Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
Katılım
26 Nis 2020
Mesajlar
134
Alınan Beğeni
13
Ödül Puanları
18
Konum
maraş
Eline sağlık her servere lazım bu ara da bende kayseridenim :)
 

XANTOS

.
Katılım
14 Eyl 2019
Mesajlar
314
Çözümler
1
Alınan Beğeni
491
Ödül Puanları
63
Konum
Antalya
ok güzel bir anlatım olmuş teşekkürler.
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,860
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
hocam elinize sağlık güzel paylaşım olmuş. ben oyuna İNT-STR Olarak unıq eklemek ıstıyorum fakat benım anlamadığım nokta bu unıqlerı str olarak tekrarmı ekliyoruz yoksa olanı mı strye cevırıp spawn yaptırıyoruz
Aynı unique'i RefObjCommon ve RefObjChar'a yeni satırlarla, ID ler ve linklerle ile ekliyorsunuz. Tek fark şu; birinde RefObjChar'da PD kısmına 99999 yazıyorsunuz.. Phy Def 99999 olduğundan Str char az damaj vuruyor, int char coşuyor.. Aynı unique'e ait diğer satırda ise MD yazan yere 99999 yazıyorsunuz. Mag Def 99999 olduğundan bu kez int char vuramıyor.. str char coşuyor.. textdataobject içine de yeni CodeNamelere göre ekleme yapıpyorsunuz.. Tiger Girl(STR) gibi.
 

sergenp

.
.
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
120
Çözümler
3
Alınan Beğeni
23
Ödül Puanları
18
Konum
aydın
Bu kullanıcıyla bir anlaşma yapmak istiyorsanız, bu forumdan uzaklaştırıldığını lütfen unutmayın.
Merhabalar,
Arkadaşlar bugün size Str ve İnt unique nasıl eklenir onu göstereceğim. Birçok yerde araştırdım fakat detaylı bir şekilde anlatan bulamadım ve size anlatmak istedim.
Öncelikle Db ve Client yedeğimizi alıp işlemlere başlıyoruz.
Yeni bir query açıp hangi uniquenin strsini ya da intini eklemek istiyorsanız adını yazıp şu kodu okutuyoruz;
Ben örnek olarak Tiger Girl'ü STR yapacağım.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Ekli dosyayı görüntüle 2160
Tiger Girl ID'miz 1954'müş. Bu kod ile kolaylıkla aradığımız uniq ya da mob idsini _RefObjCommon'da bulabiliriz.
Ardından SRO_VT_SHARD -> Tables -> _RefObjCommon'a giriyoruz ve 1954. satırı kopyalayıp en alt satıra yapıştırıyoruz.

Kopyaladığımız satıra gelip CodeName128'deki,
MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> MOB_CH_TIGERWOMAN_STR
NameStrID128
'deki
SN_MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> SN_MOB_CH_TIGERWOMAN_STR olarak değiştiriyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2161

Satırın en sonuna gelip linkini kopyalayıp _RefObjChar'da buluyoruz. TG'nin _RefObjChar linki "48"

Bulduğumuz _RefObjChar linki ID'sini en alt satıra yapıştırıyoruz. En alt satıra kopyaladığımızda 48 olan Link ID'yi Execute yaptığınızda değiştiğini görüyoruz..

En alt satıra kopyaladıktan sonra seçili olan satırı sağa doğru kaydırıyoruz ve PD - MD olan sütunu buluyoruz. PD = Physical Deffence, MD = Magical Deffence. STR yapacağımız için Mag Deff'i 9999 yapıyoruz ki int çarlar vuramasın. Bu değeri artırırsanız hata alabilirsiniz. 9999 yapmanız uygundur.

Değişen Id'yi _RefObjCommon'da en alt satıra kopyaladığımız yerdeki link ile yani 48 ile değiştiriyoruz. 48 ID'sini kopyaladığımızda yeni gelen Id'yi _RefObjCommon'da değiştirmezsek Overlap hatası alabiliriz.

Ekli dosyayı görüntüle 2162




Tablolardaki işimiz bitti. Şimdi bunları oyunumuza geçirmek için characterdataxxx'e ve textdata_object'e en alt satıra kopyalamamız gerekiyor.
Pk2 Çıkarıcı ile Textdatalarımızı çıkarıyoruz. (Pk2 çıkarıcı ile media.pk2yi seçip server_dep -> silkroad->textdata bu klasörü çıkarıyoruz.)
Characterdata_45000' giriyoruz ve _RefObjCommon'daki en alt satırı kopyalayıp Characterdata_45000'deki en alt satıra yapıştırıyoruz. Yapıştırdıktan sonra bir tab boşluk bırakıp _RefObjChar'daki en alt satırı kopyalayıp yapıştır diyoruz. Kaydet diyip çıkıyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2163

Ardından textdata_object'e girip _RefObjCommon'daki en alt satırda NameStrID128 i kopyalayıp aşağıdaki gibi düzenleyip yapıştırıyoruz.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Arada 8 tab boşluğu olması gerekmektedir. Aksi taktirde oyununuzda unique çıktığında, kestiğinizde ve gm konsolunda [] bu şekilde gözükecektir.

