Varbu database içerisinde, Log kayıtlarında tutuluyordu.
iSroda rev-6 hack'inden sonra item ticareti yapılan her karakter banlanmıştı.
vSro files ta yer almıyordu sadece, ilgili konu için log tutucu ayarlamak gerekiyor.
Aslında oldukça basit ama trigger yazması ve normal bi log kayıt uygulaması yazılması gerekiyo.
Buda DB yi çok şişirdiği için Trade için ayrı bi Log DB si açılıyordu.
Ben bunun mantığını server üzerinde çalışırken yapmıştım SQL üzerinde de kaç sene oldu kb. eski arşivlerde GG
---
Buldum
yeni konu açıcam oranın linkini buraya paylaşıyorum.
---
SQL yokya elimde kodu nası doğru şekilde düzenlicemi şaşırdım
tablo isimlerini hatırlamıyorum
Sorun şu eğer bu Log u istersen şu sıkıntıya neden olabilir, sunucun yeterince güçlü değilse, Log dosyası sürekli olarak SRO_VT_SHARD db sinde şu tabloları tarayacak, burada ki belirli sütunda ki idlerin yerinin değişip değişmediğini taraması ve bu değişlikleri not etmesi ciddi bir yük bindirir sunucuya. oyunun ilk 1 haftasında sorun olmaz ama sonrasında DB şişeceği için yavaşlatacaktır.
Kodu belirli bir süre aralığında çalışacak şekilde güncelleyebilirim anca unutmamak lazım, 1. hafta ve hatta 1. aydan sonra DB de ki "_RefObjItem" şişiyor. başta 45k item olan oyun bir süre sonra 350 ila 600k item sayısına ulaşıyor. Gerçi bütün itemleri değil de filtreleme yapıp sadece belirli koşulları sağlayan itemleri kayıt altında da tutabiliriz.
Gerçi bu da sıkıntı. Çünkü Serverin yapısı Cap'i bir etken.
Kod temelde hazır da test için bir sunucu lazım bana.