english german arabic turkish
vsro
vsro vsro
vsro vsro

database

  1. MarsEDIT

    Paylaşım İ-Sro Full Client (Son Upload Hali) 19 Şubat 2020

    Orjinal Silkroad Online Full Client Son Versiyon ( Ver 1.580 ) Link: Silkroad (Ver1.580).rar
  2. MarsEDIT

    80 Cap Özel Sistemli Database 80 Cap

    [Satılık] 80 Cap Only CH Database 1) Silk System 2) Drop System 3) Hard Alchemy Rate Max +10 4) 9 Adet Model Switcher 5) Survival Arenalar Ekli.. 6) 4 Adet New Unique Arena 7) 7 Adet New Attack+ Binek Pet 8) Tüm El yakmalar 15 Saniye.. 9) Snow Bugu, Speed Bugu, El Yakma Bugu Fix 10) force...
  3. Sayulerith

    Çözüldü 80 Cap - Client - Database

    Herkese Merhaba, Elinde Hiç 80 Cap Client Ve Database Olan Varmı? :) Şimdiden Teşekkür Ederim! <3
  4. A

    Merhaba

    Birşey Soracam Ya Neden Bu Forum Düşüşlerde Eskiden Paylaşımlar ÇOK Olurdu Hele Hele Database Paylaşımları Hiç Olmuyor .
  5. T

    Paylaşım Golden Road 100Cap Database[DAKUPRA DB]

    Arkadaşlar telefondan girdiğim için görsel ekleyemiyorum indirip denemiştim bayağı güzeldi DB+client+panel İndir
  6. Ü

    Paylaşım Reklamsız Old Login Database Farkıyla Sizlerle

    Exp Rate Soruna Çözüm bulmaya çalışacağım Sıkıntılar mastery ve esc bug varmış nasıl birşey bilmiyom çözersem güncellerim dll dosyasını
  7. H

    110 Cap Neo Sro Mayang

    İNDİRMEK İÇİN
  8. Ü

    80 Cap Astral | Chinese / 80 CAP Database

    Database=YEDEK.rar - 204.9 MB Client=Astral Official Client.rar - 1.5 GB Not Ben sro_client.exe'yi başka srodan aldım 100 cap olarak ayarlı siz kendiniz 80 cap olarak ayarlarsınız mastery falan 80 cap uygun olarak veya başka srodan hazır sro_client.exe kullanınız. Görev Dosyaları Mevcut...
  9. B

    Çözüldü 100 Cap Database Ch&Eu

    Pleaze Need Database cap 100 dg 10 eu + ch
  10. safkan13

    Yardım 120 Cap PVE Database+client+vs Lazim

    Selam Arkadaslar. Elinizde az editlenmis veya hic editlenmemis 120 cap pve Database+client+vs varmi? Amma denediyiniz olsun
  11. K

    Yardım Unique Kill Honor Point yardım

    Belirlediğim uniqueleri kesen kişiye 3 5 10 artık ne kadar ayarlarsak yani uniqueyi kesen kişiye honor point vermek için güzel bi prosedür olan varmı elinde Arkadaşlar cogu serverde var bu sistem ve bazı paylaşılan databaselerdede var ama sql uyumlu felan değil cogu bir türlü cekip alamadım...
  12. Ü

    120 Cap GoldenAge Online | Cap 120 | PVE | D13 | Silk System | Job Based | New Job Skills |Baghdad Fortress War Mevcut|

    Client=Dosya.Co Görev Dosyaları=Dosya.tc Database=MEGA Info | value Cap | 130 Race | CHN & EU Mastery | CH 520, EU 260 EXP | 35x Party EXP | 45x DROP RATE | 7x Gold rate | 5x Fortresses war | Hotan Max plus | +20 ADV Battle arena | Enabled CTF | Enabled FGW | Enabled Job...
  13. Ü

    130 Cap Database Rectos Online 130 cap | D14 | PVE | Original game-play | High rates | Job bassed!

    .exe ve dll dosyaları yoktur başka bir srodan alabilirsiniz (silkroad.exe sro_client.exe GfxFileManager.dll gibi örneğin) Database=https://www.dosya.tc/server23/79bz9k/YEDEKDB201911102017.zip.html Client=https://dosya.co/ugu1r3rffcja/Rectos_Online_V_307.rar.html [#]Introduction: We are...
  14. MrStrelitzia

    Paylaşım Kervan Petlerin Canlarını ve Slotlarını değiştirme

    Arkadaşlar bu paylaşımda sizlere Kervan Petlerinizin Canını Envanter haznesini değiştirmeyi göstericem. Kopyala yapıştır yaparak örnek verdiğim dosyaları kullanabilirsiniz. Benim verdiğim dosyalarda: Kervan petlerinin canları: Ağır Petlerde: +30k 105 üstünde Silkli Petlerde: +30k 105 üstünde...
  15. rido49

    Çözüldü VSRO IŞINLANMA SORUNU

    Oyunda Işınlanma ve Reserve Noktaları Çalışmıyor NASIL Aktif Edilebilir Yardım LÜTFEN KOLAY GELSIN . . .
  16. ReyasX

    Yardım Lütfen DATABASE PAYLAŞIM

    ARKADAŞLAR NOLDU FORUMA DATABASE PAYLAŞILIRI SÜREKLİ DURGUNLUK SEZDİM BEN LÜTFEN CANLANALIM PAYLAŞIM HADİ BAKİYİM :)
  17. MarsEDIT

    Çözüldü Hotandaki Bu Reverse Noktasına Işınlanınca Client Durduruldu Diyor

    SELAMUN ALEYKUM Arkadaşlar Oyunda Mavi ile işaretlediğim reverse noktasına ışınlandığımda çar doğduğu anda DC yiyor Sro Client Durduruldu diyor.. o alana Yürüyerekte Gittim Yine tam o Reverse Noktasının Çevresine Girdiğimde Sro client Durduruldu Diyor ? Çözümünü bilen varmıydı ? @iMonarch...
  18. MarsEDIT

    80 Cap SATILIK 80 CAP CH DATABASE [ÖZEL SİSTEMLER !!]

    >>>> 80 CAP // CH // DROP SYSTEM // FREE SİLK // TL SİSTEM <<<< İLETİŞİM: Whatsapp: 0538 254 91 68 İLETİŞİM İNSTGRAM: instagram/ali0kumus DATABASE ÖZELLİKLERİ 1) OLD CAPE aktif edildi. 2) OLD ALCHEMY aktif edildi. 3) OLD exp BAR aktif edildi. 4) oyun...
  19. omursiker

    Paylaşım VSRODBEdit

    DataBase Editör Programı. Paylaşım Alıntıdır Bilginize,Programda Virüs Vardır.Kullanırken Sorun vs şahsınıza aittir. Download:VSRODBEdit[v1.0].rar Virüstotal:VirusTotal
Üst Alt