Paylaşım vSRO Mob Drop Grup ile İtem Ekleme

iMonarch

coded poetry
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
412
Alınan Beğeni
432
Puanları
184
Konum
İstanbul
vSRO [TL]
0
Merhaba Vsro Ailesi

Bu Konumuzda Sizlere Mob Drop Grup ile İtem Ekleme Ayarlamayı Detaylı Olarak Anlatacagım. Sırasıyla izleceğimiz Adımlar Şu Şekilde;



İşlem Yapacağımız Tablolar
_RefMonster_AssignedItemRndDrop ve _RefDropItemGroup Tablolarında İşlem Yapılacak
1.Adım : Öncelikle _RefMonster_AssignedItemRndDrop Tablosunda Moba Eklenecek Grupları Ayarlıyoruz .


Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Üstteki Kodu Direkt Kopyalayın Sqle Yapıştırın.

KIRMIZI RENK : Yapacağımız Grup IDsi

SARI RENK: Ayarladığınız Grup İsmi (NOT: _RefDropItemGroup Tablosuna Gireceğimiz Grup İsmi İle Aynı Olmak Zorundadır.)
YEŞİL RENK : Mobdan Düşecek Olan İtemin Minimum Değeri
MOR RENK : Mobdan Düşecek Olan İtemin Maximum Değeri
SİYAH RENK : İtemin Mobdan Düşme Oranı ( örn:1000 Mobda 1 için 0,001 Yapıyoruz )
PEMBE RENK : Hangi Moblara Eklemek İstiyorsanız RefObjCommon a Ekli olan Mob Kodunu Yazıcaksınız
NOT: Rate İşlemleri 2 Aşamalı 2. Adımda Detaylı Anlatım Mevcuttur
NOT: Toplu Mob Kodları
Jangandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like'MOB_CH%'
Donwhang'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_WC%'
Donwhang'daki moblar 2: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_OA%'
Hotandaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_KT%'
Karakoramdaki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_KK%'
Taklamakan'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_TK%'
Downhang Cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_DH%'
Roc Mountain'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_RM%'
Constantinople'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_EU%'
Samarkand'daki moblar 1: select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_AM%'
Samarkand'daki moblar 2 : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_CA%'
Jangan cave'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_TQ%'
Alexandria'daki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_SD%'
Jupiter'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_JUPITER%'
Forgotten World'deki moblar : select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_GOD%'


NOT 2 : Sadece Uniqlere Eklemek İstiyorsanız Üsteki Mob Kodlarının Sonuna and Rarity=3 Yazmanız Yeterlidir Örneğin;select * from _RefObjCommon where CodeName128 like 'MOB_GOD%' and Rarity=3

Ekli dosyayı görüntüle 63

Resim Örnek :
Bu şekilde Uniqleri seçmiş Olursunuz
Sonuç : Execute Ettikten Sonra Çıkan Sonuçları Kopyalayıp _RefMonster_AssignedItemRndDrop Tablosuna Yapıştırıyoruz

ADIM 2: Bu Adımda _RefDropItemGroup Tablosunda İşlem Yapıyoruz Burasıda Moba Eklenecek Olan İtem Kısmını Ayarlıyoruz _RefMonster_AssignedItemRndDrop Bu Tablo ile Bağlantılı
Rich (BB code):
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Üsteki Kodu Kopyalayıp Sqlde New Query Açarak Yapıştırın
Yukarıda Belirtilen Koddaki Renklerin Anlamları


KIRMIZI RENK : Eklediğimiz Grup ID leri
NOT: KESİNLIKLE _RefMonster_AssignedItemRndDrop BURAYA EKLEDİĞİNİZ ID İLE AYNI OLMAK ZORUNDADIR AKSİ TAKTİRDE GAMESERVER AÇILMAYACAKTIR !!!!
SARI RENK : Eklediğiniz Grup İsmi
NOT: KESİNLIKLE _RefMonster_AssignedItemRndDrop BURAYA EKLEDİĞİNİZ GRUP İSMİ İLE AYNI OLMAK ZORUNDADIR AKSİ TAKTİRDE GAMESERVER AÇILMAYACAKTIR !!!!
YEŞİL RENK : İtemin Düşme Ratesi Bunu Şöyle Açıklayayım Örneğin _RefMonster_AssignedItemRndDrop Bu Tabloya Eklediğinizdeki Ayarladığınız Rate İtemin Mobdan Çıkma Ratesiydi ama Bundaki Ayarladığınız Rate ise Diyelim Mob Tablosuna Ekledğiniz Rate %10 du o %10 denk geldi item düşecek buradaki ayarladığınız rate ise mobdaki item ratesi denk geldikten sonraki itemin düşme ratesi olucak yani örnek vermek gerekirse ben drop ayarladım moba %50 verdim ve o moba ben Set ekledim sette kaç parça item var 36 item var Bu 36 iteme tek tek rate veya toplu giriliyor örneği ben kafalıkların ratelerini %100 yani 1 yapıcam böyle yapınca 36 itemin arasından en çok kafalık çıkıyor neden çünkü onu 1 diğerlerini düşük yaptık yani bu tabloda rateyi ne yaparsanız yapın mobdan ayarladığınız rate tuttuğu sürece bu tablodaki itemin ratesi önemli değil düşecektir yani silahların veya başka bir itemin düşme olasılığını diğerlerine göre daha zor ayarlıyabilirsiniz umarım anlamışsınızdır aslında basit az çok bilen arkadaşlar dediklerimi anladı rahatlıkla yapıcaklar bilmeyenler için detaylı öğrenme olasılığı oldu

