Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy
ecr-online rebels reklam

vSRO Paylaşım Isro/Trsro data.pk2 kullanımı sebebiyle Alex(S) merdivenlerde oluşan bug fixlemesi

Stark

Backend Developer, PK2 Editor
.
Katılım
10 Kas 2021
Mesajlar
170
Çözümler
2
Alınan Beğeni
158
Ödül Puanları
43
Konum
Şanlıurfa
Paylaşım ve çözümler için teşekkür ederiz. İyi çalışmalar dilerim.
 

kovboi

KGuardEDGE
.
Developer
Katılım
12 Eki 2019
Mesajlar
253
Çözümler
2
Alınan Beğeni
589
Ödül Puanları
93
Konum
Antalya
Çok faydalı paylaşım. Ben sorunu sabit sanıyordum ve konu sayesinde sorunsuz kaynakların da olduğunu görmüş oldum.

Stableye inerkenki merdivenden daha rahatsız edici olanı (bence) şu fgw ödül npcsine çıkarkenki merdivenlerin köşeye yakın yerleri. Bu konunun aydınlatmasıyla oralara bir el atacağım. Teşekkür ederim ^^
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,910
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Çok faydalı paylaşım. Ben sorunu sabit sanıyordum ve konu sayesinde sorunsuz kaynakların da olduğunu görmüş oldum.

Stableye inerkenki merdivenden daha rahatsız edici olanı (bence) şu fgw ödül npcsine çıkarkenki merdivenlerin köşeye yakın yerleri. Bu konunun aydınlatmasıyla oralara bir el atacağım. Teşekkür ederim ^^
Evet vali Senmute'ye çıkarken o merdivenlerde de var ama o kadar rahatsız etmiyor. Tam ortadan çıkarken takılyor kenarlarda sorun yok. Tahminen zeminde sorun yine. Ben teşekkür ederim.
 

iqodas

.
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
333
Çözümler
1
Alınan Beğeni
137
Ödül Puanları
43
Konum
izmir
bsr 'mi değitirdin yoksa navmesh uzantısını fixli navmeshlemi değiştirdin

paylaşılan rarı görmedim :) çözüm için teşekürler
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,910
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
bsr 'mi değitirdin yoksa navmesh uzantısını fixli navmeshlemi değiştirdin

paylaşılan rarı görmedim :) çözüm için teşekürler
Hayır, bsr değiştirmedim. Sorunlu kısma ait *.nvm dosyalarını değiştirdim. Link, konu başındaki spoiler içerisinde mevcut.
 

ZaKuRa

SRO Developer ' Pk2 Editor ' Designer'
.
Katılım
3 Nis 2019
Mesajlar
416
Alınan Beğeni
739
Ödül Puanları
93
Konum
Venezuela
@DragonSlayer this is another problem also have you solved this?

S5lYdab.png
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,555
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,910
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
This is the problem that plagues us all. I wanted to remove all the mobs in the job temple area and add them again and try, but I didn't take the time to do it. On the other hand, I think... this may not be a solution. because the mobs start running when they see the character. which makes me think that this is a regional issue 😑
@DragonSlayer this is another problem also have you solved this?

S5lYdab.png
 

iqodas

.
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
333
Çözümler
1
Alınan Beğeni
137
Ödül Puanları
43
Konum
izmir
Sanırım bu sorun tüm cavelerde geçerli. Moblar duvara yada taşa doğru gidiyor
Bug sebebi duvarlar komple tek obj oldugu için moblarda obj dışına hareket ettigi icin bu sekilde takili kalıyor
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.