Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online boş reklam

vSRO Çözüldü smc hakkında

PCS

.
.
Katılım
18 Tem 2022
Mesajlar
63
Alınan Beğeni
6
Ödül Puanları
8
Konum
Konya
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
arkadaşlar smc üzerinden yada kod üzerinden karakterlerin kendi aralarında item alışverişlerini görebilmem için bir kod varmıdır.
2 li karakterlerin aralarındaki alışverişi görebilmem için ne yapmam lazım yardımcı olurmusunuz.
 

Thor852

Love and Thunder
Elite
.
Katılım
22 Tem 2023
Mesajlar
438
Çözümler
1
Alınan Beğeni
1,344
Ödül Puanları
93
Konum
İstanbul
iki karakter arasında item takibi yapmak için bir kod mantığı yürütemedim olmayabilir
 
Oyla 0
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
380
Alınan Beğeni
196
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Varbu database içerisinde, Log kayıtlarında tutuluyordu.
iSroda rev-6 hack'inden sonra item ticareti yapılan her karakter banlanmıştı.
vSro files ta yer almıyordu sadece, ilgili konu için log tutucu ayarlamak gerekiyor.
Aslında oldukça basit ama trigger yazması ve normal bi log kayıt uygulaması yazılması gerekiyo.
Buda DB yi çok şişirdiği için Trade için ayrı bi Log DB si açılıyordu.
Ben bunun mantığını server üzerinde çalışırken yapmıştım SQL üzerinde de kaç sene oldu kb. eski arşivlerde GG
---
Buldum :D yeni konu açıcam oranın linkini buraya paylaşıyorum.
---
SQL yokya elimde kodu nası doğru şekilde düzenlicemi şaşırdım :D
tablo isimlerini hatırlamıyorum :D
Sorun şu eğer bu Log u istersen şu sıkıntıya neden olabilir, sunucun yeterince güçlü değilse, Log dosyası sürekli olarak SRO_VT_SHARD db sinde şu tabloları tarayacak, burada ki belirli sütunda ki idlerin yerinin değişip değişmediğini taraması ve bu değişlikleri not etmesi ciddi bir yük bindirir sunucuya. oyunun ilk 1 haftasında sorun olmaz ama sonrasında DB şişeceği için yavaşlatacaktır.
Kodu belirli bir süre aralığında çalışacak şekilde güncelleyebilirim anca unutmamak lazım, 1. hafta ve hatta 1. aydan sonra DB de ki "_RefObjItem" şişiyor. başta 45k item olan oyun bir süre sonra 350 ila 600k item sayısına ulaşıyor. Gerçi bütün itemleri değil de filtreleme yapıp sadece belirli koşulları sağlayan itemleri kayıt altında da tutabiliriz.
Gerçi bu da sıkıntı. Çünkü Serverin yapısı Cap'i bir etken.
Kod temelde hazır da test için bir sunucu lazım bana.
 
Oyla 0

Protech

Database Editör
.
Katılım
4 Ara 2021
Mesajlar
213
Çözümler
2
Alınan Beğeni
180
Ödül Puanları
43
Konum
İstanbul
Bir log tablosu olusturup itemin serial numarasından ıtemın hangı karaktere aktarıldığını kayıt altına alıp görebilirsin.

örneğin :

resim_2023-11-22_141520126.png
 
Oyla 0
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
380
Alınan Beğeni
196
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Bir log tablosu olusturup itemin serial numarasından ıtemın hangı karaktere aktarıldığını kayıt altına alıp görebilirsin.

örneğin :

Ekli dosyayı görüntüle 17252
Bende onu dedim ama Log dosyası, oyun içerisinde her item drop oluğunda hepsini ayrı ayrı not edecek anlık olarak bu yüzden ayrı log db gerekiyor.
Koşul oluşturup belirli aralıklarla bu işlemi yapmasını sağlayabilirsin bu sayede serverin yükü azalır ancak yine de item adedi arttıkça log bd şişecek.
En son yazdığım üzere trigger ı düzenleyip sadece belirli itemleri kayıt altına almasını sağlayabilirsin, bu sadece hem server hemde db açısından yük azalacaktır. trigger hazırlayabilirim kolay o kısımda tabloların isimleri ve serverin özelliği gerekli.
140 cap bi sw de gidip 11 dg itemlerin logunu tutmak gereksiz olacak o anlamda.
 
Oyla 0

Protech

Database Editör
.
Katılım
4 Ara 2021
Mesajlar
213
Çözümler
2
Alınan Beğeni
180
Ödül Puanları
43
Konum
İstanbul
Bende onu dedim ama Log dosyası, oyun içerisinde her item drop oluğunda hepsini ayrı ayrı not edecek anlık olarak bu yüzden ayrı log db gerekiyor.
Koşul oluşturup belirli aralıklarla bu işlemi yapmasını sağlayabilirsin bu sayede serverin yükü azalır ancak yine de item adedi arttıkça log bd şişecek.
En son yazdığım üzere trigger ı düzenleyip sadece belirli itemleri kayıt altına almasını sağlayabilirsin, bu sadece hem server hemde db açısından yük azalacaktır. trigger hazırlayabilirim kolay o kısımda tabloların isimleri ve serverin özelliği gerekli.
140 cap bi sw de gidip 11 dg itemlerin logunu tutmak gereksiz olacak o anlamda.
Tabiki bu hayal gücünüze ve prosedür bilginize kalmış bir şey ben nasıl yapacağına dair yol gösterdim.
 
Oyla 0

EfsaneSro

Sıkıldım
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,923
Çözümler
47
Alınan Beğeni
9,111
Ödül Puanları
113
Konum
Steam
bu kadar takibe gerek yok be kim kimin çarına giripte item takaslayacak / veya gm çarına girip item atacak // zaten oyunda editini düzgün yaptıysan oyunun npcdeki yanlışlarından dolayı takipmi etcen yoksa :D


boşver takip olayını ha satış yasaktır satışı takip etmek istiyorsan ayrı bi olay :D


çar nicki burdanda takip ederek yapabilirsin tahminen emin değilim bi ara kendime item atarsam bi oyunda denerim :D( exc ile işim yokfakat :D )

1700658624778.png
 
Oyla 0

EfsaneSro

Sıkıldım
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,923
Çözümler
47
Alınan Beğeni
9,111
Ödül Puanları
113
Konum
Steam
öğrenirsen bizede söyle.
 
Oyla 0
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
380
Alınan Beğeni
196
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Aynen sroda vardı biliyodumda çalışıyomuş demek ki. vSro smc ilk patch lerde bozuktu çoğu özellik halada bozuktur eminim. İşin özeti burada işte extra trigger yazmaya gerek kalmadı :D
 
Oyla 0
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.