Arkadaşlar forumda uzun zamandır vsro.org'ta vakit geçirmekteyim, birçok bilgi birikimimi vsro.org'a ve bazı adını geçiremeyeceğim beni seven yardımcı olan insanlara borçluyum, burada her ne kadar bir oyun platformu üzerine kurulmuş forum sitesi olsada ben ondan daha çok bir
Aile görebiliyorum yardımı olan veya olmayan herkese teşekkür ederim, bu sebepten ötürü burada sizlere fayda verebileceğim birşeyler paylaşmak istedim aynı zamanda forumda tam açıklamalı
Magic Pop Edit göremediğim için paylaşma arzusu hissettim, eğer hatam varsa düzeltmenizi isterim, bildiğim kadarıyla anlatmaya çalışacağım.
!!! Önemli Not !!! (Media'da yapacağımız işlemleri DbtoMedia ile işlem yapacağımız tüm txt dosyalarını göremiyoruz, o yüzden manuel çıkartacağımız dosyalarda olacaktır bundan dolayı mutlaka
DB ve Media.pk2 yedeğinizi almanızı öneririm)
Öncelikle SRO_VT_SHARD>Tables>
_RefGachaItemSet(bu tablonun içeriğinde
Set_ID 1 olanlar Magic Pop'ta
Magic Pop Card ile alabileceğiniz itemlerin kısmıdır,
Set_ID kısmının hemen yanında
RefItemID ise Magic Pop'taki itemID(
RefObjCommonID)'leridir.
Ratio ise kazanma oranıdır(tam emin değilim
10.000 üzerinden hesaplanıyor)
Count ise miktarıdır,
GachaID otomaik
ID atamadır onu değiştiremeyiz.Şimdi buraya kadar anladığımıza göre aynı mantık
Set_ID 2 olanlar içinde geçerlidir, tek fark ise kazanamayınca verilen ödülleri belirler
Item Exchange Coupon ödülleridir.Benim anlatımımda
Magic Pop'taki tüm orjinal itemleri ve tabları kapatarak yeni item ve tab oluşturmakdır.
Şimdi
_RefGachaItemSet'teki tüm itemlerin servicelerini 0 yapalım.(aşağıdaki kodda
BETWEEN 1 AND 3846 benim tabloma göre
3846 sizin
Gacha_ID kaçta bitiyorsa onu yazın)
USE [SRO_VT_SHARD]
GO
UPDATE dbo._RefGachaItemSet
SET Service = 0
WHERE GachaID BETWEEN 1 AND 3846
şimdi DbToMedia ile
gachaitemset.txt yi update yapalım(boş görünebilir Service'leri kapattığımız için)
Sıradaki işlem ise SRO_VT_SHARD>Tables>
_RefFmnTidGroup içerisinde Magic Pop'ta görünecek
Typelerini oluşturmak
Ekli dosyayı görüntüle 15176 64 | TIDGRP_WK_BABEL_TAB |
65 | TIDGRP_WK_BABEL_FLAG |
66 | TIDGRP_WK_BABEL_DEVIL |
67 | TIDGRP_WK_BABEL_UPGRADE |
64 & 65 & 66 & 67 - BABEL - TAB & FLAG & DEVIL & UPGRADE yazan kısımları kendinize göre düzenleyiniz
TIDGRP_WK sabit kalsın media işlemi bu tabloda yoktur devam edelim
(Not=Aşağıdaki tablo'da ise
WK_CTL gibi kodlar sabit kalsın sadece
BABEL ve
TAB & FLAG & DEVIL & UPGRADE kısımları değiştirin)
Arkadaşlar sırayla anlatmaya çalışıyorumki mantığını kavramanız için SRO_VT_SHARD>Tables>
_RefFmnCategoryTree tablosu ise oluşturduğumuz
Type leri Magic Pop'taki
Class'a bağlamaya yarıyor buradaki diğer tabloların
servicelerini 0 yapınız ve aşağıdaki örnekteki gibi
ID sıranıza göredüzenleyiniz buradaki
WK_BABEL kategori adıdır hiçbir yerde gözükmez sadece siz bu kategoriye isim vermek zorundasınız çünkü hepsini kapatıp yeniden kategori oluşturuyoruz eğer bunu yapmazsanız tablonuz doğru çalışmaz ve buna aşağıdaki gibi
TidGroupID 0 yazmalısınız buradaki
64 & 65 & 66 & 67 ise biraz önce
_RefFmnTidGroup içerisine eklediğimiz tabloların
ID'lerine göre ve
TıdGroupName'lerinize göre isimlendirmelisiniz bir harf yanlış olsa yinede hata alırsınız,
_RefFmnCategoryTree tablosunda yaptığınız işlemlerin aynısını
PK2 aracılığıyla manuel olarak
fmncategorytreedata.txt dosyasına geçiriniz.
