Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

serica
zeopanel kguard
ROLLET cleopatra
vsupload kguardedgeakademi
VDSMARKET
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
333
Çözümler
6
Alınan Beğeni
487
Ödül Puanları
63
Konum
Muğla/Fethiye
Arkadaşlar forumda uzun zamandır vsro.org'ta vakit geçirmekteyim, birçok bilgi birikimimi vsro.org'a ve bazı adını geçiremeyeceğim beni seven yardımcı olan insanlara borçluyum, burada her ne kadar bir oyun platformu üzerine kurulmuş forum sitesi olsada ben ondan daha çok bir Aile görebiliyorum yardımı olan veya olmayan herkese teşekkür ederim, bu sebepten ötürü burada sizlere fayda verebileceğim birşeyler paylaşmak istedim aynı zamanda forumda tam açıklamalı Magic Pop Edit göremediğim için paylaşma arzusu hissettim, eğer hatam varsa düzeltmenizi isterim, bildiğim kadarıyla anlatmaya çalışacağım. !!! Önemli Not !!! (Media'da yapacağımız işlemleri DbtoMedia ile işlem yapacağımız tüm txt dosyalarını göremiyoruz, o yüzden manuel çıkartacağımız dosyalarda olacaktır bundan dolayı mutlaka DB ve Media.pk2 yedeğinizi almanızı öneririm)

Öncelikle SRO_VT_SHARD>Tables>_RefGachaItemSet(bu tablonun içeriğinde Set_ID 1 olanlar Magic Pop'ta Magic Pop Card ile alabileceğiniz itemlerin kısmıdır, Set_ID kısmının hemen yanında RefItemID ise Magic Pop'taki itemID(RefObjCommonID)'leridir.Ratio ise kazanma oranıdır(tam emin değilim 10.000 üzerinden hesaplanıyor) Count ise miktarıdır, GachaID otomaik ID atamadır onu değiştiremeyiz.Şimdi buraya kadar anladığımıza göre aynı mantık Set_ID 2 olanlar içinde geçerlidir, tek fark ise kazanamayınca verilen ödülleri belirler Item Exchange Coupon ödülleridir.Benim anlatımımda Magic Pop'taki tüm orjinal itemleri ve tabları kapatarak yeni item ve tab oluşturmakdır.
Şimdi _RefGachaItemSet'teki tüm itemlerin servicelerini 0 yapalım.(aşağıdaki kodda BETWEEN 1 AND 3846 benim tabloma göre 3846 sizin Gacha_ID kaçta bitiyorsa onu yazın)
Önemli : _RefFmnCategoryTree & _RefFmnTidGroupMap tablolarının service'lerini 0 yapmayınız, aksi takdirde stall bugu oluşacak ve birçok itemi stall'a koyamazsınız


şimdi DbToMedia ile gachaitemset.txt yi update yapalım(boş görünebilir Service'leri kapattığımız için)
Sıradaki işlem ise SRO_VT_SHARD>Tables>_RefFmnTidGroup içerisinde Magic Pop'ta görünecek Typelerini oluşturmak

Type.png


Adsız.png

Dipnot=Saygıdeğer arkadaşlarım, umarım doğru anlatabilmişimdir hata ve yanlışlarım var ise affınıza sığınırım, Saygılarımla...
 
Katılım
21 Eyl 2018
Mesajlar
335
Çözümler
5
Alınan Beğeni
154
Ödül Puanları
43
Konum
Vsro.biz
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Eline Sağlık Başarılar.
 

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,973
Çözümler
16
Alınan Beğeni
3,050
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Paylaşım için teşekkür ederiz ağzınıza sağlık :)
 
Katılım
14 Nis 2020
Mesajlar
704
Çözümler
9
Alınan Beğeni
592
Ödül Puanları
93
Konum
Trabzon
Arkadaşlar forumda uzun zamandır vsro.org'ta vakit geçirmekteyim, birçok bilgi birikimimi vsro.org'a ve bazı adını geçiremeyeceğim beni seven yardımcı olan insanlara borçluyum, burada her ne kadar bir oyun platformu üzerine kurulmuş forum sitesi olsada ben ondan daha çok bir Aile görebiliyorum yardımı olan veya olmayan herkese teşekkür ederim, bu sebepten ötürü burada sizlere fayda verebileceğim birşeyler paylaşmak istedim aynı zamanda forumda tam açıklamalı Magic Pop Edit göremediğim için paylaşma arzusu hissettim, eğer hatam varsa düzeltmenizi isterim, bildiğim kadarıyla anlatmaya çalışacağım. !!! Önemli Not !!! (Media'da yapacağımız işlemleri DbtoMedia ile işlem yapacağımız tüm txt dosyalarını göremiyoruz, o yüzden manuel çıkartacağımız dosyalarda olacaktır bundan dolayı mutlaka DB ve Media.pk2 yedeğinizi almanızı öneririm)

