğim.
Clean bir veri tabanı olduğundan en ince detaylarına kadar test etmenizi öneririm.


EK not 5: Kendi oyunumda Constantinople şehir içinde duvarlarda vs değişiklikler yapmıştım. Data içeriğini eksiksiz toplandığımdan dolayı kendi datamı kullanmıştım.. Örneğin kilise çeşmesindeki yazı, bayraklar, kasa dibindeki duvardaki FSM posterleri gibi görsel değişiklikler mevcut... onları istemeyen olursa orijinal halini normal bir oyundan data içinden constantinople ddjlerini çekerek eski haline çevirebilirsiniz
asd
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.