1 | WK_BABEL | UIIT_CTL_WK_BABEL | xxx | 0 | 0 |
1 | WK_BABEL_TAB | UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB | WK_BABEL | 64 | 0 |
1 | WK_BABEL_FLAG | UIIT_CTL_WK_BABEL_FLAG | WK_BABEL | 65 | 0 |
1 | WK_BABEL_DEVIL | UIIT_CTL_WK_BABEL_DEVIL | WK_BABEL | 66 | 0 |
1 | WK_BABEL_UPGRADE | UIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADE | WK_BABEL | 67 | 0 |
Ekli dosyayı görüntüle 15177 Tekrardan Not(Sıraya uyarak ve her tabloda yaptığınız işlemi mediaya atıp güncelleyerek gelmenizi tavsiye ederim hem akılda kalıcı olur hemde bir hata ile karşılaşırsanız nerde hata yaptığınızı bulmanızda fayda olur o yüzden acele etmeden sıra ile yapmalıyız)
Buradaki amacı anlatmadan önce özet geçeyim önce ne yaptık
_RefGachaItemSet içerisindeki fazla itemlerimizi servicelerini 0 yapmıştık ve bekliyor başka bir işlem yapmadık, sonrasında ise
_RefFmnTidGroup tablosunda kendimize göre item Type'lerini oluşturduk, daha sonra ise
_RefFmnCategoryTree tablosunda ise bir Class oluşturduk ve bir önceki
_RefFmnTidGroup tablosunda yaptığımız
Type'leri
Class'a bağlamış olduk buraya kadar sorunsuz geldiğinizi varsayıyorum.
Sırada ise SRO_VT_SHARD>Tables>
_RefFmnTidGroupMap tablosuna geçiyoruz bu tabloda ise koyduğunuz itemin Type değerlerini girmelisiniz fakat bunu yapmadan önce ufak bir işlemi yapmalıyız önce en başa dönüyoruz ve
_RefGachaItemSet'e hangi itemleri eklemek istiyorsanız ekleyin(Not:
Ekleyeceğiniz itemleri _RefObjCommon'daki ID'ler ile ekleyeceksiniz ve hangi itemi ekliyorsanız Common tablosunda TypeID1 & TypeID2 & TypeID3 & TypeID4 satırlarını metin belgesine kopyalayın lazım olacak) service'lerini 1 yapın ve mediaya aktarın ve devamında ise
_RefFmnTidGroupMap tablosundan devam ediyoruz
1 | 64 | 3 | 1 | 13 | 4 |
1 | 64 | 3 | 1 | 14 | 1 |
1 | 64 | 3 | 3 | 13 | 14 |
64 kısmı yukarıda
WK_BABEL_TAB olacarak adlandırdığımız alan yani fotoğrafta gördüğünüz
Magic Pop[KSRO] yazan kısım burada itemlerin
TypeID'lerini
Class'a atama yapıyo
3 & 1 & 13 & 14 yazan kısımlar kendi eklediğiniz itemlerin
TypeID'leridir, biraz önce bir metin belgesine alın lazım olacak demiştim onları buraya kendineze göre ayarladığınızı varsayıyorum, ve Media.pk üzerinde
fmntidgroupmapdata.txt dosyasının içeriğinide bu eklemiş olduğunuz
_RefFmnTidGroupMap tablosuna göre düzenleyin (Not; Diğer satırların servicelerini 0 yapın) medianızı upload ettikten sonra sıradaki işleme geçiyoruz.