PEMBE RENK : burası eklemek istediğiniz item kodunu yazacağınız yer ben örnek olarak o kodu koydum o kod sayesinde tüm silah set acc çin eu ayırmaksızın sizin için sıralamaktadır
NOT: Sadece Çin Swler İçin

Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
bu kodu kullanın Bu sayede Eu itemleri içinden çıkarır itemi sıralar
Kodu Kendiniz Eklemek İsterseniz 2. Adımda verdiğim Kodun Sonuna " and CodeName128 not like 'ITEM_EU%' ' " Kodunuz Yapıştırın


Ekli dosyayı görüntüle 64

RESİM 2 : Çin ve Avrupa İtemler Kırmızı Kare

Kodları Okuttuntan Sonra Çıkan Sonuçları Kopyalayıp _RefDropItemGroup Bu Tabloya Yapıştırdıktan Sonra Tüm İşlem Tamamlanmıştır Artık İstediğiniz Gibi Drop Grup Ayarlıyabilirsiniz.
 

SaltanatNaibi

VSRO / SQL Server / PK2 Edit / Cyber Security /
.
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
820
Alınan Beğeni
356
Puanları
63
Yaş
28
Konum
/ Kali/Linux /
vSRO [TL]
0
Not belirtmek isterim düşme oranını ayarlamak için hesap makinesinden 1/1000 = 0,001 yapar bu şekilde kendinize göre ayarlayabilirsiniz .
1/1000 = 0,001
2/1000 = 0,002
15/1000 = 0,015
Şeklinde Kendinize göre bulabilir ve ayarlayabilirsiniz
Kaç Tane Düşmesini İstediginiz(15)/Kaç tane Mob/(1000) = 0,015
 

SaltanatNaibi

VSRO / SQL Server / PK2 Edit / Cyber Security /
.
Katılım
19 Ara 2018
Mesajlar
820
Alınan Beğeni
356
Puanları
63
Yaş
28
Konum
/ Kali/Linux /
vSRO [TL]
0
Player sayısınıda göz önünde bulundurmanız gerekmektedir
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
599
Alınan Beğeni
406
Puanları
63
Konum
Mersin
vSRO [TL]
0
Anlatım için teşekkürler, yeni mob drop grup ekleme değil de olanı değiştirme ile ilgili desteğe ihtiyacım var.
Rate 0,001 olanları 0,0001 yapsam txt olarak neleri değiştirmem gerekiyor?
SHARD>_RefMonster_AssignedItemRndDrop bu şekilde;
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
_RefDropItemGroup'da bu şekilde;
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
 

Senua

Paradise
.
.
Katılım
3 Şub 2019
Mesajlar
1,807
Alınan Beğeni
1,549
Puanları
113
Yaş
27
Konum
İstanbul
vSRO [TL]
0
Adım 2 yeşil renkli kısım kısacası select ratio kısmında birazcık doğruluk payınız ve hatanızda var. Mobları eklediğimiz tabloya drop rateyi ayarladık diyelim. Adım 2'deki tablomuza da düşmesini istediğimiz itemleri koyduk diyelim. Gameserver drop rateyi okur. Drop ihtimali gerçekleştiği zaman ise select ratio'yu okur. İtem listesinden yazılan selectratio ya göre itemi seçer. Burada hata yapılan kısım veya atlanılan kısım bir grup için ayarlanan select ratio'ların toplam değeri 1 olmak zorundadır yoksa belirli bir süre sonra gameserver crash olur (tecrübe ile sabittir). Önemli değil demişsiniz ama önemli o kısım :)
 

iMonarch

coded poetry
.
Katılım
14 Tem 2018
Mesajlar
412
Alınan Beğeni
432
Puanları
184
Konum
İstanbul
vSRO [TL]
0
Belki denediginiz yöntem farklı olabilir konuda anlatmış olduğum ayrintının doğrultusunda açtığım oyunlarda en ufak crash almadım.Yorumun için teşekkürler..
 

ZaKuRa

SRO Developer ' Pk2 Editor ' Designer'
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
226
Alınan Beğeni
228
Puanları
43
Yaş
28
Konum
Venezuela
vSRO [TL]
0
Hi guys thanks for sharing this very good guide but I feel that I am somewhat confused I want to clear some doubts regarding "DropRatio" this is calculate how?
I read a lot and many say that "1" means 100% (which I think this would be x100 I don't know if I'm wrong) so starting from this point I see that they calculate 1/1000 (1000 is the amount of mobs) so my question is How do I adjust a real rate, example x3 or x10, I think it is (0.03 = x3, 0.15 = 15), even though taking out this rate / 1000, the Drop is something that is obtained in 1 hour 2 items in the case of 15 and if case 1 moon then I don't know if I'm wrong

because the strongest rates I see is increasing from 1000 to 5000 or a little more

I ask this question because I am really interested to know it and many who enter here will be very useful to know this thank you very much :)
 
Üst Alt