Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Çözüldü Fgw Trigger Hk.

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Merhabalar
Yeni fgw ekledim herşey sorunsuz işliyor partydeki oyuncuları felan yanıma çekebiliyorum yani fgwye dair herşeyi yaptım fakat en zor kısım olan trigger ile uğraşıyorum ama bir türlü beceremedim burayı. Trigger'ın mantığı bildiğim kadarıyla belirli mobları kesince kapıların açılması ve diğer mobların çıkması unique'in spawn olması vb işlerde kullanılıyor. TabRefNest'ten mobları sorunsuz spawn yaptırdım fakat bütün moblar fgw'ye girdiğin anda spawn oluyor. Bu konuda bilgili kişiler yardım edermisiniz ? Biraz bilgi sahibi oldum trigger hakkında neler nerelere bağlı az çok çözdüm fakat mobları bir türlü ayarlayamadım.

jqXpAg.jpg
 

Spare

Machine Man
.
Katılım
28 May 2018
Mesajlar
3,354
Çözümler
2
Alınan Beğeni
3,703
Ödül Puanları
605
Konum
Bursa
@Senua en iyi bilgiyi verecek kişidir bu konuda sanırım.
 
Oyla 0

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Örnek olarak dungeona ışınlandığında çıkan notice kısmını yaptım.

_RefTriggerActionParam Tablosu Verileri (Tabi sadece bu tabloyla iş bitmiyor :D)
PHP:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

textuisystem.txt Verileri
PHP:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Resim
86P3Wn.jpg
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
626
Çözümler
16
Alınan Beğeni
1,021
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
Bahsettiğin sistem sadece trigger ile biten bir durum değil bunun için navmesh editi gerekiyor ve çok kapsamlı bir iş daha önce @Senua 'nın da dediği gibi bu yola bende baş koymuştum fakat bu işin üstesinden gelmek gerçketen çok zor iş bunun yanına sıra Asm ile Game serveride editlemek gerekiyor çünkü Gameserver ve data pk2deki navmesh dosyaları birebir aynı olmalı, eğer aynı değilse yapı olarak çeşitli görüntü bozukluklarına sebebiyet verebilir,peki nedir bu navmesh editi neden bu kadar uğraşmamız gerekiyor onu açıklayayım
Navmesh dosyaları, oyun içindeki mapler üzerindeki yürünücek ve yürünemeyecek yerlerin aynı zamanda eventzone'ların tutulduğu dosyalar diyebiliriz. Her region için birde navmesh bulunur, bunların files içerisinde olma sebebi gameserver bunları okuyarak sanal bir dünya oluşturuyor,böylece gameserver senin nerde yürüdüğünü vs algılıyor.
eventzone lara gelince, bunlar fgw deki kapılar, jangan cave ve dw cave, templedeki teleportlar (üzerine gelince drekt seni ısınlayan tpler)
kale savasındaki yapılar, kale kapıları, kalp, towerlar, citlerin kurulucağı alanlar, kale içerisine girince giydigin suit , ctf içerisine girdiginde giydigin suit
battle arenada ve ctf de öldüğünde tekrar orada doğman vs gibi pek cok işlemin döngüsünü sağlıyor.
 
Oyla 0

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Şuan benim için önemli olan eventzone veya çit,kapı gibi yapılar önemli değil onlar olmasada olur. Önemli olan misal dungeon içinde 100 mob kesince 1 unique çıkması yani fgw'de 1. gemideki mobları kesince diğer gemideki moblar çıkıyor o mobları kesince envy çıkıyor envy kesince Ghost Beast adlı unique ve yanında 4 adet Ghost Wreck adlı mob çıkıyor daha sonra bunları kesince gemideki kapalı kapı açılıyor. Garden mapta ekli olan bir oyundan data.pk2 map.pk2 dosyalarını çektim zaten olursa onuda yapmayı düşünüyorum fakat önceliğim mob kesince başka oda da mob ve unique çıkması.

Z5MB4a.jpg
 
Son düzenleme:
Oyla 0
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
747
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
Pandora's Box'un çalışma prensibini incelemeni öneririm, orda da kestikçe çıkıyor.
 
Oyla 0

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Bahsettiğin sistem sadece trigger ile biten bir durum değil bunun için navmesh editi gerekiyor ve çok kapsamlı bir iş daha önce @Senua 'nın da dediği gibi bu yola bende baş koymuştum fakat bu işin üstesinden gelmek gerçketen çok zor iş bunun yanına sıra Asm ile Game serveride editlemek gerekiyor çünkü Gameserver ve data pk2deki navmesh dosyaları birebir aynı olmalı, eğer aynı değilse yapı olarak çeşitli görüntü bozukluklarına sebebiyet verebilir,peki nedir bu navmesh editi neden bu kadar uğraşmamız gerekiyor onu açıklayayım
Navmesh dosyaları, oyun içindeki mapler üzerindeki yürünücek ve yürünemeyecek yerlerin aynı zamanda eventzone'ların tutulduğu dosyalar diyebiliriz. Her region için birde navmesh bulunur, bunların files içerisinde olma sebebi gameserver bunları okuyarak sanal bir dünya oluşturuyor,böylece gameserver senin nerde yürüdüğünü vs algılıyor.
eventzone lara gelince, bunlar fgw deki kapılar, jangan cave ve dw cave, templedeki teleportlar (üzerine gelince drekt seni ısınlayan tpler)
kale savasındaki yapılar, kale kapıları, kalp, towerlar, citlerin kurulucağı alanlar, kale içerisine girince giydigin suit , ctf içerisine girdiginde giydigin suit
battle arenada ve ctf de öldüğünde tekrar orada doğman vs gibi pek cok işlemin döngüsünü sağlıyor.
Bu bahsettiğin olay mob ile alakalı değil demi ?
 
Oyla 0

iMonarch

KGuardEDGE
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
626
Çözümler
16
Alınan Beğeni
1,021
Ödül Puanları
214
Konum
İstanbul
bu çok kapsamlı bir iş anlattıklarımın hepsi birbiriyle bağlantılı kapı olayını yapamazsın fakat mob spawnını gerçekleştirebilirsin tüm trigger tablolarının işleyişlerini iyi bilmen gerekiyor.
 
Oyla 0

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Yavaş yavaş ilerleme kaydetmeye başladım. Misal condition hive kill yapınca action active nest kısmındaki moblar spawn oluyor sanırsam yanlış anlamadıysam tabi
 
Oyla 0

Shanks

.
Katılım
11 Haz 2019
Mesajlar
196
Çözümler
1
Alınan Beğeni
40
Ödül Puanları
28
Konum
Muğla
Sorunu tam olarak herşeyiyle çözdüm. Mobları kesince çitlerin kalkmasından tut diğer odadaki mobların spawn olmasına kadar herşeyi sorunsuz yaptım. Eğer bu işi başlayıpta sorun yaşayanlar için söyleyebileceğim tek şey _RefTriggerConditionParam’a girilen RefHiveID örnek 2000deki bütün mobları kesince _RefTriggerActionParam’a girilen _RefNestID’deki moblar spawn oluyor. Bir diğer ipucu ise moblar kesildikçe spawn olmasını istediğiniz mobları _refnest’de btType kolonunu 0 yerine 1 yapmalısınız
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.