Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

Sohbet Muhabbet İdeal Server Cap ne olmalı?

Sizce en ideal Server Cap ne olmalı?

  • 80

    Oy: 2 16.7%
  • 90

    Oy: 0 0.0%
  • 100

    Oy: 3 25.0%
  • 110

    Oy: 7 58.3%

  • Kullanılan toplam oy
    12

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,959
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,990
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Ooooo süper bişey dediğin.
Umarım yanlış anlamamışımdır.
Oyun içerisinde tercihler yaparak ilerlemekten bahsediyorsun dimi?
final fantasy xııı gibi mi? yoksa sadece konuşmaların yer aldığı diyolog boxları ve yaptığın tercihlerle hikayenin değişkenlik göstermesi
üzerine mi?
Evet dediğin gibi :) Onun silkroad hali gibi düşün :D sohbetlerle geçecek oyun mesela 30 levela kadar bir bölgede olacaksın o npclerle 3 4 seçenekli sohbetler yapılacak ona göre ilerlemeyi sen seçeceksin gibi :D
 
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
381
Alınan Beğeni
197
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Aslında yapabiliriz bak bunu. Hikayeyi oluşturmak çok zor sadece. Her ne kadar Sro'nun hikayesi vs. her şey meydanda olsa da olay örgüsü hikayenin gidişatı vs. neye göre belirleneceği Algoritmasını hazırlamak. Aslında çok keyifli bir proje olabilir. Bu tarz oyunlar her ne kadar bizim ülkede çok tercih edilmese de asya bölgelerinde aşırı talebi olan oyunlar.
Üst üste post gönderildiği için tek mesajda birleştirildi:

Abi çok güzel bi proje ya düşündükçe başlayasım geldi :D
 

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,959
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,990
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Aslında yapabiliriz bak bunu. Hikayeyi oluşturmak çok zor sadece. Her ne kadar Sro'nun hikayesi vs. her şey meydanda olsa da olay örgüsü hikayenin gidişatı vs. neye göre belirleneceği Algoritmasını hazırlamak. Aslında çok keyifli bir proje olabilir. Bu tarz oyunlar her ne kadar bizim ülkede çok tercih edilmese de asya bölgelerinde aşırı talebi olan oyunlar.
Ya oyuncu önemli değil yeter ki zaten keyifli bir şey çıksın ortaya :D Hikayeyi filan ben yapmayı düşünüyorum zaten ^^
 
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
381
Alınan Beğeni
197
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Cidden baktığında küçük bir proje değil aslında.
Konuşma metinlerinin oluşturulması, hikaye algoritmasının düzgün tasalarlanması, savaş sistemi vs. o kadar fazla şey var ki. Tek kişiyle altından kalkmak çok zor ama yapılamaz değil. Sadece çok fazla vakit yiyecek bir şey.
 

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,959
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,990
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Cidden baktığında küçük bir proje değil aslında.
Konuşma metinlerinin oluşturulması, hikaye algoritmasının düzgün tasalarlanması, savaş sistemi vs. o kadar fazla şey var ki. Tek kişiyle altından kalkmak çok zor ama yapılamaz değil. Sadece çok fazla vakit yiyecek bir şey.
Vakit alırda işte küçük küçük başlamak lazım ^^ Bu yaz başlamayı düşünüyorum şu sıra derslerim ağır :U
 
Katılım
31 Mar 2019
Mesajlar
716
Alınan Beğeni
746
Ödül Puanları
93
Konum
Mersin
110 Cap çok güzel olabiliyor da bakıldığında millet 80 cap için çıldırıyor. Çok karmaşık geliyor bu konuda.
EU nun oyuna eklenmesi bir çok kişinin soğumasına neden oldu dengesizlik çok fazla olduğu için. Her ne kadar iki ırkı dengeye oturtsanda yinede 90 100 cap tercih edenler bolca olabiliyor.
Askere gitmeden önce Hakan'la 60 cap açalım dedik, başlarda eu-ch olarak düşündük skill dengesini ayarlamaya fazla vakit olmadı, ch karakterlere pasif buff ekledik.
Bir türlü dengeye girmiyor diye eu kapatma kararı aldık. Tabii yabancı oyuncular gelecekti, eu kapattığımızı duyunca onlarda gelmedi 10-15 kişiyle 2 ay açık kaldı server.
Benim buradan çıkardığım sonuç skill dengesini tutturursan 60 cap'te ilgi görür 140 cap'te :D
Dengeye en yakın olan 100 cap var, dolayısıyla tercih sebebi oluyor. Olaya sadece eu-ch olarak bakmamakta lazım, ch karakterlerinde içerisinde denge gerekiyor. :)
 