Evet mediadaki işimizde bitti şimdi patch atıp oyununuza girip Tiger Girl Str'yi gm konsolunuzdan çıkartıp test edebilirsiniz.

Ekli dosyayı görüntüle 2164


NOT: Unique yi ekledikten sonra uniq yerin altında görünüyorsa
skilleffect.txt 'de CTRL+F ile TIGERWOMAN ya da hangi uniqueyi ekliyorsanız aratıp bulun aynı satırı kopyalayıp altına yapıştırın ve en baştaki kodu _STR ya da ne olarak eklediyseniz o şekilde değiştirip patch attırın sorun düzelecektir.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Uniqueleri ekledim auto spawn nasıl yaptırabilirim?
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
261
Alınan Beğeni
45
Ödül Puanları
28
Konum
khu1 dai phuc bac ninh
Merhabalar,
Arkadaşlar bugün size Str ve İnt unique nasıl eklenir onu göstereceğim. Birçok yerde araştırdım fakat detaylı bir şekilde anlatan bulamadım ve size anlatmak istedim.
Öncelikle Db ve Client yedeğimizi alıp işlemlere başlıyoruz.
Yeni bir query açıp hangi uniquenin strsini ya da intini eklemek istiyorsanız adını yazıp şu kodu okutuyoruz;
Ben örnek olarak Tiger Girl'ü STR yapacağım.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Ekli dosyayı görüntüle 2160
Tiger Girl ID'miz 1954'müş. Bu kod ile kolaylıkla aradığımız uniq ya da mob idsini _RefObjCommon'da bulabiliriz.
Ardından SRO_VT_SHARD -> Tables -> _RefObjCommon'a giriyoruz ve 1954. satırı kopyalayıp en alt satıra yapıştırıyoruz.

Kopyaladığımız satıra gelip CodeName128'deki,
MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> MOB_CH_TIGERWOMAN_STR
NameStrID128
'deki
SN_MOB_CH_TIGERWOMAN'ı -> SN_MOB_CH_TIGERWOMAN_STR olarak değiştiriyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2161

Satırın en sonuna gelip linkini kopyalayıp _RefObjChar'da buluyoruz. TG'nin _RefObjChar linki "48"

Bulduğumuz _RefObjChar linki ID'sini en alt satıra yapıştırıyoruz. En alt satıra kopyaladığımızda 48 olan Link ID'yi Execute yaptığınızda değiştiğini görüyoruz..

En alt satıra kopyaladıktan sonra seçili olan satırı sağa doğru kaydırıyoruz ve PD - MD olan sütunu buluyoruz. PD = Physical Deffence, MD = Magical Deffence. STR yapacağımız için Mag Deff'i 9999 yapıyoruz ki int çarlar vuramasın. Bu değeri artırırsanız hata alabilirsiniz. 9999 yapmanız uygundur.

Değişen Id'yi _RefObjCommon'da en alt satıra kopyaladığımız yerdeki link ile yani 48 ile değiştiriyoruz. 48 ID'sini kopyaladığımızda yeni gelen Id'yi _RefObjCommon'da değiştirmezsek Overlap hatası alabiliriz.

Ekli dosyayı görüntüle 2162




Tablolardaki işimiz bitti. Şimdi bunları oyunumuza geçirmek için characterdataxxx'e ve textdata_object'e en alt satıra kopyalamamız gerekiyor.
Pk2 Çıkarıcı ile Textdatalarımızı çıkarıyoruz. (Pk2 çıkarıcı ile media.pk2yi seçip server_dep -> silkroad->textdata bu klasörü çıkarıyoruz.)
Characterdata_45000' giriyoruz ve _RefObjCommon'daki en alt satırı kopyalayıp Characterdata_45000'deki en alt satıra yapıştırıyoruz. Yapıştırdıktan sonra bir tab boşluk bırakıp _RefObjChar'daki en alt satırı kopyalayıp yapıştır diyoruz. Kaydet diyip çıkıyoruz.

Ekli dosyayı görüntüle 2163

Ardından textdata_object'e girip _RefObjCommon'daki en alt satırda NameStrID128 i kopyalayıp aşağıdaki gibi düzenleyip yapıştırıyoruz.

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.