Üye banlanmış fakat sorunun cevabını vererek konuyu ziyaret edeceklere yardımım dokunsun istiyor ve konuyu ilgili bölüme taşıyorum.
_RefObjCommon: Bir havuz olarak düşünün.. Oyunda ekli olan her şey burada bulunur. *.bsr yani dış görünüm ve ikon görünümleri buradan çekilir... Bu tabloya bir eşya eklenmişse satırın sonundaki link _RefObjItem'a linklenir.. Bir mob/unique eklenmişse _RefObjChar tablosuna linklenir.. Bir pet eklenmişse bu biraz farklılık gösterecektir... petler hem çantadaki hali, yani scroll kısmı.. hem de pet hali olmak üzere iki satıra sahiptirler. Bu sebeple _RefObjCommon tablosunda 2 girdi bulunmalıdır..Bunlardan pet kısmına ait satır _RefObjChar tablosuna, scroll kısmına ait satırsa _RefObjItem tablosuna linklenir.
_RefSkill: Bu tablo adı üzerinde her türden skill'e ev sahipliği yapar... _RefSkillGroup ile birlikte çalışması gereken zamanlar vardır. Mob skilleri için skill ID'leri _RefObjChar tablosunda, mobun satırlarında bulunan DefaultSkillere eklenmelidir yoksa mob skill vurmaz.
Param kısımları her zaman aynı hücrede sabit olmaz.. Yani 4. param sütunu şu işe yarar, 5. bu işe yarar demek yerine param değerini anlamanız ve o parama bağlı sağına doğru giden hücrelerde verdiği özelliklerini kavramanız gerekir.
Forumda SkillParam isminde bir program mevcut.. kavramanıza yardımcı olabilir.