Sıradaki işlem ise
refgachatreeforclientuidata.txt media yolu ile çıkarıyoruz buradaki işlem ise biraz önce son olarak eklediğimiz itemleri burayada eklemeliyiz yoksa oyun içerisinde görünmez
1 | 3 | 1 | 13 | 4 | 800 | UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB | 801 | UIIT_CTL_WK_BABEL_FLAG | 0 |
1 | 3 | 1 | 14 | 1 | 800 | UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB | 802 | UIIT_CTL_WK_BABEL_DEVIL | 0 |
1 | 3 | 3 | 13 | 14 | 800 | UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB | 803 | UIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADE | 0 |
buradaki en baştaki
1 kısmı servicesi diğerlerinin servicesini kapatın devamında ise
3 & 1 &13 & 4 bu ise itemlerin
TypeID'leri biraz önce kaydetmiştiniz fakat bir önceki tabloda sırası nasıl ise burayıda sırasına göre yapın.
800 ise tam emin değilim fakat itemler'e media için geçerli
ID tanımala olabilir bilmiyorum fakat şuanda
800 olarak çalışıyor tabi clean db kullandığım için siz kendinize göre ayarlamayı unutmayın,
UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB burayıda kendinize göre düzenleyin şimdi burda dikkat etmeniz gereken şey
801 & 802 & 803 mesela benim oluşturduğum
Magic Pop Type'de ilk sırada
GDF var ve tablo adı
FLAG olarak belirlenmiş ve item koyarken bir önceki işlemlerde en başa flag koydum sonra devil yani tabloların düzgün ve stabil çalışması için bunlara dikkat etmeniz gerekmektedir, herşey birbiri ile uyumlu olduğu takdirde sorunsuz çalışır, evet buraya kadar tamamsanız sorunsuz geldiyseniz son işleme geçiyoruz, bu işlemi yapmazsanız
Magic Pop hiç görünmez çünkü mevcut olanları kapattık yenileri ekledik fakat oyuna tam anlamıyla geçirmek için
Media.pk yolu ile
textuisystem.txt açıyoruz ve
UIIT_CTL_WNETWORK_CH_WEAPON aratın bu
Magic Pop tablolarının görüntü kısmıdır bu verdiğim koddan başlayın ve aşağıya doğru
UIIT_CTL_WK_NEW_TRADE_ETC kısmına kadar komple service 0 yapın (hiçbir zaman silmeyin mevcut verileri saklamanız daha doğrudur)
en sondaki sıfır yaptığınız kısmın hemen altına kendi Magic Pop sekmelerinize göre kodlarınızı giriniz ve servicelerini 1 yapınız (textuisystem'e kopyaladıktan sonra arada Tab ile boşluk koymayı unutmayın, düzgün görünmesi için Excel ile aktardım.) 1 | UIIT_CTL_WK_BABEL | | | Babel |
1 | UIIT_CTL_WK_BABEL_TAB | | | Magic POP [Babel] |
1 | UIIT_CTL_WK_BABEL_FLAG | | | Gold Dragon Flag |
1 | UIIT_CTL_WK_BABEL_DEVIL | | | Devil Sprit [S Grade] |
1 | UIIT_CTL_WK_BABEL_UPGRADE | | | GodBless&[GDF]Upgrade |
Dipnot=Saygıdeğer arkadaşlarım, umarım doğru anlatabilmişimdir hata ve yanlışlarım var ise affınıza sığınırım, Saygılarımla...