Öncelikle SRO_VT_SHARD>Tables>_RefGachaItemSet(bu tablonun içeriğinde Set_ID 1 olanlar Magic Pop'ta Magic Pop Card ile alabileceğiniz itemlerin kısmıdır, Set_ID kısmının hemen yanında RefItemID ise Magic Pop'taki itemID(RefObjCommonID)'leridir.Ratio ise kazanma oranıdır(tam emin değilim 10.000 üzerinden hesaplanıyor) Count ise miktarıdır, GachaID otomaik ID atamadır onu değiştiremeyiz.Şimdi buraya kadar anladığımıza göre aynı mantık Set_ID 2 olanlar içinde geçerlidir, tek fark ise kazanamayınca verilen ödülleri belirler Item Exchange Coupon ödülleridir.Benim anlatımımda Magic Pop'taki tüm orjinal itemleri ve tabları kapatarak yeni item ve tab oluşturmakdır.
Şimdi _RefGachaItemSet'teki tüm itemlerin servicelerini 0 yapalım.(aşağıdaki kodda BETWEEN 1 AND 3846 benim tabloma göre 3846 sizin Gacha_ID kaçta bitiyorsa onu yazın)

USE [SRO_VT_SHARD]
GO
UPDATE dbo._RefGachaItemSet
SET Service = 0
WHERE GachaID BETWEEN 1 AND 3846

şimdi DbToMedia ile gachaitemset.txt yi update yapalım(boş görünebilir Service'leri kapattığımız için)
Sıradaki işlem ise SRO_VT_SHARD>Tables>_RefFmnTidGroup içerisinde Magic Pop'ta görünecek Typelerini oluşturmak

Ekli dosyayı görüntüle 15176

64TIDGRP_WK_BABEL_TAB
65TIDGRP_WK_BABEL_FLAG
66TIDGRP_WK_BABEL_DEVIL
67TIDGRP_WK_BABEL_UPGRADE


64 & 65 & 66 & 67 - BABEL - TAB & FLAG & DEVIL & UPGRADE yazan kısımları kendinize göre düzenleyiniz TIDGRP_WK sabit kalsın media işlemi bu tabloda yoktur devam edelim
(Not=Aşağıdaki tablo'da ise WK_CTL gibi kodlar sabit kalsın sadece BABEL ve TAB & FLAG & DEVIL & UPGRADE kısımları değiştirin)
Arkadaşlar sırayla anlatmaya çalışıyorumki mantığını kavramanız için SRO_VT_SHARD>Tables>_RefFmnCategoryTree tablosu ise oluşturduğumuz Type leri Magic Pop'taki Class'a bağlamaya yarıyor buradaki diğer tabloların servicelerini 0 yapınız ve aşağıdaki örnekteki gibi ID sıranıza göredüzenleyiniz buradaki WK_BABEL kategori adıdır hiçbir yerde gözükmez sadece siz bu kategoriye isim vermek zorundasınız çünkü hepsini kapatıp yeniden kategori oluşturuyoruz eğer bunu yapmazsanız tablonuz doğru çalışmaz ve buna aşağıdaki gibi TidGroupID 0 yazmalısınız buradaki 64 & 65 & 66 & 67 ise biraz önce _RefFmnTidGroup içerisine eklediğimiz tabloların ID'lerine göre ve TıdGroupName'lerinize göre isimlendirmelisiniz bir harf yanlış olsa yinede hata alırsınız,_RefFmnCategoryTree tablosunda yaptığınız işlemlerin aynısını PK2 aracılığıyla manuel olarak fmncategorytreedata.txt dosyasına geçiriniz.

1WK_BABELUIIT_CTL_WK_BABELxxx00
1WK_BABEL_TABUIIT_CTL_WK_BABEL_TABWK_BABEL640
1WK_BABEL_FLAGUIIT_CTL_WK_BABEL_FLAGWK_BABEL650
1WK_BABEL_DEVILUIIT_CTL_WK_BABEL_DEVILWK_BABEL660
1WK_BABEL_UPGRADEUIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADEWK_BABEL670

Ekli dosyayı görüntüle 15177

Tekrardan Not(Sıraya uyarak ve her tabloda yaptığınız işlemi mediaya atıp güncelleyerek gelmenizi tavsiye ederim hem akılda kalıcı olur hemde bir hata ile karşılaşırsanız nerde hata yaptığınızı bulmanızda fayda olur o yüzden acele etmeden sıra ile yapmalıyız)
Buradaki amacı anlatmadan önce özet geçeyim önce ne yaptık _RefGachaItemSet içerisindeki fazla itemlerimizi servicelerini 0 yapmıştık ve bekliyor başka bir işlem yapmadık, sonrasında ise _RefFmnTidGroup tablosunda kendimize göre item Type'lerini oluşturduk, daha sonra ise _RefFmnCategoryTree tablosunda ise bir Class oluşturduk ve bir önceki _RefFmnTidGroup tablosunda yaptığımız Type'leri Class'a bağlamış olduk buraya kadar sorunsuz geldiğinizi varsayıyorum.
Sırada ise SRO_VT_SHARD>Tables> _RefFmnTidGroupMap tablosuna geçiyoruz bu tabloda ise koyduğunuz itemin Type değerlerini girmelisiniz fakat bunu yapmadan önce ufak bir işlemi yapmalıyız önce en başa dönüyoruz ve _RefGachaItemSet'e hangi itemleri eklemek istiyorsanız ekleyin(Not:Ekleyeceğiniz itemleri _RefObjCommon'daki ID'ler ile ekleyeceksiniz ve hangi itemi ekliyorsanız Common tablosunda TypeID1 & TypeID2 & TypeID3 & TypeID4 satırlarını metin belgesine kopyalayın lazım olacak) service'lerini 1 yapın ve mediaya aktarın ve devamında ise _RefFmnTidGroupMap tablosundan devam ediyoruz

