Hoş Geldin, Ziyaretçi!

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

dsgn kguard
ROLLET remastered
vsupload kguardedgeakademi
cleopatra legacy

vSRO Paylaşım Isro/Trsro data.pk2 kullanımı sebebiyle Alex(S) merdivenlerde oluşan bug fixlemesi

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,862
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Üzerinden geçilmesini istediğim bir obje mevcut. Bu bir merdiven ve TRSRO data ve map kullandığımdan dolayı sadece aşağı inerken karakter takılıyor..
Map editörle haritayı açtım fakat bu yukarıda bahsettiğim olayı nasıl yapacağımı bilmiyorum. Navmesh editör de mevcut.
Forumda bi konu var fakat tam olarak istediğim kısım anlatımda mevcut değil...
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.

Daha fazla kişiye ulaşabilmesi açısından konuyu paylaşım olarak revize ediyorum.

ÇÖZÜM
Sorunu belirttiğim veritabanında aşağıdaki dosyalar kullanıldı.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Bu sebeple Alexandria kütüphane kısmından Storage'a inen merdivenlerde sorun oluşmuştu.
Öncelikle merdivenlerde sorun var sanmıştım fakat irdelediğimde merdivenin altında bulunan yeryüzü şeklinde sorun olduğunu gördüm. Tabi karakter merdivenin üzerinde duramayıp yer altına indiğinden dolayı aynı hesaba geliyor.

Dün @WickedWitch ile birlikte çözüm için uğraştık fakat TRSRO navmeshleri nvmeditor'de sorun çıkardı.

Diğer veritabanımda bu sorun yoktu ve sorunun nerede olduğunu bildiğim için bug'lı objeyi düzenlemeye çalışmak yerine sorunsuz olan oyunumdaki ilgili *.nvm dosyalarını çıkararak kullandım, uğraşmak yerine zamandan tasarruf edeyim dedim...
Sorunun çözümü için kullandığım dosyalar aşağıdaki linkte mevcut
Isro ya da Trsro PK2 kullanıyor ve bu sorunu yaşıyorsanız, linkteki dosyaları hem files içindeki data/navmesh klasörüne atın, hem de clientınıza patch edin.


İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.

Rar Password : DragonSlayer
 

sarkolata

.
Developer
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
491
Çözümler
7
Alınan Beğeni
790
Ödül Puanları
93
Konum
Los Angeles, CA
Biraz hileli bir yol ama seni hiç uğraştırmadan çözüme götürür, navmesh/object.info dosyasında aradığın merdiveni bul ve o ID'yi

res\bldg\europe\constantinople\euro_constan_bl_04.bsr

İle değiştir. Bu tamamen geçilir bir obje, senin merdiven objesi gözükse de bunun sertliğini alacaktır...
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,862
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Biraz hileli bir yol ama seni hiç uğraştırmadan çözüme götürür, navmesh/object.info dosyasında aradığın merdiveni bul ve o ID'yi

res\bldg\europe\constantinople\euro_constan_bl_04.bsr

İle değiştir. Bu tamamen geçilir bir obje, senin merdiven objesi gözükse de bunun sertliğini alacaktır...
Teşekkür ederim :)
Arkadaşı buldum, kırmızı olarak işaretli..merdivenin sol kısmındaki yer.
müsait zaman geçip uğraşırım tşk ederim :)
1658252379405.png
 

Xena

.
Katılım
10 Ağu 2019
Mesajlar
571
Çözümler
9
Alınan Beğeni
1,155
Ödül Puanları
93
Konum
Muğla
Şu alex south'da depoya inerkenki buglu yermi bu
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,862
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Be
Şu alex south'da depoya inerkenki buglu yermi bu
Diğer oyunumda böyle bir sorun yok fakat o data'yı kullanmam için artık çok geç.
Evet, kütüphanenin dibinden depoya inilen merdiven.
 

DragonSlayer

Old School
Administrator
Katılım
13 May 2019
Mesajlar
3,552
Çözümler
69
Alınan Beğeni
5,862
Ödül Puanları
213
Konum
Lutsk
Sorunu belirttiğim veritabanında aşağıdaki dosyalar kullanıldı.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
Bu sebeple Alexandria kütüphane kısmından Storage'a inen merdivenlerde sorun oluşmuştu.
Öncelikle merdivenlerde sorun var sanmıştım fakat irdelediğimde merdivenin altında bulunan yeryüzü şeklinde sorun olduğunu gördüm.Tabi karakter merdivenin üzerinde duramayıp yer altına indiğinden dolayı aynı hesaba geliyor.

Dün @WickedWitch ile birlikte çözüm için uğraştık fakat TRSRO navmeshleri nvmeditor'de sorun çıkardı.

Diğer veritabanımda bu sorun yoktu ve sorunun nerede olduğunu bildiğim için bug'lı objeyi düzenlemeye çalışmak yerine sorunsuz olan oyunumdaki ilgili *.nvm dosyalarını çıkararak kullandım, uğraşmak yerine zamandan tasarruf edeyim dedim...
Sorunun çözümü için kullandığım dosyalar aşağıdaki linkte mevcut
Isro ya da Trsro PK2 kullanıyor ve bu sorunu yaşıyorsanız, linkteki dosyaları hem files içindeki data/navmesh klasörüne atın, hem de clientınıza patch edin.
Link konu başında verilmiştir.
 

Fu'

.
Katılım
24 Eki 2019
Mesajlar
148
Alınan Beğeni
16
Ödül Puanları
18
Konum
Cairo
The following files were used in the database where I specified the problem.
Kod:
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
For this reason, there was a problem with the stairs going down from the Alexandria library section to the Storage.
First of all, I thought there was a problem with the stairs, but when I examined it, I saw that there was a problem in the form of the earth under the stairs. Of course, the character comes to the same account because he could not stand on the stairs and went underground.

Yesterday we worked with @WickedWitch to find a solution but TRSRO navmeshes were causing problems in nvmeditor.

I didn't have this problem in my other database and since I knew where the problem was, I used the *.nvm files in my game, which was problem-free, instead of trying to edit the bug, I thought I'd save time instead of dealing with it...
The files I used to solve the problem are available at the link below
If you are using Isro or Trsro PK2 and you have this problem, put the files in the link to the data/navmesh folder in the files and patch them to your client.
İçeriği görebilmek için Uye olmanız gerekiyor.
NiceOne
 
AdBlock Detected

Anlıyoruz, reklamlar can sıkıcı!

Elbette, reklam engelleme yazılımı reklamları engellemede harika bir iş çıkarır, ancak aynı zamanda web sitemizin faydalı özelliklerini de engeller. En iyi site deneyimi için lütfen AdBlocker'ınızı devre dışı bırakın.

AdBlock'u Devre Dışı Bıraktım.