Katılım
14 Eki 2019
Mesajlar
381
Alınan Beğeni
197
Ödül Puanları
43
Konum
İzmir
Aktivite ve
Vakit alırda işte küçük küçük başlamak lazım ^^ Bu yaz başlamayı düşünüyorum şu sıra derslerim ağır :U
Çok güzel bi aktivite ve vakit değerlendirme olur. Gerçeğe dökmeye niyetlenirsen bir çok şeyi elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Askere gitmeden önce Hakan'la 60 cap açalım dedik, başlarda eu-ch olarak düşündük skill dengesini ayarlamaya fazla vakit olmadı, ch karakterlere pasif buff ekledik.
Bir türlü dengeye girmiyor diye eu kapatma kararı aldık. Tabii yabancı oyuncular gelecekti, eu kapattığımızı duyunca onlarda gelmedi 10-15 kişiyle 2 ay açık kaldı server.
Benim buradan çıkardığım sonuç skill dengesini tutturursan 60 cap'te ilgi görür 140 cap'te :D
Dengeye en yakın olan 100 cap var, dolayısıyla tercih sebebi oluyor. Olaya sadece eu-ch olarak bakmamakta lazım, ch karakterlerinde içerisinde denge gerekiyor. :)
Denge ayarlandıktan sonra sade bir oyun daima zevk verir. 60 cap hiç denenmemiş bir şey. Aslında çok zevkli olabilir ha. Her 6 ay'da bir oyunun durumuna bağlı olarak cap yükseltirsin. Ya da 1 yıl oyuna bağlı işte. Skill dengelerini ayarlamak 1-2 hafta vakit alabiliyor matematik hesapları çok var. Doğru dengeyi ayarladığında çok zevkli olabilir aslında 60 cap eğlencesine :D
 

AleriyaSama

VArcane Family , Team , Company
.
Katılım
12 Ocak 2019
Mesajlar
2,959
Çözümler
16
Alınan Beğeni
2,990
Ödül Puanları
113
Konum
Turkey
Askere gitmeden önce Hakan'la 60 cap açalım dedik, başlarda eu-ch olarak düşündük skill dengesini ayarlamaya fazla vakit olmadı, ch karakterlere pasif buff ekledik.
Bir türlü dengeye girmiyor diye eu kapatma kararı aldık. Tabii yabancı oyuncular gelecekti, eu kapattığımızı duyunca onlarda gelmedi 10-15 kişiyle 2 ay açık kaldı server.
Benim buradan çıkardığım sonuç skill dengesini tutturursan 60 cap'te ilgi görür 140 cap'te :D
Dengeye en yakın olan 100 cap var, dolayısıyla tercih sebebi oluyor. Olaya sadece eu-ch olarak bakmamakta lazım, ch karakterlerinde içerisinde denge gerekiyor. :)
Çok doğru dediniz.
 

Sieger

𝐕𝐒𝐑𝐎 𝐃𝐞𝐯𝐞𝐥𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐏𝐊𝟐 𝐄𝐝𝐢𝐭𝐨𝐫
Premium
.
Katılım
6 Şub 2019
Mesajlar
2,410
Çözümler
5
Alınan Beğeni
6,163
Ödül Puanları
303
Konum
vsroeditor.com
Askere gitmeden önce Hakan'la 60 cap açalım dedik, başlarda eu-ch olarak düşündük skill dengesini ayarlamaya fazla vakit olmadı, ch karakterlere pasif buff ekledik.
Bir türlü dengeye girmiyor diye eu kapatma kararı aldık. Tabii yabancı oyuncular gelecekti, eu kapattığımızı duyunca onlarda gelmedi 10-15 kişiyle 2 ay açık kaldı server.
Benim buradan çıkardığım sonuç skill dengesini tutturursan 60 cap'te ilgi görür 140 cap'te :D
Dengeye en yakın olan 100 cap var, dolayısıyla tercih sebebi oluyor. Olaya sadece eu-ch olarak bakmamakta lazım, ch karakterlerinde içerisinde denge gerekiyor. :)
Ch karakterlerin içerisinde ki denge, Cold, Lightning ve Force.
Bunları dengeledikten sonra başka bir sorun kalmıyor. :D
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,912
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
100 cap sistemde tüm rare eşyalar değerli oluyor. 110 capde ise droplar geçiş eşyası bence.. a ve b grade için. Oyunun başlarında B grade açmak serverı göçertebilir çünkü bu silahlarda teleporttan sonra karakterin atak ve saldırı güçlerini artırıp tutarsız şekilde oyunu etkileyebilen bir sıkıntı var. Oyuncularda A grade çoğaldığında sonradan açılabilir. Velev ki tutup bunu Job cave uniquelerine 0.001 şeklinde drop gruba eklersen ve serverda yeterli oyuncu kitlesini yakalamışsan tadından yenmez. Tecrübeyle sabit. Eski bir arkadaşım bu bahsettiğim şeyleri oluşturmuştu.
Kısacası 100 veya 110 derim
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.