16431134
16431141
164331314

64 kısmı yukarıda WK_BABEL_TAB olacarak adlandırdığımız alan yani fotoğrafta gördüğünüz Magic Pop[KSRO] yazan kısım burada itemlerin TypeID'lerini Class'a atama yapıyo
3 & 1 & 13 & 14 yazan kısımlar kendi eklediğiniz itemlerin TypeID'leridir, biraz önce bir metin belgesine alın lazım olacak demiştim onları buraya kendineze göre ayarladığınızı varsayıyorum, ve Media.pk üzerinde fmntidgroupmapdata.txt dosyasının içeriğinide bu eklemiş olduğunuz _RefFmnTidGroupMap tablosuna göre düzenleyin (Not; Diğer satırların servicelerini 0 yapın) medianızı upload ettikten sonra sıradaki işleme geçiyoruz.

Sıradaki işlem ise refgachatreeforclientuidata.txt media yolu ile çıkarıyoruz buradaki işlem ise biraz önce son olarak eklediğimiz itemleri burayada eklemeliyiz yoksa oyun içerisinde görünmez

1​
3​
1​
13​
4​
800​
UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB
801​
UIIT_CTL_WK_BABEL_FLAG
0​
1​
3​
1​
14​
1​
800​
UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB
802​
UIIT_CTL_WK_BABEL_DEVIL
0​
1​
3​
3​
13​
14​
800​
UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB
803​
UIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADE
0​

buradaki en baştaki 1 kısmı servicesi diğerlerinin servicesini kapatın devamında ise 3 & 1 &13 & 4 bu ise itemlerin TypeID'leri biraz önce kaydetmiştiniz fakat bir önceki tabloda sırası nasıl ise burayıda sırasına göre yapın. 800 ise tam emin değilim fakat itemler'e media için geçerli ID tanımala olabilir bilmiyorum fakat şuanda 800 olarak çalışıyor tabi clean db kullandığım için siz kendinize göre ayarlamayı unutmayın, UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB burayıda kendinize göre düzenleyin şimdi burda dikkat etmeniz gereken şey 801 & 802 & 803 mesela benim oluşturduğum Magic Pop Type'de ilk sırada GDF var ve tablo adı FLAG olarak belirlenmiş ve item koyarken bir önceki işlemlerde en başa flag koydum sonra devil yani tabloların düzgün ve stabil çalışması için bunlara dikkat etmeniz gerekmektedir, herşey birbiri ile uyumlu olduğu takdirde sorunsuz çalışır, evet buraya kadar tamamsanız sorunsuz geldiyseniz son işleme geçiyoruz, bu işlemi yapmazsanız Magic Pop hiç görünmez çünkü mevcut olanları kapattık yenileri ekledik fakat oyuna tam anlamıyla geçirmek için Media.pk yolu ile textuisystem.txt açıyoruz ve UIIT_CTL_WNETWORK_CH_WEAPON aratın bu Magic Pop tablolarının görüntü kısmıdır bu verdiğim koddan başlayın ve aşağıya doğru UIIT_CTL_WK_NEW_TRADE_ETC kısmına kadar komple service 0 yapın (hiçbir zaman silmeyin mevcut verileri saklamanız daha doğrudur) en sondaki sıfır yaptığınız kısmın hemen altına kendi Magic Pop sekmelerinize göre kodlarınızı giriniz ve servicelerini 1 yapınız (textuisystem'e kopyaladıktan sonra arada Tab ile boşluk koymayı unutmayın, düzgün görünmesi için Excel ile aktardım.)

1​
UIIT_CTL_WK_BABELBabel
1​
UIIT_CTL_WK_BABEL_TABMagic POP [Babel]
1​
UIIT_CTL_WK_BABEL_FLAGGold Dragon Flag
1​
UIIT_CTL_WK_BABEL_DEVILDevil Sprit [S Grade]
1​
UIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADEGodBless&[GDF]Upgrade

Dipnot=Saygıdeğer arkadaşlarım, umarım doğru anlatabilmişimdir hata ve yanlışlarım var ise affınıza sığınırım, Saygılarımla...
ilk başta bütün eski olan magic popları servislerini kapattım verdiğiniz gibi ekledim sadece oynama babel yazan kısımda yaptım onlarıda mediapk2 ye geçtim ama bende isimler çıkmadı anlayamadım
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.